Jump to content

sv2qo

Members
  • Δημοσιεύσεις

    9
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

sv2qo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Ζήτα να απ ενεργοποιήσουν τα δεδομένα νομιζω κάποια τηλέφωνα κάνουν τα δικά τους Είχα πρόβλημα με το iPhone 3g που έκανε τα δικά του παρ όλο που είχα απενεργοποιήσει τσ διάφορα.
  2. Καλησπέρα και απο μένα, είμαι κάτοχος εδώ και λίγες μέρες του Nexus 4 και αναγκάστηκα και εγω να ¨κόψω¨ την SIM μου, πηγαίνοντας σε κατάστημα της Wind, χωρίς καμία επιβάρυνση. Αυτό που έχει παρατηρηθεί, και σε τηλέφωνο της οικογένειας η κομμένη SIM, πολλές φορές έχανε το σήμα, και έψαχνε συνεχώς για δίκτυα, και όπως γράψατε παραπάνω αντικαταστάθηκε με κόστος 5 Ε.
  3. Για *Ναβιγκον δεν μπορεσα να βρω, και χρησιμοποιω destinator kai IGO8
  4. Ευχαριστω πολυ παιδια, ελπιζω το ν 95 να το βρω σύντομα και να μη θέλει μια περιουσία η αγορα του Φιλικα sv2qo
  5. Καλησπέρα παιδιά. Μια βοήθεια αν ειναι δυνατόν Υπάρχει κάποιο κινητό που με συνδεση wi fi να συνδεθει στο internet και μέσω poipdiscaunt π.χ. και να πραγματοποιήσει κλήσεις δωρεάν ? Ευχαριστώ sv2qo
  6. Καλησπέρα παιδιά. Μια βοήθεια αν ειναι δυνατόν Υπάρχει κάποιο κινητό που με συνδεση wi fi να συνδεθει στο internet και μέσω poipdiscaunt π.χ. και να πραγματοποιήσει κλήσεις δωρεάν ? Ευχαριστώ sv2qo
  7. Χθες 12/04/2006 επισκεύθηκα το service της motorola επι της Αναγεννήσεως 38 (κοντά στον Σταθμό στην Θεσσαλονίκη) και παρέδωσα για επισκευή ενα τηλεφωνο V3 στο οποίο τελειως ξαφνικά έσβησε η Οθόνη του. Απο την πρώτη στιγμή είχα την αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλα με το συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο Service διότι η κοπέλα στην υποδοχή μου είπε ότι το τηλέφωνο μάλλον έχει πάρει νερο με το αιτιολογικό οτι κάτω απο τη μπαταρία είχε μία κόκινη βουλίτσα (κατα τα λεγόμενά της μετρητής υγρασίας) Εδώ πρέπει να σημειώσω ότι το τηλέφωνο έχει αγοραστεί έτσι, και επειδή είναι το δεύτερο στην οικογένεια, το λέγαμε μεταξύ μας το κόκκινο και το άσπρο. Πηγαίνοντας στο service πήρα μαζί μου καί το τιμολόγιο αγοράς γιά να πιστοποιήσω ότι το τηλέφωνο το έχω μόλις 11 μήνες. Τό κορίτσι αυτό μού έδωσε να καταλάβω ότι χαριστικά δέχεται το τιμολόγιο γιατί αυτο δεν έγραφε το i-may της συσκευής. Σήμερα τό πρωί τηλεφώνησα για να ρωτήσω τι γίνεται και έμαθα ότι πρέπει να πληρώσω 45 ευρω γιατί δεν καλύπτομαι από εγγύηση, δIότι τό τηλέφωνο έχει πέσει καί έχει χτυπήσει. Φυσικά αυτό είναι γελοίο και αυταπόδεικτο διότι η συσκευή δεν είχε κάποιο σημάδι. Η δεύτερη δικαιολογία ήτανε ότι μάλον πιέσθηκε καί το αποκορύφωμα αφού δεν μπορούσαν να το αποδείξουν αυτό βρέθηκε η οξείδωση. Ζήτησα να δω την οξείδωση καί μου δείξαν σκόνη πάνω στην πλακέτα πράγμα πολυ φυσικό. Φυσικά δεν θα βάλω δικηγόρο γιά τα 45 ευρώ. Πιθανολογώ ότι εισπράτουν απο τούς πελάτες χρήματα με την προσφιλή για αυτούς μέθοδο της οξείδωσης και φυσικα δεν ξέρω τι λένε στην Motorola. Το ευτύχημα είναι ότι πρόλαβα να ακυρώσω στη cosmote μία παραγγελία για 2 V3 kai 1 Q7 πού παρήγγειλα χθές. Πιστέψτε με σάν καταναλωτές είμαστε πολύ δυνατοί. Έχουμε πένα να γράψουμε και να θάψουμε τακτικές πού συναντώνται σε τριτοκοσμικούς και υποανάπτηκτους. Μη αγοράσετε ξανα Motorola. Φιλικά SV2QO
×
×
  • Create New...