boomer
Members-
Δημοσιεύσεις
50 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About boomer
- Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26
boomer's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Δεν τον έχω ακούσει τον θόρυβο που λες. Το σίγουρο όμως είναι ότι το ζορίζεις πάρα πάρα πολύ.... 5η σε ανηφόρα με 1000σαλ +επιπρόσθετο βάρος touran
-
Μην το σκέφτεσαι για μεγαλύτερη διάσταση ελαστικών είναι περιττό, αυτό που χρειάζεσαι (κι εγώ γ@#τ τα energy μου) είναι καλύτερη ποιότητα ελαστικού πχ δλδ michelin pilot, πιστεψε με θα μαγευτείς με την διαφορά. Υ.Γ τα Energy μετά από 15000 χλμ είναι πραγματικά για πέταμα. Πλέον σε γλυστερή άσφαλτο δεν μπορώ να ανοίξω σωστά ούτε την τρίτη το έντονο σπινάρισμα είναι δεδομένο. Αυτά τα λάστιχα είναι κατασκευασμένα για να κυκλοφορούν σε δρόμους ευρωπαικής ποιότητας αποκλειστικά,στην μπανανία μας είναι πραγματικά επικύνδυνα ειδικά με τόση ροπή στο μοτέρ και βάρος στο αμάξωμα.
-
το manual γράφει 1000 χλμ Παιδιά τώρα που σφίξαν οι ζέστες παρατηρείτε διαφορά στην απόδοση-κατανάλωη; Προσωπικά το πρωί που έχει δροσιά νιώθω την απόκριση στο γκάζι πολύ πιο άμεση σε σχέση με το μεσημέρι, δεν έχω εμπειρία από άλλα τούρμπο για να ξέρω αν είναι μεγάλη ή μικρή η διαφορά.
-
Καλημέρα, χαιρετίζω και αυτό το κομμάτι του φόρουμ :) Στην εταιρία που εργάζομαι βάλαμε 2 νέα πισιά με vista ultimate GR, σχεδόν όλα λειτουργησαν σωστά εκτός από έναν laser printer που δεν μπορεσα να τον κάνω να δουλεψει με τίποτα. Αυτό που με παραξενεύει είναι το εξής: Έχω απενεργοποιήσει την "κοινή χρήση με προστασία κωδικού πρόσβασης" και στα 2 μηχανήματα. Οι υπολογιστές του δικτύου με Win XP SP2 μπορούν και ανοίγουν τους κοινόχρηστους καταλόγους των υπολογιστών με vista κανονικά. Το περίεργο είναι ότι όταν πάω να ανοίξω μέσα από τα vista κάποιον κοινόχρηστο φάκελο του άλλου υπολογιστή με vista ζητάει ακόμα κωδικό.:blink: Καμμιά ιδέα?
-
παίζει κανένα λινκ? Μήπως έχει και διαφορετική τουρμπίνα? (το πιθανότερο) Σε ποιές σ.α.λ. αποδίδεται η μέγιστη ισχύς και ροπή και με τι εύρος? Πάντως αφού το tsi 140 hp ξεκινάει από 18,000 γιούρα λογικά αυτό των 120 hp θα είναι πολύ κοντά τιμολογιακά.
-
όχι ακριβώς κομπρέσορ + τούρμπο + άμεσος ψεκασμός = TSI τούρμπο + άμεσος ψεκασμός = TFSI
-
Σε όλα τα αυτοκίνητα μπορείς να μπλοκάρεις τους τροχούς ακόμα και με τα πιο αδύναμα φρένα, το θέμα είναι στα πόσα χλμ/ώρα μπορείς να το πετύχεις. Αλλά πάλι δεν μπορείς να βγάλεις έτσι συμπεράσματα γιατί παίζουν τεράστιο ρόλο οι διαστάσεις και κυρίως η ποιότητα των ελαστικών. Δεν χάνουν την αποτελεσματικότητα τους τουλάχιστον όσο μπόρεσα να τα πιέσω σε δημόσιο δρόμο και χωρίς συνεπιβάτες, θα τα ήθελα όμως δυνατότερα.
-
είσαι σίγουρος ότι είναι χωρις kompressor? από ότι έχω διαβάσει πρόκειται ακριβώς για τον ίδιο κινητήρα αλλά με ηπιότερη χαρτογράφηση εγκεφάλου, δεν νομίζω ότι χωρίς kompressor θα ονομάζανε τον κινητήρα TSI
-
Αν θυμάμαι καλά το είχα διαβάσει σε ανάλογο τόπικ στο vwclub αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά:)
-
παιδιά όλες οι εκδόσεις του γκολφ εκτός από τις "ειδικές" (gti, gt, r32), φοράνε τα ίδια φρένα. Δλδ το απλό 1,4 fsi έχει ακριβώς τα ίδια φρένα με το 2,0 fsi. Αυτό το πακέτο φοράει και το απλό tsi. H δικιά μου (εμπειρική) παρατήρηση είναι ότι κυμαίνονται στον μέσο όρο της κατηγορίας των 1600, είναι δηλαδή σχεδόν ισάξια με ένός focus 1.6 ή μιας 147 1,6. Με δεδομένο ότι το tsi είναι πολύ πιο γρήγορο προφανώς θα χρειαζόταν δυνατότερα φρένα, δεν μπορούμε με τίποτα όμως να τα χαρακτηρίσουμε "ανεπαρκή". Ένα θετικό τους πάντως είναι ότι δεν κουράζονται σε παρατεταμένη χρήση παρά το μεγάλο βάρος.
-
Παιδιά δεν είναι κάτι για το οποίο πρέπει να ασχολείστε, Το έχω νιώσει και γω πολλές φορές, είναι ο κλασσικός συντονισμός που συμβαίνει σε πολλά αυτοκίνητα στο ρελαντί όταν αυξηθεί για κάποιο λόγο το φορτίο (βεντιλατερ-κλιμα-ηλ αντιστάσεις τζαμιών κτλ)
-
Τα Jetta που φέρνουν στο Ελλάντα είναι made in Mexico?:down:
-
Αυτό με το λαμπάκι νομίζω τελικά ότι έχει να κάνει με κάποια "ασυνενοησία" του κεντρικού κλειδώματος με τον συναγερμό. Έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει κάποιες φορές όταν πατάω τα κουμπιά κλειδώματος - ξεκλειδώματος που βρίσκονται δίπλα στο εσωτερικό χερούλι της πόρτας οδηγού. Απόσο έχω καταλάβει προσπαθήσαν να προσομοιώσουν τις λειτουργίες του εργοστασιακού συναγερμού και δεν τους βγήκε και πολύ καλά. Ίσως πάλι να είναι κάποια λειτουργία που δεν την γνωρίζω καθώς δεν πήρα κάποιο μανουαλ για τον συγκεκριμένο συναγερμό.
-
Nαι σε μένα συμβαίνει πολύ συχνά :mad:
-
Βέβαια όλα είναι θέμα προσωπικής επιλογής, εμένα και το απλό asr με εκνευρίζει αφάνταστα και το έχω συνεχώς off, μη φαντάζεσαι ότι κάνω burn out etc απλά όταν ξεκινάω σε μια διασταύρωση δεν θέλω να με κόβει κανένα asr, το μόνο ηλεκτρονικό που δέχομαι είναι to ΑΒS αλλά και πάλι αν είναι να επιλέξω ανάμεσα σε κακό abs (υπάρχουν πολλά - ειδικά τα πρώτα) η καθόλου abs θα προτιμήσω καθόλου abs. Τωρα για το γκολφάκι που είναι ένα δυνατό προσθιοκίνητο κρίνω το asr υπεραρκετο για να μην μουρώσει επικύνδινα. Τέλος πάντων περι ορέξεως..... Φίλε μου αν σου είναι εύκολο πες μας και τις τιμές για όλα αυτά. Δεν το βλέπω περίεργο, μην ξεχνάμε ότι μπορείς κάλιστα να το δουλεύεις σε συνθήκες στρωσίματος και να ταξιδευεις ταχύτατα. Προσωπικά το ροντάρισα για 5000 χλμ (μπορεί να ακούγονται πολλά, αλλά δεν ήταν ούτε ένας μήνας :). Το tsi με την κλιμάκωση που έχει στο κιβώτιο στα 180 χαω είναι 4100-4200 σαλ, ανάλογα με τις συνθήκες αλλάζει πολύ η μέση κατανάλωση. Έχω ταξιδέψει με μ.κ. 6,5 λτ/100χλμ (όχι στρώσιμο), έχω ταξιδέψει και με 9,5, λογικά θα υπολόγιζα +1 λιτρο/100χλμ για το GT. Σίγουρα έχει βάση αυτό που λες αλλά με την συγκεκριμένη νοοτροπία δεν θα έπαιρνα αυτό το αυτοκίνητο καθόλου. Νομίζω ότι αν το αγόραζα τώρα θα το παιρνα με τάσια + dsg :)) ΘΕΛΩ DSG:knife: Μήπως πλησιάζεις πάρα πολύ την τιμή του GT?