Jump to content

Manvol

Members
  • Δημοσιεύσεις

    34
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by Manvol

  1. Τελικά χθες βγήκα αρωματοτσάρκα και δοκίμασα αρκετά αρώματα - μεταξύ αυτών Lacoste, 212 και Κenzo. Tελικά πήρα μια Tommy Hilfiger True Star 30ml και μια Estee Lauder Pleasures 50ml σύνολο και οι δυο €68. Δροσερά αρώματα και τα δύο. Η Pleasures μου θυμίζει κάπως την CK Eternity και προτείνεται σε όσους άρεσε η Εternity και θέλουν μια αλλαγή. Η True Star είναι ελαφριά και όχι έντονη - γίνεται αισθητή μόνο από κοντά, παρόλα αυτά δίνει μια αίσθηση φρεσκάδας κι αυτή. Δεν είμαι γενικά των βαριών ανατολίτικων αρωμάτων, αν και κάποια στιγμή θα προμηθευτώ και μία πιο formal κολώνια - κατά την άνοιξη το βλέπω. Μύρισα τις Le Male JPG, D&G (κλασική) και την Boucheron Jaipur (πολύ ωραία κι ασυνήθιστη), κι αυτές θα έχω κυρίως υπόψιν μου για τότε.
  2. Πολύ καλό online κατάστημα για αρώματα κι όχι μόνο: http://www.aromatica.gr ;)
  3. Το καλύτερο θα ήταν να ρωτήσεις σε κανένα Sephora/Hondos/Beauty Shop. Aν δεν το έχουν ίσως μπορούν να το παραγγείλουν. Πρέπει να είναι η πιο δροσερή εκδοχή του One για το καλοκαίρι, έτσι;
  4. Δεν την έχω χρησιμοποιήσει, αλλά την έχω μυρίσει κι αν δεν κάνω λάθος είναι πολύ δυνατό άρωμα.
  5. Είναι απαλή κι ελαφριά για καθημερινή χρήση στη δουλειά, κλπ; Η κάτι πιο βαρύ για βραδινή έξοδο; Οσον αφορά την CK Euphoria και Escada Magnetism τις σημειώνω στα υπ' όψιν... Πολλές επιλογές παιδιά, αδύνατον να τις δοκιμάσεις όλες αυτές σε μια-δυο επισκέψεις σε Hondos. Mου φαίνεται θα φτιάξω λίστα....
  6. Mια ιδέα είναι το Axe, μία άλλη το STR8. Προσωπικά μου αρέσει το δεύτερο, καθώς η οσμή του πρώτου χάνεται πολύ γρήγορα από πάνω μου. Είναι θέμα δέρματος πιστεύω.
  7. Noμίζω πως υπάρχει και ανδρική Gucci Rush - σε ασημένιο μπουκαλάκι κι όχι κόκκινο. :rolleyes:
  8. Παιδιά, Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα σε όλους! :) Ανασταίνω κι εγώ με τη σειρά μου το thread αυτό, για να ζητήσω προτάσεις επάνω σε αρώματα. Μια από τις επόμενες ημέρες θα επισκεφτώ τα Hondos και θα πάρω μάλλον δύο - ένα για βραδινές εξόδους κι ένα ελαφρύτερο για καθημερινή χρήση (γραφείο, κλπ). Αυτά που σκέφτομαι να δοκιμάσω είναι: Bραδινό: CK Be, CK Eternity, Yves Saint Laurent M7. Kαθημερινά: Joop! (το απλό στο κοκκινωπό μπουκαλάκι), Davidoff Cool Water, Miyake (κίτρινο). Γενικά μου αρέσει να φοράω ελαφριά αρώματα που όμως αντέχουν για ώρα στο δέρμα. Εκτός αυτού θέλω να ξεφύγω λίγο από τη μαζικότητα κάποιων αρωμάτων που φορέθηκαν υπερβολικά πολύ τα τελευταία 2 χρόνια... Προτάσεις για κάτι άλλο που ίσως θα άξιζε να δοκιμάσω; (με ενδιαφέρουν ιδιαίτερως οι απόψεις των γυναικών ;) )
  9. Χαιρετώ! Αυτή την περίοδο γράφω μια εργασία για τη σχολή μου. Η εργασία αυτή έχει να κάνει με την τεχνολογία του 4G και τα σχετικά δίκτυα. Εχω βρει κάποιες πληροφορίες αλλά χρειάζομαι περισσότερο υλικό. Οποιοσδήποτε μπορεί να με παραπέμψει σε πηγές για το θέμα αυτό του είμαι ευγνώμων! :)
×
×
  • Create New...