papatza
Members-
Δημοσιεύσεις
21 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
papatza's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
το επομενο μου αυτοκινητο που θα φοραει την ιδια μηχανη με το τωρινο. Audi R8.
-
Πολυ καλα λογια και για την Chrysler Κορινθου.Απιστευτη εξυπηρετηση και φιλικο προσωπικο.
-
Αυτο που λεει ο amelidis η περισσοτερη ποσοτητα θειου, νομιζω ειναι 15 φορες περισσοτερη σε σχεση με το πετρελαιο Euro IV φθειρει παραπανω τη μηχανη. Ενταξει δε χαλασε ο κοσμος να γεμισεις σε αναγκη, ετσι κι αλλιως το περισσοτερο πετρελαιο κινησης ειναι ηδη νοθευμενο, αλλα εχε το νου σου σε Euro III και πανω μηχανηματα. Τωρα με το νερο...τι να πω...ευχομαι να μην εχεις ποτε προβλημα με την αντλια.
-
λοιπον υπαρχει η απολυτα οικολογικη λυση. συνδεση της μπαταριας του ηλεκτρικου σκουτερ με το ποδηλατο της γυμναστικης. Ποδηλασια επι 5ωρο και την αλλη μερα δωρεαν εντελως οικολογικη μετακινηση στο κεντρο, χωρις την ταλαιπωρια των ΜΜΜ. Προσοχη ομως. Το μενου θα περιλαμβανει αυστηρα βιολογικο διαιτολογιο, μοσχαρακι απαγορευεται γιατι το μεθανιο προκαλει το φαινομενο του θερμοκηπιου. Να θυμηθειτε επισης να μη φορατε και συνθετικα ρουχα κατα τη διαρκεια της ποδηλασιας, αλλα το πολυ πολυ τιποτα λινα η βαμβακερα εσωρουχα, για να απορροφουν τον ιδρωτα. Το νερο οποσδηποτε σε γυαλινο μπουκαλι κτλ. Φυσικα ολα αυτα την ιδια ωρα που το τροφοδοτικο του υπολογιστει εχει στην καλυτερη περιπτωση 300 Watt καταναλωση, που οι σακουλες σκουπιδιων πετιουνται απο τον πεμπτο με στυλ καλαθοσφαιρισης στον καδο, χωρις καποιος να μπει στον κοπο να ξεχωρισει πλαστικα απο βιομαζα κτλ, και που τα λεωφορεια του ΟΑΣΘ και ΟΑΣΑ εκπεμπουν οσους ρυπους εκπεμπουν καμμια 20αρια αυτοκινητα λογω παρωχημενης αντιρρυπαντικης τεχνολογιας. Ετσι και οι Κωστηδες θα κοιμουνται ησυχοι χωρις τυψεις, κι ο Αμελιδης θα χασει τη δουλεια του και συνεπως και το αυτοκινητο του που του το πηρε ο ασπλαχνος πατερας του. Εμπρος ορθοπεταλιαααα! Βρε βενζινη , βενζινη που θελουμε...
-
Eγω λεω να επιτραπει η απεριοριστη χρηση αλκοολ σε ολους τους οδηγους τζιπ , με υψος πανω απο 1.86 και κατω απο 1.89, που κατοικουν εξωτερικο. Οι υπολοιποι να κοψουν το λαιμο τους γιατι το ποτο σκοτωνει και ειναι εγκλημα κατα της κοινωνιας. Ο κλασσικος ο ελληναρας! Σε οποια κατηγορια και περιπτωση αναγνωριζει τον εαυτο του, ζητα επιεικια, σε οποια οχι, εκει παρτε αμαξια σπιτια γυναικες οτι εχετε ευχαριστηση. Για να πω και τη δικη μου αποψη, καλα ειναι ολα τα μετρα που υπαρχουν και ολες οι ποινες που οριζει ο ΚΟΚ. Εγω δεν προκειται να σταματησω να πινω γιατι πινω (πολυ), οδηγω (πολυ) και τα τελευταια 12 χρονια που οδηγω δεν εχω προξενησει ουτε το παραμικρο ατυχημα, σε πολεις, χωρια, αυτοκινητοδρομους και μητροπολεις που δεν υπαρχουν σε μεγεθος στην Ελλαδα. Επισης δεν προκειται ποτε να σεβαστω οριο ταχυτητας . Ειμαι αρκετα μεγαλος και ωριμος να κρινω εγω αν το 20 και το 30 και το 130 που διαβαζω στην ταμπελα ειναι αστειο η οχι αναλογα την περισταση και τις οδικες συνθηκες. Τρεχουμε οσο πρεπει εκει που πρεπει. Ουτε παμε σαν κοτες παντου, ουτε παμε με 200 παντου. Τωρα βεβαια για να κανω αυτα που λεω παραπανω εχω αναλαβει και το ρισκο των επιλογων μου. Εως τωρα δεν εχω πληρωσει ουτε ενα προστιμο στην δωδεκαετη μου πορεια οδηγησης, ουτε ειχα ποτε προβλημα με πινακιδες, ποιντ συστεμ και τετοια. Τι θελω να πω. ΑΛΛΟ τι πραττω εγω και αναλαμβανω το ρισκο των επιλογων μου και ΑΛΛΟ τι ειναι σωστο η οχι.
-
smart 1.5 cdi ... 50 euro γεμισμα 1000 χιλιομετρα ολα μεσα στην πολη, χωρις μπαταριες, και χωρις περιορισμους στα γκαζια. Γι αυτο και οι επιφυλαξεις μου για τα υβριδικα. Ειναι νωρις νομιζω , καλυτερα να μπουν πρωτα οι μπαταριες λιθιου σε αμαξια παραγωγης. Εκει βλεπουμε.
-
εμαθα οτι και η Renault εχει το ιδιο συστημα. Τι να πω.. Μακαρι να ειναι ετσι.
-
To αμαξι αγοραστηκε απο γνωστη μου πριν 3 μερες και γι αυτο μας εχουν μπει ψυλλοι στα αυτια μηπως ειναι μηχανικη βλαβη οπως μας ειπαν. Ομως οταν ο συμπλεκτης ειναι πατημενος φουλ, το αμαξι παιρνει μπρος και ολα λειτουργουν κανονικα στο δρομο. Ουτε σβηνει ουτε τιποτα.
-
Συγκεκριμενα, σε Smart forfour 1.5 cdi , ανακαλυψα σημερα τελειως τυχαια οτι εαν εχω στο κιβωτιο νεκρο, δεν παιρνει με καμμια παναγια μπρος αν δεν πατησω εντελως στο πατωμα το συμπλεκτη. Προσπαθησα παρα πολλες φορες και ενω αρχιζει και γινεται αναφλεξη για 1-2 δευτερολεπτα, μετα σβηνει. Μπορει καποιος να μου πει αν ειναι μηχανικο προβλημα? Γιατι στην αντιπροσωπεια (δεν το κοιταξαν ακομα μεσα), αλλα ειπαν μια πρωτη αποψη οτι υπαρχει περιπτωση να εχει βλαβη το μοτερ η καποιος ιντζεκτορας. Ειναι δυνατον το μοτερ να δουλευει κανονικα, να παιρνει μπρος με φουλ πατημενο συμπλεκτη και να μην εχει κανενα προβλημα στο δρομο και να αρνειται πεισματικα να παρει μπρος χωρις πατημενο συμπλεκτη (εννοειται με νεκρο μεσα) ?
-
Αλλαξτε λαδια μετα τα 2000-5000 κμ οτι κι αν σας λεει ο κατασκευαστης.
-
Οι παραπανω μηχανες του Grand και της ML οπως πολυ σωστα ανεφερε ο φιλος , μεχρι προτινος ηταν οι κορυφαιες μηχανες πετρελαιου στον κοσμο. Αυτη τη στιγμη ειναι ο V8 ΤDI της Audi(Euro 5). Το να λεμε κανουμε κηρυγμα περι μολυνσης ειδικα γι αυτες τις μηχανες, οταν ταξι, φορτηγα πετρελαιοκινητα και βενζινοκινητα ανεξαρτητως προδιαγραφων κυκλοφορουν ελευθερα στα αστικα κεντρα, ειναι το λιγοτερο απαραδεκτο. Ποσο μεγαλυτερα σε μηκος ειναι τα SUV απο ενα μεσο οικογενειακο αυτοκινητο ? Εκτος αν μας πειραζει και το υψος, Αυτα με τους θανατους πεζων ..Τι να πω, οι κανονες οδικης κυκλοφοριας ισχυουν για ολα τα ΙΧ. Αμα ειναι να απαγορεψουμε και τα φορτηγα τελειως και να μεταφερουμε σε κινεζικα καροτσακια-ποδηλατα.
-
Μια συμβουλη για τους κατοχους αυτοκινητων με αυτοματο κιβωτιο. Αν περιμενετε πολλη ωρα στα φαναρια, εξοικονομειτε καυσιμο αν απο τη θεση D μετακινησετε στο Ν , νεκρο δηλαδη.
-
δεν συγκρινονται οι δυο μηχανες που αναφερεις. Η μηχανη του CRD που εχω ειναι παλιας τεχνολογιας (EURO III) και δεν δουλευει στην ιδια πιεση με τη μηχανη της Mercedes που ειναι καινουρια. Δεν αμφιβαλλω οτι η καταναλωση της 420 ειναι αντιστοιχη, δεν ειναι παραλογο. Γιατι δουλευει πιο αποδοτικα. Τα diesel συμφερουν πολυ παραπανω απο τα υβριδικα οταν κινεισαι 50-50 πολη-αυτοκινητοδρομος. Αντιθετα τα υβριδικα συμφερουν περισσοτερο οταν κινεισαι αποκλειστικα στην πολη. Kαι ειδου η αποδειξη http://www.technoride.com/2008/03/bmw_diesel_beats_prius_in_econ.php Παιδια μεγαλο ρολο παιζει και η τεχνολογια του κινητηρα και ο τροπος οδηγησης. Με πολυ συντηρητικη οδηγηση εχω πετυχει και 10-11 λιτρα με Q7 4.2FSI σε αυτοκινητοδρομο. Και το φυσικο αεριο(CNG) ειναι ακομα καλυτερη λυση, συμφερουσα και λιγοτερο επικινδυνη απο το υγραεριο. Θεσμικο πλαισιο στην Ελλαδα υπαρχει, αλλαξε προσφατα. Σταθμοι ανεφοδιασμου δεν υπαρχουν
-
παιδια συγγνωμη που παρεμβαινω, αλλα αντιστοιχες καταναλωσεις δεν βγαζει κι ενα Polo 1.4 TDI? Ποιος ο λογος να πας με 25κμω? Ενταξει παιζει να σου καψει λιγο παραπανω στην πολη, σε σταματα ξεκινα απο υβριδιο, αλλα εκτος πολης η καταναλωση σιγουρα ειναι μικροτερη απο υβριδιο. Σας το λεω γιατι εγω με Cherokee CRD , με χαλια αεροδυναμικη και 2 τονους αμαξωμα , βγαζω 8.9/9 λιτρα πηγαινοντας αυτοκινητοδρομο με 100/110. Οποτε ειναι ρεαλιστικο με τη μιση μηχανη του Polo να βγαζεις 4-4.5. Το κολπο στα diesel ειναι να μενεις σε στροφες κατω απο κει που ανοιγει η τουρμπινα.
-
Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.
papatza replied to vg's topic in My Cars and Bikes
διατρητο ειναι πλεον. Σφραγιδες δε μπαινουν στα συνορα, πως θα ξερουν ποσο καιρο μενεις στην Ελλαδα? Αν μενεις δηλαδη μονο 6 μηνες