Jump to content

bababoulas

Members
  • Δημοσιεύσεις

    6
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About bababoulas

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

bababoulas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Παιδιά καλησπέρα, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και θα ήθελα τη βοήθεια σας. Θέλω να στείλω ένα φάκελο με το βιογραφικό μου, ως απάντηση σε μία αγγελία, σε μία εταιρεία η οποία όμως δίνει ως στοιχεία επικοινωνίας στην αγγελία, μία ταχυδρομική θυρίδα και ταχυδρομικό κώδικα. Δεν αναφέρει τίποτα άλλο, ούτε επωνυμία, ούτε τίποτα!!! Αυτό συνηθίζεται σε αγγελίες με εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία. Το πρόβλημα είναι πως πήγα σήμερα σε δύο διαφορετικά ταχυδρομεία, όπου και τα δύο μου είπαν πως δεν μπορώ να το στείλω εάν δεν αναγράψω όνομα παραλήπτη. Τους εξήγησα πως δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία μα η απάντηση ήταν κάθετη. Από τη στιγμή που υπάρχει αριθμός Τ.Θ. την οποία προφανώς έχει νοικιάσει η εν λόγω εταιρεία και Τ.Κ. όπου μπορεί να βρεθεί η περιοχή δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι αδύνατη η αποστολή. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
  2. Λοιπόν παιδιά μόλις έφυγα από το κατάστημα....και η γνωμάτευση ήταν οξείδωση πλακέτας και πως χρειάζονταν 358Ε για την επισκευή της. Ο Αγενής υπάλληλος πρώτον μου είπε πως "καλά με 358Ε ήθελες και να στο έφτιαχναν;;" και όταν με είδε με γυαλισμένο μάτι μου πρότεινε να το στείλω ξανά πίσω για να μου στείλουν φωτογραφικό υλικό με την βλάβη. Δεν ξέρω εάν έκανα καλά αλλά αυτή την ενέργεια προώθησα και εγώ...δεν ξέρω βέβαια ακόμα πως θα υποστηριχτεί το αν είναι η ίδια η πλακέτα της φωτογραφίας με την πραγματική...αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως όταν ζήτησα την συσκευή και την πήρα στα χέρια μου , έλεγξα τις βίδες στην πίσω πλευρά και δεν είχαν ίχνη κατσαβιδιού torx πάνω τους όπως και στα αυτοκόλλητα κάτω από την μπαταρία ήταν ανέγγιχτα αν και νομίζω πως για να ανοίξει η συσκευή μία βίδα βρίσκεται κάτω από αυτά ως δικλείδα προστασίας για να ελέγχουν εάν το κινητό έχει ανοιχτεί από κάποιον άλλον...(χωρίς να είμαι σίγουρος για αυτό).... Όταν λέτε πως θα ήταν να το πήγαινα σε ένα κατάστημα της ίδιας της NOKIA αυτοί δεν το πηγαίνουν στην nokia για srvice...;; τουλάχιστον έτσι μου είπαν όταν τους ρώτησα....Δεν ξέρω τι να κάνω , μου έχουν σπάσει τα νεύρα πάντως...προς το παρών θα περιμένω τις φωτογραφίες.....σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά....!!!
  3. Καλησπέρα σας ξανά...πέρασαν οι μέρες και με ειδοποίησαν απτήν γνωστή αλυσίδα καταστημάτων Γ να πάω να παραλάβω το N86 μου που τους είχα αφήσει πριν μέρες για επισκευή της βλάβης που προανέφερα στο προηγούμενο pοst. Όταν πήγα με το αποδεικτικό για την παραλαβή μου είπαν πως το κινητό δεν φτιάχτηκε και ήθελαν και 12Ε γιατί έτσι απαιτείται όταν το στέλνουν στα κεντρικά και τους το ξαναστέλνουν πίσω χωρίς να επισκευαστεί. Όπως με ενημέρωσε η πωλήτρια, θα έπρεπε να με είχαν ενημερώσει κάτι που φυσικά δεν έγινε.. Δεν είναι τόσο το θέμα των 12Ε αλλά το ότι το κινητό μου βρίσκεται ακόμα στην διετή εγγύηση και με χρέωσαν ένα συμβολικό ποσό χωρίς να το φτιάξουν..!!!!!! Όταν τους ζήτησα τα ρέστα μου είπαν να πάω αύριο που θα είναι και ο τεχνικός καθώς έλειπε σήμερα... Ρε παιδιά στην προκειμένη περίπτωση εγώ είμαι ο περίεργος ή αυτοί έχουν τα χάλια τους...τώρα που ήδη το έλεγξαν αυτοί μπορώ να το πάω στη νόκια ή δεν θα μου πιάσουν την εγγύηση καθώς λογικά θα το έχουν ανοίξει..;;;!!!Τι με συμβουλεύετε να κάνω..?? Να τους ζητήσω να το ανοίξουν μπροστά μου..?? (Είμαι Ηλεκτρολόγος μηχανικός και γνωρίζω από πλακέτες- στην περίπτωση που μου πουν για διαβρώσεις κ.τ.λ.) να πάω στον συνήγορο του καταναλωτή..??τι να κάνω ..???:cry: Δεν μπορεί να βρίσκεται μέσα στην εγγύηση και να με κοροϊδέψουν έτσι...!!!και ξαναλέω το κιν...ήταν καλοδουλεμένο και σενάρια περί υγρασίας κ.τ.λ. μόνο επιστ. φαντασίας είναι...!!! Εάν κάποιος έχει κάποια παρόμοια εμπειρία ή κάτι ανάλογο ας μου προτείνει κάτι....ευχαριστώ εκ των προτέρων.!!!
  4. Παιδιά καλησπέρα...σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .. Τελικά λύση δεν βρέθηκε...επιχείρησα να κάνω hard format (3 πλήκτρα) αλλά δεν τα κατάφερα καθώς η συσκευή μόλις (εάν) άνοιγε έσβηνε αμέσως... Επίσης δεν φόρτιζε πλέον (δεν άναβε το led) έτσι το πήγα στο κατάστημα που το είχα προμηθευτεί καθώς είναι και μέσα στην εγγύηση για να το στείλουν στα κεντρικά.. Πολύ φοβάμαι όμως πως δεν θα φτιαχτεί απ' την εταιρεία. Με αυτά τα συμπτώματα πιστεύετε υπάρχει τρόπος να επιδιορθωθεί εσείς ; Εύχομαι πως δεν θα μου πουν την κλασσική δικαιολογία περί οξείδωσης πλακέτας κ.τ.λ. μιας και η συσκευή ήταν καλομεταχειρισμένη γενικά... Όσο για το back-up στη κάρτα...εάν θυμάμαι καλά κάτι είχα σκαλίσει στο παρελθόν...θα κοιτάξω στο laptop που έχει card reader. Τέλος πάντων...ίδωμεν....σε κάνα μήνα πιστεύω να έχω απάντηση μιας και οι 15 μέρες που λένε συνήθως ποτέ δεν είναι τόσες...!!! Έχει αρχίσει να μου λείπει τελικά....:cry:... και πάλι ευχαριστώ....!!!!!
  5. Το έχω δοκίμασει και αυτό, όπως και να το αφήσω για λίγη ώρα χωρίς μπαταρία αλλά... τίποτα...!!! Το μόνο που έγινε ήταν να μπει στην κεντρική οθόνη παρακάμπτωντας το εισαγωγικό βίντεο και αμέσως πάγωνε εώς ότου να κλείσει από μόνο του.....Δεν το γλιτώνω το hard reset εεε..;;;;
  6. Παίδες καλησπέρα.....είμαι κάτοχος ενός nokia n86 και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα από προχθές : Λοιπόν...ξεκίνησε κάπως έτσι...εκεί που βρισκόταν σε κατάσταση αναμονής ανά τακτά διαστήματα φώτιζε η οθόνη χωρίς να δέχεται κάτι όμως (μήνυμα-κλήση κτλ) το έκλεισα, έβγαλα και την μπαταρία και όταν ενεργοποιήθηκε η μπαταρία είχε "πέσει" κατά πολύ.. ..επανέλαβα την ίδια διαδικασία και η μπαταρία "έπεσε" τόσο ώστε να μπει σε κατάσταση εξοικονόμησης ενέργειας..!! Μετά από λίγη ώρα έσβησε εντελώς και από τότε δεν ξανάνοιξε..το έβαλα να φορτίσει και μετά από ώρα όταν επιχείρησα να το ανοίξω δεν έγινε τίποτα.. Τοποθέτησα νέα μπαταρία και το μόνο που κάνει είναι να ανοίγει και κατόπιν να παγώνει στο logo της nokia ή κάποιες φορές ξεκινάει να παίζει και το εισαγωγικό βιντεάκι (εκείνο με τα χέρια) και πριν ολοκληρωθεί να σβήνει..!! Τα φώτα σας παρακαλώ....δεν "καίγομαι" τόσο για την συσκευή όσο για τις επαφές που είχα αποθηκευμένες σε αυτή και κλασικά δεν έχω κάνει κανένα back-up.....!!!! :(
×
×
  • Create New...