Κοινοποίηση e-mail προς Support της AltecTelecoms στις 1/9/06
Αγαπητοί συνεργάτες της AltecTelecoms,
Χρησιμοποιώ σκόπιμα το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό «συνεργάτες», γιατί πιστεύω ότι αυτό ακριβώς θα έπρεπε να είστε για όλους εμάς τους πελάτες σας διευκολύνοντας και κάνοντας καλύτερη την καθημερινή μας επικοινωνία. Δυστυχώς όμως, θα ήθελα με την παρούσα επιστολή να εκφράσω, την απορία μου και την έντονη δυσφορία μου, για την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ πρακτική που προτείνετε μέσα από το site σας σε κάποιον χρήστη i-call όταν αυτός θελήσει να χρησιμοποιήσει την πιστωτική του κάρτα για την ανανέωση του υπολοίπου του. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, είμαι χρήστης του i-call με το username tzarot και μέχρι σήμερα έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές την πιστωτική μου κάρτα για την πληρωμή – ανανέωση του λογαριασμού μου. Επίσης οφείλω να πω ότι είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τη ποιότητα της υπηρεσίας, η οποία κατά τη γνώμη μου απέχει μακράν των άλλων, όποιες τουλάχιστον έχω δοκιμάσει.
Ωστόσο και ενώ συνεχίζω την χρήση της υπηρεσίας, τον Αύγουστο του 2006 η πιστωτική κάρτα μου έληξε, και όπως ήταν αναμενόμενο, μου απεστάλει νέα κάρτα με ίδιο αριθμό και φυσικά νέα στοιχεία λήξης και τριψήφιο κωδικό ασφαλείας από την τράπεζά μου. Όταν προσπάθησα να εισάγω τα στοιχεία της νέας κάρτας, στο site σας έλαβα το ακόλουθο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ μήνυμα.
Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας με αριθμό XXXXX δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Μέχρι να επιβεβαιωθούν, δεν θα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να προσθέσετε χρήματα στο «πορτοφόλι» σας.
Σας θυμίζουμε ότι για να γίνει η επιβεβαίωση των στοιχείων της κάρτας σας, θα πρέπει να μας στείλετε με FAX (στο 2116872951) αντίγραφο της μπροστά όψης της κάρτας σας και αντίγραφο κάποιου εγγράφου ταυτοποίησής σας, όπως αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης. Στο έγγραφο αυτό θα πρέπει να φαίνονται καθαρά το όνομα και το επώνυμό σας.
Στο FAX που θα στείλετε βάλτε τη σημείωση «Για επιβεβαίωση κάρτας για το i-Call», ώστε η επιβεβαίωση να διεκπεραιωθεί το γρηγορότερο δυνατό. Θα πρέπει επίσης να σημειώσετε με καθαρά γράμματα τα ονόματα χρηστών των λογαριασμών i-Call στους οποίους έχετε δηλώσει την κάρτα.
Λαμβάνοντας υπόψη 1ον το αντικείμενο της συναλλαγής, 2ον το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία σας και 3ον φυσικά το τρέχον ημερολογιακό έτος, θα ήθελα να κάνω τις ακόλουθες παρατηρήσεις:
• Η αντιφατική πρακτική, από την μία της υιοθέτησης μιας από τις πλέον σύγχρονες μεθόδους εξυπηρέτησης, μέσω internet και μάλιστα μέσω secure server, όπως υποδηλώνει το σχετικό κίτρινο λουκετάκι στο taskbar του παραθύρου του Internet Explorer, και από την άλλη της “σιδηροπετασματικής” και απαρχαιωμένης τηλεομοιοτυπίας (fax) μόνο ως ΓΚΑΦΑ μπορεί να εκληφθεί από τους πελάτες σας. Μια ΓΚΑΦΑ που είμαι βέβαιος ότι εντός της ερχόμενης εβδομάδος θα έχετε διορθώσει, παρέχοντας και άλλους πιο «έξυπνους» τρόπους συνεργασίας.
• Μαζί με την ΓΚΑΦΑ θα ήταν καλό να «διορθώσετε» και τον ιθύνοντα νου ο οποίος είναι υπεύθυνος για την συγκεκριμένη επιλογή, ώστε να αποφύγετε στο μέλλον παρόμοιες ανακόλουθες προς το μέγεθος της εταιρείας σας ενέργειες.
• Προσωπικά Δεν έχω, Δεν είχα, και Δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ μου fax όχι τουλάχιστον εν έτη 2006. Σκεφτείτε κάτι καλύτερο, εντυπωσιάστε μας...
...ειλικρινά με ελπίδα και εκτίμηση,
Θ.Ζαρωτιάδης.