Jump to content

akamatos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    60
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About akamatos

  • Ημ. Γέννησης 05/08/1980

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

akamatos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Σε γενικές γραμμές, είμαι σε καλό δρόμο. Έστειλα στην ΕΕΤΤ εγγράφως την καταγγελία μου με όλα τα συννημένα έγγραφα που υποστήριζαν τα λεγόμενα μου και για να είμαι ειλικρινής σε αρκετά μικρό χρονικό διάστημα (για τα ελληνικά δεδομένα) μου απάντησαν πως, όντως εξέτασαν την περίπτωσή μου και διαπίστωσαν κι αυτοί το λάθος του ΟΤΕ εις βάρος μου. Από εκεί και πέρα με ενημέρωσαν εγγράφως αλλά και τηλεφωνικώς, ότι θα κοινοποιήσουν στον ΟΤΕ την καταγγελία μου αυτή, ζητώντας του να εκθέσει κι αυτός τη γνώμη του. Πράγματι, σε χρόνο dt από την κοινοποίησή τους προς τον ΟΤΕ, με πήρε τηλέφωνο κάποιος από εκεί, που μου συστήθηκε ως διευθυντής ανατολικής Αττικής, ο οποίος είχε μόλις λάβει το fax από την ΕΕΤΤ που τους ζητούσε να απολογηθούν εντός προθεσμίας 20 ημερών. Αφού πήρε και ταυτόχρονα με εμένα κάποια εσωτερικά τηλέφωνα απ' όπου διαπίστωσε και ο ίδιος επιτόπου πως το τηλέφωνο μου, ενώ χαρακτηρίζεται "μη ανακοινώσιμο", ανακοινώνεται κανονικά στο 131 και στους ηλεκτρονικούς καταλόγους, μου πρότεινε ως μια άμεση και προσωρινή λύση να μου αλλάξει τον αριθμό ατελώς. Του εξήγησα βέβαια πως αυτό πλέον δε με εξυπηρετεί σε τίποτα καθώς το συγκεκριμένο τηλέφωνο είναι ήδη κομμένο και ήδη έχω καινούρια σύνδεση. Εν πάσει περιπτώση, μετά από μια κλήση (στο κινητό παρακαλώ) που διήρκεσε περίπου τα 45 λέπτα και αφού συζητήσαμε δίαφορα πράγματα για την υπόθεση μου και το τι μέλει γεννέσθαι από δω και πέρα, καταλήξαμε στο ότι, δικιά του δουλειά είναι να ερευνήσει και να εκθέσει μια αναφορά για το υπό ποιες συνθήκες έγινε αυτό εις βάρος μου, η οποία αναφορά θα προωθηθεί προς την ΕΕΤΤ αλλά και προς τα ανώτερα κλιμάκια του ΟΤΕ, αλλά και προς το νομικό τμήμα του, γιατί όπως μου είπε πρόκειται για πάρα πολύ σημαντική αμέλεια του ΟΤΕ εις βάρος μου και βέβαια θεώρησε αυτονόητο και απόλυτα φυσιολογικό το να αξιώσω κάποια αποζημίωση. Ο ίδιος δεν μπορούσε να μου δώσει κάποια πιο συγκεκριμένη απάντηση στο εν λόγω ζήτημα, αλλά μου είπε ότι λογικά μετά την προώθηση της αναφοράς του προς τα "πάνω", το πιο πιθανό θα είναι να δεχτώ κάποια πρόταση από τον ΟΤΕ για αποκατάσταση της ηθικής μου βλάβης. Τι είδους πρόταση θα είναι είναι αυτή και με ποιον τρόπο θα αποφασίσουν οι "πιο πάνω" να με αποζημιώσουν, δε μπορούσε να ξέρει, όπως μου είπε. Μέχρι αυτή τη στιγμή λοιπόν, είμαι εν αναμονή κάποιας επικοινωνίας από τον ΟΤΕ μαζί μου. Εάν μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα δεν έχω κάποια επίσημη απάντηση από τον ΟΤΕ ή η συμβιβαστική λύση που θα μου προτείνουν είναι του τύπου "σας επιστρέφουμε όλα τα τέλη που είχατε πληρώσει για το μη ανακοινώσιμο" τότε θα προχωρήσω σε εξώδικο, ή απ' ευθείας σε αγωγή αναλόγως με την περίπτωση. Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν...
  2. Οκ sigmacom, το΄πιασα. Το θέμα είναι ότι τώρα μόλις κατάφερα να συνδεθώ μετά από χίλιες προσπάθειες και τώρα λυπάμαι να βγω για να το δοκιμάσω. Θα το κάνω όμως την επόμενη φορά που είναι να μπω και θα σου πω. Αν υποθέσουμε ότι δουλεύει με αυτό τον τρόπο κανονικά, τι θα πρέπει να κάνω μετά για να μην είμαι αναγκασμένος να κάνω πατέντες κάθε φορά; Τελικά, εντελώς ενημερωτικά, αυτή η ρεγκλέτα τι είναι; :p :whistle:
  3. Πως ακριβώς θα το κάνω το βραχυκύκλωμα; Τι εννοείς; Ρεγκλέτα; Καμία σχέση με ρουλέτα έτσι; :p Τι είναι αυτό; Πάντως είμαι 99,9% πεπεισμένος ότι πρόκειται για πρόβλημα με τη γραμμή και δεν ξέρω τι να κάνω. Να ανοίξω τα κουτιά έξω που μου λέει ο Νίκος δε θέλω. Φοβάμαι μην κάνω καμιά μαλακία και μείνω και χωρίς τηλέφωνο από πάνω. α) Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει πρόβλημα στα εσωτερικά καλώδια που περνάνε μέσα απ' τους τοίχους τι γίνεται; Αν είναι πολύ σκληρό και είναι αυτό που φαντάζομαι, άσε, καλύτερα μη μου πεις... Όσον αφορά το κουτάκι και το βραχυκύκλωμα δε θέλω να το δοκιμάσω εγώ γιατί, όπως είπα και παραπάνω, εκτός από το ότι δεν είμαι και ο πλέον ειδικός, από το κουτάκι ξεκινάει και γραμμή που πηγαίνει και στον πάνω όροφο οπότε είναι μπέρδεμα και δε θέλω να κάνω κατά λάθος καμιά στραβή. β) Αυτό ακριβώς θέλω πολύ κι εγώ να μάθω Νίκο. Πληρώνουμε το μικρό μεν, ανούσιο δε ποσό τον 0,88 ευρώ το μήνα με την αιτιολογία του τέλους συντήρησης συσκευής. Εμένα προσωπικά πάντως τόσα χρόνια συνδρομήτής, δεν έχει έρθει να συντηρήσει κανείς ούτε τη συσκευή μου, ούτε την εγκατάσταση μου. Όταν ρώτησα στον ΟΤΕ τι νόημα έχει μου είπαν ότι σε περίπτωση που πάθει κάτι η συσκευή μου μου δίνουν άλλη σε περίπτωση που την είχα αγοράσει από τον ΟΤΕ ή με μειωμένη τιμή σε περίπτωση που την είχα αγοράσει από αλλού ή κάτι τέτοιο τελείως ανούσιο και άχρηστο τέλος πάντων. Αλλά αν ζητήσεις να την καταργήσεις σου έρχεται στον επόμενο λογαριασμό εφάπαξ αναδρομικό τέλος εγκατάστασης για όταν έκανες τη σύνδεση, το οποίο και καλά δεν πληρώνεις άμα έχεις επιλέξει συντήρηση, αλλά άμα θες να την καταργήσεις στο ζητάνε μετά. Με λίγα λόγια να μας τα παίρνουν με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο. Λίγο off-topic όλα αυτά, αλλά μιας και ρώτησες... γ) Μπαααα... Δεν παίζει.... :cry: :wacko:
  4. 1. Όχι. 2. Σχεδον πάντα ή στα 46.6 ή στα 48. Στα ίδια συνδεόμουν και πριν. Αλλά όπως έχω πει πιο πάνω, το πρόβλημα δεν είναι ότι συνδέομαι σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά ότι μπαίνω και η σύνδεση είναι παγωμένη. 3. Βέβαια. Τις πρώτες φορές που μπαίνω και είναι "παγωμένη" η σύνδεση, μετά από κανένα λεπτό πέφτει. Μετά από πολλές απόπειρες και όταν τελικά καταφέρω να μπω και να διαπιστώσω ότι η σύνδεση "κινείται" κανονικά, δεν πέφτει καθόλου και έχω και καλές ταχύτητες μάλιστα (για δεδομένα PSTN). Δύο τρεις φορές μου έχει τύχει να πέσει η σύνδεση ενώ ήμουνα συνδεδεμένος πολλές ώρες, μιλάμε για πάνω απο τέσσερις και νομίζω πως αυτό είναι εν μέρει "φυσιολογικό" για PSTN. Το βραχυκύκλωμα το έχει κάνει ο ΟΤΕτζής μέσα στο κουτάκι από κει που ξεκινούσαν τα καλώδια των, μέχρι προηγουμένως, δύο ξεχωριστών γραμμών. Δεν είχε πειράξει δηλαδή καλώδια μέσα στο σπίτι. Για να σου δώσω να καταλάβεις πως έχει η κατάσταση, η δεύτερη γραμμή που είχα παλία, είχε τραβηχτεί με εξωτερικό καλώδιο από το κουτάκι στο μπαλκόνι μέχρι το γραφείο μου με μια τρύπα στον τοίχο. Οι υπόλοιπες μπρίζες του σπιτιού είχανε σήμα από την άλλη γραμμή που προϋπήρχε από την αρχική εγκατάσταση. Όταν κατήργησα τις δυο γραμμές και έκανα αίτηση για καινούρια, ο τεχνικός που ήρθε σύνεδεσε το σήμα στη μια και μοναδική μπρίζα του γραφείου (εκεί που έχω και το μηχάνημα) αφήνοντας όλες τις άλλες μπρίζες του σπιτιού (που πριν ήταν η πρώτη γραμμή) χωρίς σήμα. Στη συνέχεια, και κάτω από τις συνθήκες που περιγράφω στο thread για τους τεχνικούς, ήρθε άλλος, ο οποίος κάνοντας το βραχυκύκλωμα στο κουτάκι έκανε και τις υπόλοιπες μπρίζες να "παίζουν". Όσο γι' αυτό που λες, να καταργήσω το βραχυκύκλωμα, μήπως πρέπει να έρθει να το ψάξει κάποιος τεχνικός; Τι τα πληρώνουμε τα τέλη συντήρησης στο κάτω κάτω; Χώρια που φοβάμαι μην κάνω και καμμιά μαλακία με τα καλώδια έξω και έχω άλλα μετά...
  5. Φίλε μου από το site της Zoom έχω κατεβάσει τους πιο καινούριους drivers και εξακολουθεί να μη δουλεύει όπως ανέφερα και στο πρώτο ποστ. Αν και πιστεύω πως αν ήταν θέμα drivers του μόντεμ, το πρόβλημα θα παρέμενε όταν πήγα όλο το μηχάνημα για δοκιμές σε σπίτια φίλων. Όμως ως δια μαγείας λύνεται. Αυτό που είπες για τους generic drivers των ΧΡ πως γίνεται; Θα πάω στις ιδιότητες του μόντεμ και θα πατήσω udpate drivers χωρίς να επιλέξω specific location ; Νομίζω κάπως έτσι δε γίνεται; Θα το δοκιμάσω κι αυτό έτσι για το "φόβο των Ιουδαίων" αλλά δε νομίζω να φταίει αυτό. Με τα pc βέβαια ...ποτέ δεν ξέρεις... :wacko:
  6. Η γραμμή είναι κι αυτή PSTN φυσικά. Θέμα ISP δε νομίζω να τίθεται καθώς, εκτός από τις παραπάνω τρεις συνδέσεις που αναφέρω, έχω δοκιμάσει να συνδεθώ και με αυτές τις "free" συνδέσεις της Tellas και της Vivodi, αντιμετωπίζοντας πάλι το ίδιο πρόβλημα. Ε, να είναι και οι πέντε isp για τα μπάζα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας προσπαθώ να μπω και να έχουνε και οι πέντε την ίδια ακριβώς "συμπεριφορά"; Λίγο δύσκολο μου φαίνεται. Όσον αφορά για τις μπρίζες, δοκίμασα να συνδεθώ από όλες τις υπόλοιπες διαθέσιμες, αλλά το πρόβλημα παραμάνει ως έχει. Για να "πιάσω" τη γραμμή απ' το κουτάκι έξω στο μπαλκόνι είναι λίγο μανούρα τώρα με τη βροχή, και μήπως δεν είναι και αρμοδιότητα μου αυτό; Πάντως αξίζει να αναφέρω ότι παλαιότερα στο σπίτι είχα δύο γραμμές τηλεφώνου, τις οποίες τις έκοψα και τις δύο και έκανα αίτηση για καινούρια για να έχω ένα νούμερο σε όλο το σπίτι. Τότε ο τεχνικός έπρεπε να βραχυκυκλώσει τα καλώδια των δύο προηγούμενων γραμμών για να υπάρχει ένα κοινό σήμα σε όλο το σπίτι και επειδή το βραχυκύκλωμα αυτό έγινε κάτω από "περίεργες" συνθήκες τις οποίες αναφέρω στο thread για τους τεχνικούς του ΟΤΕ, φοβάμαι μήπως έγινε εκεί καμμιά "πατάτα" και ναι μεν σε κλήσεις φωνής η γραμμή δείχνει καθαρή, αλλά σε κλήσεις δεδομένων να έχει πρόβλημα. Πως μπορώ να το μάθω αυτό;
  7. modem : Zoom V.92 PCI (τριών μηνών, συνδεδεμένη και μια τηλεφωνική συσκευή πάνω του) Διαθέσιμες συνδέσεις : PSTN όλες, Otenet, SpakNet, Ntua Λειτουργικό : ΧΡ Πρόβλημα : Πραγματοποιώ την κλήση για σύνδεση, συνδέομαι κανονικά σε υψηλή ταχύτητα σύμφωνα με την ένδειξη αλλά η σύνδεση είναι "παγωμένη". Κοιτάω στις πληροφορίες της σύνδεσης και ενώ τα εξερχόμενα δεδομένα, καθώς κάνω απόπειρα να ανοίξω σελίδες, κινούνται κανονικά, τα εισερχόμενα παγώνουν στα 190 bytes συνήθως. Δεν ανοίγει τίποτα τελικά, τα εισερχόμενα (δεδομένα) μένουν παγωμένα εκεί και τελικά μετά από λίγο η σύνδεση πέφτει. Για να καταφέρω τελικά να μπω και να δω τα δεδομένα να κινούνται και να λειτουργεί κανονικά η σύνδεση, πρέπει να πραγματοποιήσω τουλάχιστον 5 κλήσεις. Τις οποίες θα βλέπω να κολλάνε και μετά από λίγο να πέφτει η σύνδεση, ώσπου κάποια φορά να φανώ "τυχερός" και να δω τα δεδομένα να "τσουλάνε". Σημειώσεις : Η παραπάνω κατάσταση που περιέγραψα συμβαίνει πάντα και ανεξαρτήτως σύνδεσης. Με λίγα λόγια σίγουρα δε φταίει κάποιος provider, γιατί δεν είναι δυνατόν να συμβάινει ακριβώς το ίδιο πράγμα και με τους τρεις. Επίσης, δοκίμασα να αλλάξω το τηλεφωνικό καλώδιο μήπως τυχόν ήταν φθαρμένο. Ούτε αυτό. Έβαλα καινούριο καλώδιο και το πρόβλημα παραμένει ως έχει. Ακόμα δοκίμασα να αποσυνδέσω την τηλεφωνική συσκεύη από το μόντεμ, μήπως τυχόν και επηρεάζε με κάποιον ανεξήγητο τρόπο, αλλά πάλι κανένα αποτέλεσμα. Εννοείται βέβαια πως έχω περάσει τους τελευταίους drivers για το μόντεμ μου και το πρόβλημα παραμένει. Τέλος, δοκίμασα ό,τι τελευταίο μου είχε μείνει. Πήρα όλο το μηχάνημα και το πήγα σε σπίτια φίλων για να κάνω δοκιμές. Και ναι, ως δια μαγείας το πρόβλημα εξαφανίζεται και "πιάνει καλή σύνδεση" κανονικά με τη μία. Που καταλήγω; Καθαρά και μόνο βάσει των ενδείξεων πρέπει να είναι θέμα της τηλεφωνικής μου γραμμής έτσι; Τι ακριβώς δεν ξέρω όμως. Με ψίλιασε αυτό το thread για τα φερέσυχνα, αλλά η αλήθεια είναι πως το πρόβλημα που αντιμετωπίζω δεν έχει να κάνει με χαμηλές ταχύτητες. Το θέμα είναι ότι συνδέομαι κανονικά και η σύνδεση μένει "παγωμένη" μέχρι να πέσει. Όταν τελικά μετά από τις επανειλημένες προσπάθειες πιάσει ας πούμε "σύνδεση που κινείται" δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα και οι ταχύτητες μου μάλιστα είναι και πολύ ικανοποιήτικες για PSTN. Το πρόβλημα όμως είναι πως μέχρι να πιάσει, τα νεύρα μου έχουνε γίνει κουρέλια. Έχω λοιπόν καταλήξει ότι είναι θέμα γραμμής και ψάχνω λύση. Έχει κανείς κάποια αντίθετη άποψη; Μήπως μπορεί να είναι κατί άλλο που δεν έχω υπολογίσει; Αν είναι όντως θέμα γραμμής τι μπορώ να κάνω; Έχω πάρει ήδη τον ΟΤΕ τηλέφωνο για το συγκεκριμένο θέμα εδώ και ενάμιση μήνα, μου είπαν ότι καταχωρήθηκε στις βλάβες το πρόβλημά μου και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου αυτοί, αλλά ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση... Αν κάποιος πιο σχετικός με όλα αυτά έχει να επισημάνει ή να προτείνει κάτι τον παρακαλώ να με βοηθήσει. Ευχαριστώ. :o
  8. Καλά, και γιατί σου κάνει τόση εντύπωση το να σου κόψουνε τις εξερχόμενες μετά από 20 μέρες από την λήξη της προθεσμίας πληρωμής; Δεν φεύγουνε γι' αυτό οι συνδρομητές προς τους εναλλακτικούς. Και μακάρι να ήταν μόνο αυτός ο λόγος που φεύγουν (τι φεύγουν δηλαδή, μονοπώλειο είναι ακόμα). Πάντως μέχρι να στο κόψουνε τελείως το τηλέφωνο, έχω την εντύπωση, τουλάχιστον απ' ό,τι έχω ακούσει από εμπειρίες γνωστών, ότι πρέπει να περάσει πραγματικά πολύς καιρός. Μιλάμε δηλαδή πάνω από δίμηνο τουλάχιστον. Αν είσαι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση πάντως και είναι μεγάλος ο λογαριασμός, μπορείς να κάνεις και διακανονισμό.
  9. Σε γενικές γραμμές παντού, αναλόγως τα κέφια και από το αν ψάχνω κάτι συγκεκριμένο. Πάντως η αλήθεια είναι ότι αποφεύγω τα δυτικά προάστεια και τον Πειραιά.
  10. Ήμαρτον φίλε μου, :p , έβαλες στη δημοσκόπηση τα GR και τα Καρέλια και παρέλλειψες τα Prince. Τα οποία βέβαια κάπνιζα πριν το κόψω, αφού είχα φτάσει τα δύο πακέτα την ημέρα και δε μ' έπαιρνε. Επίσης καλό σαν τσιγάρο είναι και το Dunhill, το οποίο έκανα ενίοτε για αλλαγή, και παρ' όλο που είναι όσο βαρύ όσο και το Prince δε σου διαλύει τόσο το λαιμό. Πάντως παιδιά, πέρα απ' τις αρνητικές για την υγεία, συνέπειες του καπνίσματος, σε λίγα χρόνια το "κόβω" να γίνεται και ασύμφορη οικονομικά συνήθεια (αν δεν είναι ήδη). Να δείτε που η τιμή του πακέτου σιγά σιγά θα εξισωθεί με τις ευρωπαϊκές και θα μας το πασάρουνε στο πεντάευρω. :blink:
  11. 1) Γειά σου ρε Bayern7 γάτα.. Τίποτα δε σου ξεφεύγει... 2) Ulticool μετά από όλα όσα σου είπα, και ανοίγεις thread τύπου Cosmopolitan ( γιατί δε μου μιλάει, μήπως είναι θυμωμένος μαζί μου; ) ; Εξακολουθώ λοιπόν να πιστεύω ότι κάνεις σα γκόμενα που πιστεύει ότι όλος ο κόσμος περιφέρεται γύρω της...
  12. Επειδή υποψιάζομαι ότι το μέλος για το οποίο γράφει ο ΟΤΕ είμαι εγώ, να διευκρινίσω ότι δεν αισθάνθηκα ποτέ να έχουμε κάποια συγκεκριμένη αντιπαράθεση, περισσότερο θα το έλεγα " συντομη ανταλλαγή απόψεων". Ίσως δε και αυτό το thread να δημιουργήθηκε εκ παραδρομής, μιας και o ΟΤΕ απέκτησε την εντύπωση ότι στο thread με τα ψηφιακά κέντρα στην "Σταθερή Τηλεφωνία" ήθελα να συζητήσω μαζί του σε άλλο επίπεδο μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους της κουβέντας μας αλλού και όχι στο τεχνικο θέμα του thread. Ελπίζω φίλε ΟΤΕ αν παρακολουθείς ακόμα το θέμα που λέω, να καταλάβεις ότι άλλο πράγμα σε ρωτάω και να μου απαντήσεις. Όμως μιας και δημιούργηθηκε και το παρών θέμα, να πω και επ' αυτού τη γνώμη μου ή οποία με βρίσκει σε ένα μεγάλο βαθμό ασύμφωνο με τον ΟΤΕ. Δεν πιστεύω δηλαδή ότι το δικαίωμα κριτικής στις παροχές μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος είναι ανάλογο των γνώσεων που κατέχει ο αγοραστής για τον μηχανισμό ή τους τρόπους παραγωγής της υπηρεσίας ή του προϊόντος. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο κι αν ίσχυε αυτό που ισχυρίζεται ο ΟΤΕ τότε, για να έχετε το δικαίωμα, παραδείγματος χάρη, να διαμαρτυρηθείτε για τις συνεχείς καθυστερήσεις των πτήσεων της αεροπορικής σας εταιρείας, θα έπρεπε να έχετε (έστω και σποραδικές) γνώσεις αεροπλοοίας, αεροναυπηγικής, ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και λοιπών σχετικών γνωστικών περιοχών. Εννοείται βέβαια πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ναι μεν από τη μία συμφωνώ πως η γνώση κάποιου αντικειμένου συντελεί στο να αντιλαμβάνεται πχ ο καταναλωτής τις αρχές λειτουργίας, τις αντικειμενικές δυσκολίες και γενικά την όλη διαδικάσια παροχής κάποιας υπηρεσίας ή προϊόντος, από την άλλη δε, το γεγονός ότι τελικά αυτός είναι που πληρώνει, καθιστά αναφαίρετο το δικαίωμα του να κρίνει, να δυσανασχετεί και να διαμαρτύρεται σε περίπτωση που δεν είναι ικανοποιημένος από το προϊόν. Γιατί σε τελική ανάλυση, το πώς η εταιρεία θα κάνει τον πελάτη ευχαριστημένο, είναι καθήκον της εταιρείας και όχι του πελάτη... Όσο για την επί της ουσίας ερώτηση του ΟΤΕ, προς το παρόν οι γνώσεις μου πάνω στις τηλεπικοινωνίες, την ηλεκτρονική και παρεμφερείς τεχνολογικούς τομείς είναι για την ώρα προϊόντα περισσότερο προσωπικής ενασχόλησης πάρα ακαδημαϊκών σπουδών, γιατί παρ' όλο που είμαι φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ του Πολυτεχνείου, ακόμα είμαι σε μικρό εξάμηνο και τα μαθήματα είναι περισσότερο γενικής φύσεως (μαθηματικά, φυσικές) και λιγότερο μαθήματα εξειδίκευσης. Ευτυχώς όμως γενικά είμαι από τους τυχερούς που, μεράκι και αντικείμενο σπουδών συμβαδίζουν.
  13. Φίλε Αρχιμήδη, με λύπη μου διαπιστώνω ότι παρ' όλο που (υποθέτω) ξαναδιάβασες το προηγούμενο ποστ μου, που σου είχα συστήσει να ξαναδιαβάσεις, κατάλαβες ξανά αυτά που ήθελες να καταλάβεις και όχι αυτά που έλεγα επί της ουσίας. Κι επειδή στο τελευταίο σου ποστ αναφέρεις εκτεταμένα το όνομα μου θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω σε όσο πιο απλά ελληνικά γίνεται τι ακριβώς εννοώ, ανταπαντώντας παράλληλα σε παρανοήσεις που έχεις κάνει. Είπες: Κατ' αρχάς στο ποστ μου είναι ξεκάθαρο πως χρησιμοποιώ τη λέξη "απαγόρεψε" μέσα σε εισαγώγικά, πράγμα που σημαίνει ότι ένας άνθρωπος με κοινή λογική μπορεί να καταλάβει με ποια χροιά τη λέω. Απλά όπως θα είδες, αρκετά παιδιά, ανάμεσα τους κι εγώ, ρώτησαν τι ακριβώς είναι αυτό το πράγμα για το οποίο ρωτάει ο χρήστης ΟΤΕ και ποια η χρησιμότητα αυτής της γνώσης προς τον εμάς, και η απάντησή του αντί να μας λύσει τις απορίες ήταν του στύλ "Απο τη στιγμη που ασχολειται καποιος με τις τηλεπικοινωνιες ή θελει να εχει γνωμη, να κρινει και να κατηγορει μεσα απο αυτο το forum, θα πρεπει να γνωριζει τι εννοουμε οταν λεμε ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΤΕ." Η απάντηση αυτή λοιπόν όχι μόνο δε μας λύνει την απορία για το τι είναι το ψηφιακό κέντρο του ΟΤΕ, αλλά εμέσως πλην σαφώς κατατάσσει τους χρήστες σε δύο κατηγορίες. Αυτούς που ξέρουν τι είναι ψηφιακό κέντρο και άρα έχουν δικαίωμα να λένε αβίαστα τη γνώμη τους για το τηλεπικοινωνιακό γίγνεσθαι, και αυτούς που δεν ξέρουν τι είναι και άρα δεν θα πρέπει να λένε τη γνώμη τους. Ο τρόπος δε που διατυπώνει ο φίλος τη φράση αυτή, μου δημιουργεί μια νέα απορία με την έννοια ότι, για να καθορίζει αυτή η γνώση το εάν και κατά ποσο έχουμε δικαίωμα γνώμης, πάει να πει ότι η έννοια του ψηφιακού κέντρου είναι μια θεμελιώδης έννοια που εμένα μου διαφεύγει και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο τον ξαναρωτάω για δεύτερη φορά τι ακριβώς είναι και γιατί είναι τόσο σημαντικό. Ο χρήστης ΟΤΕ εξακολουθεί να μη μου δίνει ουσιαστική απάντηση (δικαίωμα του) στο ερώτημα μου για το τι τελικά είναι το ψηφιακό κέντρο, με προσκαλεί όμως να συνεχίσουμε την κουβέντα μας στους "διαξιφισμούς" λες κι έγω έχω κάτι να χωρίσω μαζί του. Εμένα το ουσιαστικό κομμάτι της ερώτησης που έκανα ήταν "τι είναι το ψηφιακό κέντρο και γιατί είναι τόσο σημαντικό..." Και στη συνέχεια βέβαια έρχεσαι κι εσύ να μου πεις ότι είμαι off-topic... Είμαι off-topic λοιπόν επειδή έχω ρωτήσει τρεις φορές ως τώρα "τι είναι τελικά αυτά τα ψηφιακά κέντρα και είναι τόσο σημαντικά" και παρ' όλα αυτά δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση; Σε περίπτωση λοιπόν που ακοοοόμα δε το έχεις καταλάβει φίλε Αρχιμήδη, εγώ ήθελα περισσότερο μια απάντηση στο ερώτημα "τι είναι αυτά τα ψηφιακά κέντρα;" Το δευτερεύον δε ερώτημα μου ήταν μια απόρροια των δηλώσεων του χρήστη ΟΤΕ περί της σημαντικότητας των κέντρων αυτών, σε άμεση βέβαια συνάρτηση με το πρωτεύον, όπου ρωτούσα να μάθω γιατί τελικά είναι σημαντικό να ξέρουμε γι' αυτά τα κέντρα, τόσο σημαντικό που καθορίζει το δικαίωμα μας να έχουμε άποψη. Με λίγα λόγια, τι τα κάνει τόσο σημαντικά... Και βέβαια σ' αυτό το σημείο, είναι πραγματικά απορίας άξιο το πως αμφότεροι ο χρήστης ΟΤΕ και εσύ ειδικότερα, αγνόησες εντελώς το πρώτο μου ερώτημα, προτρέχοντας απλά να μου πεις ότι το δεύτερο είναι off-topic, εστιάζοντας ιδιαίτερα στο γεγονός ότι παρερμήνευσα τα λεγόμενα του χρήστη ΟΤΕ. Και καταλήγεις κάνοντας αναφορά και σε μένα, να λες: Πρέπει να σου πω ότι, δεν είπα ορμώμενος από το σχετικό thread ό,τι είπα, μιας και αν δεν κάνω λάθος το θέμα που λες άνοιξε αφού είχα κάνει ήδη την ερώτηση μου εδώ. Και σε τελική ανάλυση πως μπορώ να είμαι off-topic σε ένα thread που έχει τίτλο που αφορά τα τηλεφωνικά κέντρα όταν κάνω ερωτήσεις γύρω από αυτά. Εκτός κι αν ο χρήστης ΟΤΕ ήθελε να συμμετέχουμε ξερά στη δημοσκόπηση, χωρίς να σχολιάζουμε, πράγμα βέβαια που αποκλείεται αφού κάπου γράφει "Και αν καποιος δε γνωριζει, να του εξηγησουμε. " Πράγμα βέβαια που αναιρεί αυτό που αυτόκλητα έρχεσαι να επανορίσεις ως "εύρος ή επιτρεπόμενη θεματολογία του thead" : Δηλαδή, ο χρήστης ΟΤΕ μας δίνει το δικαίωμα να εκφράσουμε τις οποιεσδήποτε απορίες μας σχετικά μετα ψηφιακά κέντρα και δείχνει πρόθυμος να μας τις λύσει ("Και αν καποιος δε γνωριζει, να του εξηγησουμε"), άσχετα αν δεν το έχει κάνει ως τώρα, και μετά έρχεσαι εσύ, να μας πεις ότι εδώ πρέπει να απαντάμε μόνο στο αν έχουμε Siemens, Ericsson ή δεν ξέρω κι εγώ τι... Με λίγα λόγια, κατά έναν παράδοξο τρόπο, παίρνεις την πρωτοβουλία να ορίσεις το τι επακριβώς θα πρέπει να συζητάται στο συγκεκριμένο θέμα και τι όχι, τη στιγμή που ο δημιουργός του έχει αναθέσει έναν γενικευμένο τίτλο και δείχνει (τουλάχιστον στα λόγια) πρόθυμος να δεχτεί και να απαντήσει σε ερωτήσεις. Έχω την "αμυδρά" εντύπωση ότι ξεπέρασες "λίγο" τον εαυτό σου... Μετά απ' όλα αυτά λοιπόν να διατυπώσω για τέταρτη φορά το ερώτημα μου: Τι ακριβώς είναι αυτά τα ψηφιακά κέντρα και γιατί είναι τόσο σημαντικά ;
  14. Μερικές ερωτησούλες: -Μόνο μέσω πιστωτικής γίνεται η εξόφληση; (κακό αυτό) Σίγουρα δεν υπάρχει κάποια άλλη εναλλακτική λύση; - Η σύμβαση είναι δεσμευτική για κάποιο αρχικό συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ή είναι αορίστου χρόνου ευθύς εξ αρχής; -Δεδομένης και της επερχόμενης φορητότητας των αριθμων, μπορώ καταργώντας το τωρινό νούμερο του ΟΤΕ να το κρατήσω και σ' αυτούς; Αν όχι, τι μορφής είναι τα νούμερα τους; Θα χρειάζεται να βάζω και προθέματα όταν πραγματοποιώ κλήσεις; -Έχουν πλήρη κάλυψη στην Αθήνα, κι αν ναι πόσο παίρνει περίπου να σου κάνουνε την εγκατάσταση; Γενικά όσοι είχατε εμπειρία, τι λέει γενικά από αξιοπιστία η εν λόγω εταιρεία; Ευχαριστώ :o
  15. Μα δεν τίθεται θέμα "μπράβο" φίλε μου... Ο καθένας θα έκανε θέμα αν έβλεπε τον τεχνικό να φεύγει, έχοντας αφήσει όλες τις μπρίζες του σπιτιού του να κρέμονται έξω από τους τοίχους με τα καλώδια έξω. Εντάξει, το βραχυκύκλωμα πού ήθελα να κάνω για να "παίζει" το νούμερο σε όλες τις μπρίζες, να δεχτώ ότι πρέπει να φέρω ιδιώτη ηλεκτρολόγο να μου το κάνει (αν και τελικά αποδείχτηκε θέμα μισού λεπτού από κάποιον που έχει καλή διάθεση). Αλλά το να "ξεγυμνώσει" όλες τις μπρίζες χωρίς λόγο, ψάχνοντας να βρει μια που σύμφωνα με τη "λογική" του, τον βόλευε καλύτερα, και μετά να αφήσει όλες τις υπόλοιπες έτσι, ήταν πραγμάτικά κάτι που με έβγαλε απ' τα ρούχα μου. Να μη μιλήσω για τις βρισιές που άκουσα μέσα στο ίδιο μου το σπίτι... Κι ο πιο ήρεμος και πράος άνθρωπος της γης να είσαι σου ανεβαίνει η πίεση 35 (η μικρή)...
×
×
  • Create New...