Καλησπερα παιδια,πριν λιγο καιρό είχα ενα Nokia N95 8GB το οποίο το είχα ταλαιπωρησει πολύ γενικά,το έστειλα στην Νοκια γιατι τρεμοπαιζε το φως της οθονης και εσβηνε και καμια φορα,φλεξα ηθελα σιγουρα τωρα δεν ξερω τι αλλο θα χρειαστει..για καλη μου τυχη εμφνιστηκε ο ανθρωπος που προμυθευομε κινητα και ετσι πειρα ενα Ν79,στο οποιο ειχε αλλαξει κωδικο και δεν τον θυμοτανε,εγώ ειπα ενταξει υπαρχει nemesis kai jaf οποτε δεν ανυσιχησα,για ενα περιεργο λογο ομως το κινητο κολησε οταν εγραψα την permanent memory σε αυτο και τωρα πλεον περνω το μηνυμα "Phone Start Up Failed Contact Retailer" και το τηλεφωνο δεν ανοιγε με τιποτα,προσπαθησα να του κανω hard reset με "3 , * , πρασινο κουμπι +power button" αλλα παλι τιποτα,δηλαδη το εκανε το reset γιατι μετα αλλαξε γλωσσα το τηλεφωνο και πειγε στα αγγλικα απλα προφανως δεν περιλαμβανεται στην διαδικασια του hard reset το reset της permanent memory....τωρα θα μου πειτε γιατι ποσταρω εδω γι αυτο το θεμα...θα σας πω...η βασικη μου ερωτηση ειναι "αν το παω στην νοκια θα του κανουν αναβαθμιση πιθανον (που θελω να τονισω οτι δεν ειναι ιδια με το nokia software update) ,χρεωνουν κατι ?αργει ι διαδικασια ?το στελνουνε στα κεντρικα η το κανουνε σε οποιοδηποτε καταστημα Νοκια ?υπαρχει αλλο μερος που θα μπορεσω να παω το τηλεφωνο και να το παρω maximum την επομενη μερα ?