Jump to content

gooddancer70

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

gooddancer70's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Φιλε resurection_boy, μα φυσικά ο μόνος λόγος είναι η τιμή. Νομίζω οτι ένα με πετρέλαιο θα πρεπει να ειναι περιπου 300 κε παραπανω απο ενα αντιτοιχο με βενζινη ωστε να εχει παραπλησιες επιδοσεις (ιππους, επιταχυνσεις). Εγω θα ηθελα ενα 1600αρι βενζινη ή ενα 1900 πετρελαιο. Πχ το passat κυκλοφορει στην Ελλαδα απο 1.6 με 115 ιππους και το "αντιστοιχο" που βλέπω στη Γερμανια σε πετρελαιο 1.9 με 105 ιππους (απ'όσο ξερω στη Γερμανια εχουν τυπικα λιγοτερους ιππους επειδη φορολογουνται με βαση αυτους, σε αντιθεση με την Ελλαδα που γινεται το ιδιο με τα κυβικα) Ασχετως με το ποσο καιει το πετρελαιο, η τιμη αγορας του μεταχειρισμενου πχ 2500κε θα ειναι πολυ μεγαλυτερη-απαγορευτικη για μενα. Δεν ειμαι καθολου σχετικος με αυτα, παρακαλω εαν καπου εχω λαθος διορθωστε με
  2. Καλησπέρα σε όλους, Ρε παιδια εχω ζαλιστει να διαβάζω όλες τις σελιδες αλλά νομίζω οτι αυτό δεν το βρήκα πουθενά: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΦΟΡΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ? Τα ποσοστά που λέτε (πχ 30% για 1800κε) ισχυουν αν κατάλαβα καλα μόνο για βενζινοκίνητα. Επισης ενα γενικό συμπέρασμα είναι οτι αξιζει να φερεις απο Γερμανια μονο αν βρεις καποια πολυ καλη ευκαιρια. Ομως εκει μόνο πετρελαιοκινητα είναι σούπα και μπορείς να βρεις καποια "σκοτωμένα" απο ιδιώτες (οχι μαντρες). Ειμαι απο επαρχια και η απαγορευση diesel σε Αθηνα - Θεσ/νικη με αφηνει σχεδον αδιαφορο... Ενδιαφερομαι για ελαφρως μεταχειρισμενο οικογενειακο 1600-2000κε (mondeo,passat,A4,316,superb..) ωστε η τελικη του να μου βγει καπου 5000 ευρω λιγοτερο απ'οτι εδω το ιδιο η το αντιστοιχο σε βενζινη καινουριο. Το βλέπετε ρεαλιστικό? Ευχαριστω
×
×
  • Create New...