Aπό την αρχή της της συνδρομής μου στην Vivodi, οι ταχύτητες που μου προσέφεραν ήταν συνεχεία πολύ κάτω του ονομαστικού. Ξεκίνησα με DSL Cube στα 512.
Ακολούθησε η αναβάθμιση σε 1024, αλλά η πραγματική ταχύτητα Download δεν βελτιώθηκε πραγματικά. Συγκεκριμένα κυμαίνεται συνήθως στα 300 Kbps. Μετά από τηλεφωνική διαμαρτυρία με καθησύχασαν λέγοντας πώς το πρόβλημα είναι προσωρινό και θα λυθεί σε μικρό χρονικό διάστημα.
Περάσανε 3 μήνες και δεν παρατήρησα καμιά αλλαγή.
Έστειλα λοιπόν με e-mail μια έντονη διαμαρτυρία προς την Vivodi, αλλά μετά από μια εβδομάδα, δεν έχω καμιά απάντηση. Ολο αυτό το διάστημα προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικός με την Vivodi, αλλά αυτό είναι αδύνατον ακόμη και μετά από μισή ώρα στην αναμονή.
Σημειωτέων πώς από την πρώτη στιγμή έχω αλλάξει ο αξιοθρήνητο modem της συσκευασίας, με ένα της D-Link, χωρίς να παρατηρήσω βελτίωση στην ταχύτητα.
Έχω αγανακτήσει σε απίστευτο βαθμό, και ήθελα να σας ρωτήσω ποια είναι η διαδικασία για να ζητήσω διακοπή της υπηρεσίας DSL από την Vivodi, χωρίς να ακυρωθεί και η γραμμή DSL από τον ΟΤΕ.
Μήπως είναι καλυτέρα να ακυρώσω και την γραμμή από τον ΟΤΕ και να ξαναζητήσω σύνδεση, μπας και βελτιώσουν κάτι?