Jump to content

sofotis

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About sofotis

  • Ημ. Γέννησης 28/02/1976

sofotis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Είμαι εδώ και ένα μήνα και πάλι συνδρομητής της Forthnet γιατί ας είναι καλά η συνδυαστική με NOVA Ένας από τους πολλούς λόγους που είχα φύγει αρχικά (τέλος του 2010) ήταν και η εξυπηρέτηση πελατών : Πολύωρες αναμονές, άσχετες τηλεφωνήτριες κτλ. Η HOL ήταν απείρως καλύτερη σε αυτά. Δε ξέρω γιατί υπολείπεται έτσι η forthnet. Δεν έχει οργάνωση μάλλον. Οι υπηρεσίες μέσω site δε λειτουργούν, τα καταστήματα σου λένε άλλα και άλλα η εξυπηρέτηση στο τηλ. τι να πω. Ας τους οργανώσει κάποιος
  2. Εγώ είχα 2play FORTHNET 3,5 χρόνια από το 2007 εως και το 2010. Υπάρχουν άπειρες συνομιλίες με τεχνικούς τότε γιατί η ταχύτητα του internet ήταν χαμηλή. Βγάλε πρίζες, βάλε πρίζες, φταίνε οι συσκευές σας , φταίει το δίκτυο, φταίει το ένα, φταίει το άλλο. Το 2010 και εξ αιτίας συνδυαστικού Vodafone πήγα HOL και βρήκα την υγειά μου. Πολύ καθαρή γραμμή, πιο γρήγορο internet και κυρίως πολύ γρήγορη και καλή εξυπηρέτηση χωρίς πολλά λόγια Αυτοί στη FORTHNET είναι λίγο ψυχοβγάλτες στην εξυπηρέτηση. Όλο αναμονές και αποτέλεσμα μηδέν. Δε το χουν... Πάντως αν δεν ήταν η NOVA δε θα φευγα από την HOL
  3. Να ελέγξω τα φίλτρα, τις συσκευές κτλ Μα από την μέρα που συνδέθηκα σε forthnet το έχω αυτό, δεν μπορεί να είναι τυχαίο
  4. Δείτε το πρόβλημα που έχω με την τηλεφωνία της Forthnet. Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα? :confused: Αξιότιμοι κύριοι, είμαι νέος συνδρομητής της Forthnet και έχω ήδη σοβαρά παράπονα. Τον Απρίλιο καθώς ενδιαφερόμουν για συνδρομητική τηλεόραση αποδέχθηκα προσφορά 3play αποχωρώντας από το δίκτυο HOL από το οποίο ήμουνα ευχαριστημένος. Έκανα την αίτηση, αλλά από την ίδια κιόλας ημέρα άρχισα να διαπιστώνω τα εξής: • Υπήρξε κακή επικοινωνία μεταξύ του καταστήματος στο οποίο έκανα την αίτηση και της εταιρείας σας με αποτέλεσμα να μην έχει καταχωρηθεί πλήρως η αίτηση και συνεπεία να υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην εγκατάσταση. • Από (πάλι) λάθος σας η μεταφορά από το δίκτυο HOL σε FORTHNET έγινε ενώ είχατε παραλείψει να μου αποστείλλετε το router. Αποτέλεσμα : να είμαι χωρίς internet 4 ημέρες, διάστημα πολύ μεγάλο για τις ανάγκες μου. • Το σημαντικότερο όλων : η ποιότητα της τηλεφωνίας υστερεί απογοητευτικά σε σχέση με τον προηγούμενο πάροχό μου. Η αναγνώριση κλήσης εξακολουθεί να μην ενεργοποιείται σε όλες τις κλήσεις, ο δε ήχος είναι πολύ κακός και όσοι μας καλούνε διαμαρτύρονται πως δεν μπορούν να μας ακούσουν κατά τη συνδιάλεξη! Ειδικά αυτό θα πρέπει να αντιμετωπισθεί το συντομότερον δυνατόν. Νομίζω ότι το αίτημά μου είναι δίκαιο, αλλά και προς το συμφέρον της εταιρείας σας, αφού αν αποχωρήσω δυσαρεστημένος θα έχετε εκτός από τη λογιστική και ηθική ζημία.
×
×
  • Create New...