Εμένα μου είπαν:
"Για το συγκεκριμένο ζήτημα, θα προτείναμε να επικοινωνήσεις με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σου.
Το παραπάνω το αναφέρουμε, καθώς το ηχητικό κατειλημμένης γραμμής, μας δείχνει ότι δρομολογείται η κλήση από την πλευρά μας.
Επίσης, ενδέχεται να πρόκειται για ζήτημα της αναβάθμισης, για αυτόν τον λόγο και θα προτείναμε να επικοινωνήσεις και με την εταιρία του Smartphone.
Σε κάθε περίπτωση, εάν έπειτα από όλα τα παραπάνω το ζήτημα παραμένει, παραμένουμε στη διάθεσή σου για να πραγματοποιήσουμε περαιτέρω ελέγχους από την πλευρά μας."