Jump to content

trinoo

Members
  • Δημοσιεύσεις

    217
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About trinoo

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 10

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

trinoo's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

9

Φήμη

  1. Εγώ ήμουν. Λάθος της συζύγου ήταν. Την προηγούμενη έληγε και μου είχε πει λάθος ημερομηνία. Συγνώμη για την αναστάτωση 🙂
  2. Αγοράσει κάρτες βάτραχος; 🤔 https://buypoint.gr/
  3. Καλησπέρα, Δεν μπορώ να έχω μια απάντηση εδώ; Στο chat με το που κάνω την ερώτηση μου το κλείνουν. Μου έχει συμβεί 3 φορές.
  4. Φίλε μου στο support της Nova απευθύνονται οι ερωτήσεις. Σε ευχαριστώ πάντως που μπήκες στον κόπο να απαντήσεις.
  5. Καλησπέρα, Στις 05/10/2024 κλείνω διετία και λήγει το συμβόλαιο μου σε Nova Fiber 200. Λόγω του ότι μετά από αμέτρητες επικοινωνίες μου με το support, εδώ και ένα χρόνο, η nova αδυνατούσε να μου λύσει κάποιο πρόβλημα που υπήρχε, προφανώς αποφάσισα να μην το ανανεώσω. Τους ενημέρωσα σχετικά τόσο μέσω της φόρμας του site όσο και στο chat (έχουν κρατηθεί αντίγραφα) να σταματήσουν την παροχή των υπηρεσιών (και τις χρεώσεις συνεπώς) ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ του συμβολαίου. Στις 17/09 έκανα αίτηση μεταφοράς του ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ μου αριθμού σε άλλο πάροχο και κατόπιν προτροπής του νέου πάροχου, στις 20/09 και ενώ είχε εγκριθεί η φορητότητα, ενημέρωσα τη Nova (φόρμα + chat) να αποδεσμεύσουν την τηλεφωνική μου γραμμή (γιατί ενώ είχε εγκριθεί η φορητότητα δεν το κάνανε) και να διατηρήσουν τις υπηρεσίες internet κανονικά μέχρι τη λήξη του συμβολαίου. Ωστόσο, παρά τη σαφή εξήγησή μου, μαζί με τη μεταφορά της τηλεφωνικής γραμμής, στις 20/09 διέκοψαν και τις υπηρεσίες internet, οι οποίες βάση του τελευταίου λογαριασμού είναι πληρωμένες ως και 30/09. Ερώτηση 1. Απ' όσο αντιλαμβάνομαι θα πρέπει να λάβω επόμενο λογαριασμό με πιστωτικό υπόλοιπο το ποσό που αντιστοιχεί σε 10 ημέρες. Αντιλαμβάνομαι σωστά; Ερώτηση 2 Μου στείλανε email να επιστρέψω τον εξοπλισμό (router, το γνωστό Nokia) σε κάποιο από τα καταστήματά τους. Απ' όσο θυμάμαι, εφόσον το συμβόλαιο ολοκληρώνονταν, ο εξοπλισμός παρέμενε σ' εμένα. Τι ισχύει για αυτό; Σε περίπτωση που όντως πρέπει να τον επιστρέψω, τι θα συμβεί αν δεν το κάνω; Ευχαριστώ Υ.Γ. Ξέχασα να αναφέρω ότι η σύνδεση είχε γίνει μέσω του προγράματος SFBB. Νομίζω ότι αυτό παίζει ρόλο ως προς τον εξοπλισμό.
  6. Καλησπέρα, Στο κινητό της συζύγου έγραφε ότι πρέπει να γίνει ανανέωση στις 09/09. Σκόπευα να κάνω την ανανέωση το βραδάκι. Γύρω στις 4 όμως της μηδένισε το υπόλοιπο. Μπορώ να κάνω κάτι;
  7. Είμαι σε διαδικασία μεταφοράς αριθμού κόρης σε frog. Απορία: Μπορώ από τη δική μου εφαρμογή frog να διαχειριστώ και τον 2ο αριθμό; (να βάζω κάρτα, να ενεργοποιώ πακέτα κτλ); Στη Vodafone π.χ. γινόταν.
  8. Ανάλογη ερώτηση κάπου στη vodafone αποτέλεσε πηγή έμπνευσης του κειμένου 🙂 To volte / wifi πως ενεργοποιείται;
  9. Σε κινητό CU που μόλις το βγάλανε από το Liquid, υπάρχει τρόπος να έχει κάθε μήνα λίγη ομιλία (60'-100'-200') με κάποιον οικονομικό τρόπο; Data έχει από άλλη κάρτα και SMS δε χρειάζονται. Μόνο λίγη ομιλία. Thanks
  10. Δε θέλω να παγώσω την κάρτα. Με την μπάρα πως γίνεται;
  11. Που πρέπει να μετακινήσω ρε παιδιά την μπάρα για να μη γίνει χρέωση τον επόμενο μήνα;
  12. Ναι. Η αρχική ερώτηση ήταν που και πως μπορούμε να πάρουμε αυτή την προσφορά.
  13. https://www.frogmobile.gr/el/summer-offer-apoktise-tora-100gb Εδώ λέει ότι βάζεις λεφτά στο λογαριασμό και μετά απλά παίρνεις το πακέτο (είτε από το app, είτε με SMS). Καταλαβαίνω κάτι λάθος;
×
×
  • Create New...