Θέλω να ακυρώσω το συμβόλαιο για ADSL με την TELLAS θα αναγκαστώ να πληρώσω και τους δώδεκα μήνες; Ποια η διαδικασία; Επικοινώνησα με το 13800 αλλά μετά από αυτά που πέρασα δεν εμπιστεύομαι κανέναν από εκεί.
Το συμβόλαιο έγινε Φεβρουάριο και η σύνδεση μετά 1μιση μήνα με απο πολλά παρατράγουδα και απίστευτη ταλαιπωρία αφού για 3 εβδομάδες δεν μπορούσα να συνδεθώ γιατί και καλά έφταιγε ο υπολογιστής μου, το είχαν ελέγξει και τεχνικοί έλεγαν, μέχρι που αφού με ανάγκασαν να αλλάξω και το λειτουργικό πήρε μια καλή κυρία από τον ΟΤΕ και είπε σήμερα έστειλαν το αίτημα και το διορθώσαμε. Σήμερα ήρθε το τελειωτικό, ενώ ο εκπρόσωπος της TELLAS με τον οποίο έγινε το συμβόλαιο διαρρήγνυε τα ιμάτιο του οτι η μοναδική μου χρέωση θα ήταν 16 ευρώ το μήνα και τίποτα άλλο το ίδιο μου είπαν και στο 13800, στον λογαριασμό θυμήθηκαν ότι υπάρχει και χρέωση για την γραμμή και φτάνουμε τα 29 ευρώ . Και θέλουν να τους προπληρώσω 1μιση μήνα γιατι έτσι θέλουν. Από τα 32 το δίμηνο δηλαδή φτάσαμε τα 44 και απο τα 32 που περίμενα στα 100 ευρώ λογαριασμό. Έχω άδικο; Αυτή η λογική των εταιριών άλλα λέω άλλα κάνω πρέπει να σταματήσει. Δεν είναι τα 7 ευρώ το μήνα είναι η κοροϊδία η απατεωνιά σε όλο το μεγαλείο της. Και η δική μου βλακεία που όταν μου χτύπησε την πόρτα είπε μας έστειλε η TELLAS για να κάνουμε μειώσεις και άλλες κλασικές ατάκες δεν του έκλεισα την πόρτα. Να πάω σε κάποια εταιρία όπου τουλάχιστον θα έχω την αυταπάτη οτι με σέβονται.:mad: