Jump to content

dimitrisk2

Members
  • Δημοσιεύσεις

    123
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About dimitrisk2

  • Ημ. Γέννησης 29/08/1959

dimitrisk2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Από 35 έως 45 λεπτά. Γενικά η κύρια χρήση του τραμ δεν είναι να πετυχαίνει υπερβολικά γρήγορες μετακινήσεις, αλλά να ενώνει γειτονιές με άνεση και συνέπεια δρομολογίων.
  2. Εννοείς προφανώς Σύνταγμα-Νέος Κόσμος. Εξαρτάται που ακριβώς πηγαίνεις. Πιθανόν να σε βολεύει και το μετρό, αν πας μέχρι Φιξ κι από κει είτε με το τραμ είτε με τα πόδια.
  3. Στην πραγματικότητα δεν παρασύρθηκε αλλά έπεσε πάνω σε σταματημένο συρμό του τραμ. Απ' ότι διάβασα, ο οδηγός αντελήφθη το δρομέα και ακινητοποίησε το συρμό, αλλά αυτός έπεσε στο πλάι. Από το χτύπημα δεν προκλήθηκε κανένας τραυματισμός στο δρομέα, και το μόνο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν οι γιατροί στο νοσοκομείο που μεταφέρθηκε ήταν η αυξημένη γλυκόζη στο αίμα, που πιθανότατα εξηγεί και την απώλεια προσανατολισμού. Πάντως υπεύθυνοι για το ατύχημα είναι οι διοργανωτές, οι οποίοι απέσυραν τις κορίνες που έδειχναν το δρόμο στους αθλητές πολύ πριν τερματήσουν και οι τελευταίοι δρομείς.
  4. @spirus Πολύ σωστή λογική. Η απαγόρευση κίνησης ΙΧ στο κέντρο των μεγαλουπόλεων ισχύει σε πολλές πόλεις, αλλά χρειάζεται να υπάρχουν περιφερειακοί δρόμοι που να διοχετεύεται η κίνηση. Διαφορετικά υπάρχει και η λογική του Λονδίνου, όπου επέβαλαν πολύ υψηλά διόδια για κίνηση εντός της πόλης, και πράγματι η πόλη έχει ανασάνει. Κάποιοι Λονδρέζοι βρίζουν, ισχυριζόμενοι ότι τώρα μπορούν να μπαίνουν στο Λονδίνο μόνον οι πολύ πλούσιοι. Όμως το μέτρο πέρασε με δημοψήφισμα και με μεγάλη πλειοψηφία, και φυσικά όποιος διαφωνεί μπορεί να προκαλέσει νέο δημοψήφισμα. Αν είχαμε κι εδώ τέτοιο σύστημα άμεσης δημοκρατίας θα γινόμασταν πιο υπεύθυνοι σε πολλά ζητήματα. @Βασίλης Πολύ σωστή η ΤΡΑΜ ΑΕ και με ευαισθησία για το επιβατικό της κοινό.
  5. Γιατί να μην περνάει από το κέντρο? Τι εμποδίζει, τα ΙΧ ? Μα αυτά καλά κάνει και τα εμποδίζει. Αν εννοείς ότι θα πρέπει να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων του, συμφωνώ, αλλά αυτό δεν έχει σχέση με τη διέλευση από το κέντρο. Το τραμ στο Λονδίνο είναι καινούργιο. Είναι εντυπωσιακό πως οι παραδοσιακοί Λονδρέζοι αποφάσιασαν να βάλουν το τραμ στην πόλη τους. Ας τους δώσουμε λίγο χρόνο ακόμα, και θα δεις πως θα το περάσουν κι από το κέντρο. Στις περισσότερες πάντως πόλεις με παράδοση στο τραμ (π.χ. Βιέννη, Αμστρενταμ, Μόναχο) το τραμ περνάει από το κέντρο και μάλιστα με περισσότερες από μια γραμμές. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα κινείται μαζί με τα ΙΧ, αλλά έχει σαφώς προτεραιότητα που τη σέβονται όλοι.
  6. Πάντα παίρνεις το μέσον που θεωρείς πιο γρήγορο, αυτό είναι δεδομένο. Δεν ξέρω τη γραμμή λεωφορείου που αναφέρεις, αλλά αν πηγαίνει από Συγγρού-Παραλιακή είναι λογικό να είναι γρήγορο και να ανταγωνίζεται το τραμ. Όμως το κάθε μέσο έχει τη δική του σκοπιμότητα. Το τραμ διασχίζει κέντρο, Νέο Κόσμο, Νέα Σμύρνη και Παλιό Φάληρο διερχόμενο από το κέντρο κάθε συνοικίας κι αυτή είναι η μεγαλύτερη εξυπηρέτηση που προσφέρει. Ενώνει δηλαδή μια σειρά από πυκνοκατοικημένες γειτονιές, αλλά είναι επίσης άνετο, ευχάριστο, γραφικό, φιλικό σε άτομα με ειδικές ανάγκες, και δεν ρυπαίνει. Για το 5% περισσότερο ή λιγότερο χρόνο διαδρομής δεν έχει πολύ νόημα να συζητάμε. Αν η συχνότητα των δρομολογίων αυξηθεί και δουλέψει το πράσινο κύμα, θα βελτιωθούν σημαντικά και οι χρόνοι εξυπηρέτησης. Το τραμ ομορφαίνει την πόλη μας, περιορίζει τη χρήση του ΙΧ, και είναι η μοναδική ελπίδα σ' αυτή την πόλη που σε λίγο θα φρακάρει τελείως. Πρέπει όλοι να το αγαπήσουμε και να το στηρίξουμε.
  7. Καλά, πλάκα μας κάνεις? Που τα βρήκες αυτά τα στοιχεία? Ο συνήθης χρόνος Σύνταγμα-Γλυφάδα δεν ξεπερνά τα 50 λεπτά και μάλιστα τις ώρες αιχμής. Μέχρι τον Άγιο Κοσμά είναι προφανώς πολύ λιγότερο. Είναι απίστευτο τι παραμύθια λέγονται για να συκοφαντηθεί το τραμ.
  8. Αν το μετρό φτάσει Πειραιά θα πρέπει να πάει από Δημοτικό Φρεαττύδα κι εκεί να τερματίζει. Η συνέχιση προς την Ευαγγελίστρια έχει νόημα μόνο αν έχουν σκοπό να τη συνεχίσουν προς Καμίνια, κι από κει προς τη Θηβών. Για μένα πάντως θα ήταν προτιμότερο για τη γραμμή 3 να συνεχίσει προς Κερατσίνι, και ο Πειραιάς να εξυπηρετηθεί από το τραμ. Κι όσο για τους τραμοφοβικούς και τα πανώ τους, 10 άτομα είναι όλα κι όλα που κάνουν τη φασαρία. Κρίμα, γιατί σήμερα θα μπορούσαμε να έχουμε τραμ στον Πειραιά όπως κάθε άλλη ευρωπαϊκή πόλη.
  9. Δεν συμφωνώ. Σύνταγμα-Πειραιά πάνε πολύ λίγοι, λόγω της αλληλοεπικάληψης με το μετρό. Όμως η γραμμή αυτή εξυπηρετεί κυρίως τις μετακινήσεις ανάμεσα στους δήμους Νέας Σμύρνης, Π.Φαλήρου και Πειραιά. Μη ξεχνάμε ότι το τραμ ενώνει γειτονιές. Η πύκνωση δρομολογίων πρέπει να γίνει προς όλες τις κατευθύνσεις, κι αυτό θα βελτιώσει την εξυπηρέτηση του κοινού και ως προς το χρόνο αναμονής, και ως προς το μποτιλιάρισμα τις ώρες αιχμής. Το θέμα είναι να γίνει η επέκταση προς Πειραιά το συντομότερο δυνατόν, οπότε και η γραμμή Σύνταγμα ΣΕΦ θα είναι εξίσου γεμάτη.
  10. Μπα, εγώ λέω να καταργηθεί τελείως. Οτιδήποτε ενοχλεί τα ΙΧ είναι εντελώς άχρηστο. Ακόμα καλύτερα να καταργηθούν και τα πεζοδρόμια ώστε να υπάρχουν περισσότερες θέσεις για να παρκάρουμε, και γιατί όχι, και οι πεζόδρομοι και οι πλατείες. Έτσι κι αλλιώς όλα πάρκιν έχουνε γίνει, ας γίνουν κι επίσημα να τελειώνουμε.
  11. Είναι μια πολύ κακή χάραξη. Σίγουρα δεν θα εξυπηρετήσει το κέντρο του Πειραιά, θα εξυπηρετήσει όμως όσους θέλουν να πάνε στο λιμάνι να πάρουν κάποιο καράβι, κι επίσης δίνει διέξοδο για την επέκταση προς το Πέραμα. Πάντως πιστεύω ότι, έστω και την τελευταία στιγμή, θα καταλάβουν τη βλακεία που πάνε να κάνουν.
  12. Αυτην την απορία έχω κι εγώ. Επίσης, αφού θα περάσει από Λαμπράκη-Γεωργίου, γιατί να μην έχουμε διπλή γραμμή? Πόσος χώρος θα εξοικονομηθεί, και για ποιό λόγο? Και οι δύο δρόμοι είναι αρκετά φαρδείς, κι αν μονοδρομηθούν κι όλας, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η κυκλική χάραξη είναι μεγάλη βλακεία, κι ελπίζω να το καταλάβουν πριν είναι πολύ αργά.
  13. Όλα τα ΜΜΜ έχουν ζημιές. Με 50 και 60 λεπτά εισιτήριο λογικό είναι. Το ελληνικό κράτος αντί να επιβάλει αντίμετρα στο ΙΧ (όπως οι περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις) προσπαθεί να προσελκύσει κόσμο στα ΜΜΜ με επιδότηση των εισιτηρίων. Δυστυχώς δεν αρκεί. Υπάρχουν 2-3 λεωφορειακές γραμμές. Αλλά αυτό τι σχέση έχει? Αφού υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση, δεν θα έπρεπε να υπάρχει και αντίστοιχη πύκνωση δρομολογίων? Όσοι έρχονται, και για όποιο λόγο κι αν έρχονται. Η διέλευση τραμ από το κέντρο του Πειραιά θα είναι σοβαρό κίνητρο (και αντικίνητρο) για να μην έρθουν με το ΙΧ τους. Δεν ξέρω συγκεκριμένα τι έγινε στη Γλυφάδα, αλλά συνήθως άλλα μαγαζιά έχουν μεγαλύτερη και άλλα μικρότερη εξάρτηση από το ΙΧ. Έτσι άλλα μαγαζιά ωφελούνται και άλλα ζημιώνονται. Το ζητούμενο όμως είναι τι συμφέρει συνολικά την κοινωνία. Στον Πειραιάς έχουν την επαγγελματική τους στέγη χιλιάδες δικηγόροι, γιατροί, μηχανικοί, κλπ. Η επίσκεψη σ’ όλους αυτούς τους προορισμούς μπορεί να εξυπηρετηθεί σαφώς καλύτερα και ανετότερα με το τραμ απ’ ότι με τα ΙΧ. Μα υπάρχουν δρόμοι. Η Τζαβέλα δεν εξυπηρετεί αυτήν την κίνηση. Για το λιμάνι. η είσοδος γίνεται από τη γέφυρα στο Καραϊσκάκη, και η έξοδος από τη Τροχιοδρόμων. Φοβούνται το πολιτικό κόστος από τους εξαρτημένους ΙΧηδες. Φυσικά και υπάρχει. Η Ηρώων Πολυτεχνείου και η συνέχειά της η ΧατζηΚυριακού σηκώνουν άνετα το τραμ. Η Πειραϊκή είναι περιοχή που δεν εξυπηρετείται από κανένα μέσο σταθερής τροχιά. Νομίζω θα αποφασιστούν ταυτόχρονα με την όποια χάραξη του τραμ. Υπεύθυνοι είναι ως συνήθως όλοι και κανένας (Δήμος, υπουργεία, Νομαρχεία, φορείς κλπ).
  14. Η χάραξη 1 είναι προφανώς μακράν η καλύτερη. Όμως δεν καταλαβαίνω πως θα εξυπηρετηθούν τα 2 νοσοκομεία (απέχουν σαφώς πάνω από 1 χιλιόμετρο) καθώς και ποια "2 χιλιόμετρα" θα υπογειοποιηθούν.
  15. Έχεις πάρει το τραμ τελευταία? Στις ώρες αιχμής, δεν χωράει ο κόσμος. Ακόμα και τη νύχτα να το πάρεις, θα δεις ότι είναι τίγκα γεμάτο. Προχτές κατέβηκα από Σύνταγμα στις 2:30 το πρωί, και δεν έπεφτε καρφίτσα. Έλεος δηλ., πότε θα αποφασίσουν να πυκνώσουν τα δρομολόγια? Θα αλλάξει ότι θα μπορούν να έρχονται στο Δημοτικό και στο λιμάνι χωρίς να φέρνουν τα ΙΧ τους. Λίγο είναι? Τώρα, κάποιος που θέλει να πάει στο Δημοτικό για ψώνια, πως θα έρθει? Ας βάλουν επιτέλους μπροστά το πράσινο κύμα.
×
×
  • Create New...