Έχω εδώ και 1,5 έτη ένα ρ910ι μάλιστα είναι το δεύτερο μιας και το πρώτο εκλάπει.
Εδώ και μερικές μέρες στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης δεν λειτουργούσε το πενάκι. Επισκεύτηκα το σερβις και μέσα στην εγγύηση αλλάξανε οθόνη. Πήρα το κινητο από το σερβις το προηγούμενο Σάββατο. Όλο το απόγευμα ήταν πάνω στη βάση για να το συγχρονίσω και να περάσω κάποια προγράμματα.
Το βράδυ διαπιστώνω κάποια στιγμή μια ρωγμή σα τρίχα στην οθόνη. Το πενάκι δεν δούλευε όμως η οθόνη λειτουργούσε κανονικά, ούτε ενα καμμενο pixel . Μετα το σοκ κάνω υπομονη ως τη Δευτέρα και τη Δευτερα στο σερβις μου ανακοινωνουν ότι δεν καλύπτει η εγγύηση σπασμένη οθόνη και οφείλεται σε δικό μου λάθος (πίεσα την οθόνη στο κέντρο) . Αφου τους εξήγησα ότι έχω το κινητο πάνω από1,5 έτη, ότι μόλις το είχα πάρει από το σερβις για αλλαγη οθόνης, ότι εμένα μου μοιάζει για κακή τοποθέτηση της οθόνης δεχτίκανε να το στείλουν στο κεντρικό σερβις, δεδομένου ότι μένω στα Γιάννενα.
Ποιά η γνώμη σας? Τί ενέργειες να κάνω αν δεν αντικαταστήσουν πάλι την οθόνη?
Όταν ρώτησα των τεχνικό αν είναι δυνατόν να σπάσει η οθόνη χωρίς το παραμικρό σημάδι στο πλαστικό περίβλημα που έχει και χωρίς να καεί ένα πιξελ αφού υποτίθετε το πίεσα δεν ήξερε τι να απαντησει. Όταν του πρότεινα να σπάσει με όποιο τρόπο μπορεί και σε άλλο σημείο την οθόνη χωρίς να φανεί καμμενο πίξελ η σημάδι στην οθόνη πάλι έκανε τον κινέζο.