Λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε κάτι γιατί κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν τα αυτονόητα. Πρώτον 200cc τα 50cc δεν γίνονται με τον τρόπο που αναφέρεις και σε προκαλώ να μου αποδείξεις το αντίθετο δεύτερον όταν σε έναν κινητήρα αλλάξεις βαριατορ ιμάντα καρμπυρατέρ ηλεκτρονική φίλτρα βαλβίδα reed εξάτμιση σύστημα ψύξης, κυλινδροπίστονο σωληνάκια εισαγωγής κτλ. Πες μου πιο μηχανικό εξάρτημα έμεινε μανίσιο??? Αν λοιπόν κάνεις ένα συγκεντρωτικό να δεις τι άλλαξες για να το πλησιάσεις στα 200cc θα δεις ότι είναι σαν να πέρασες καινούριο μοτέρ όποτε...???? Αν είναι έτσι δώσε 500€ αγόρασε έναν κινητήρα από Runner 200 πέρασε τον και τελειώνει η υπόθεση!!! Τρίτον παρακολούθησε τους αγώνες με σκούτερ 50cc φτιαγμένα που γίνονται στην Ιταλία και δες τα χαρακτηριστικά τους... πάνω από 110cc δεν είναι κανένα...!
Τώρα αν και πάλι πιστεύεις ότι με ένα κυλινδροπίστονο εσύ θα κάνεις το πενηντάρι 200cc πες το μας να το κάνουμε και εμείς :whistle: . Και τέλος όποιος θέλει μπορεί να πάει να ρωτήσει σε ένα καλό συνεργείο αν γίνεται αυτό που λεει ο φίλος μας για να δούμε ποιος από τους δυο μας λεει μπαρούφες.