Παιδιά, Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα σε όλους! :)
Ανασταίνω κι εγώ με τη σειρά μου το thread αυτό, για να ζητήσω προτάσεις επάνω σε αρώματα.
Μια από τις επόμενες ημέρες θα επισκεφτώ τα Hondos και θα πάρω μάλλον δύο - ένα για βραδινές εξόδους κι ένα ελαφρύτερο για καθημερινή χρήση (γραφείο, κλπ).
Αυτά που σκέφτομαι να δοκιμάσω είναι:
Bραδινό: CK Be, CK Eternity, Yves Saint Laurent M7.
Kαθημερινά: Joop! (το απλό στο κοκκινωπό μπουκαλάκι), Davidoff Cool Water, Miyake (κίτρινο).
Γενικά μου αρέσει να φοράω ελαφριά αρώματα που όμως αντέχουν για ώρα στο δέρμα. Εκτός αυτού θέλω να ξεφύγω λίγο από τη μαζικότητα κάποιων αρωμάτων που φορέθηκαν υπερβολικά πολύ τα τελευταία 2 χρόνια...
Προτάσεις για κάτι άλλο που ίσως θα άξιζε να δοκιμάσω; (με ενδιαφέρουν ιδιαίτερως οι απόψεις των γυναικών ;) )