Απλώς στέλνω και εγώ ένα post γιατί όλα αυτα που ακούω και διαβάζω τα έχω περάσει και εγώ. Και εμενα μου ήρθε λογαριασμος, Μίλησα με άπειρους τηλεφωνητές, με 2 supervisors (κ. Χρονοπούλου και κ. Ταταμίδη) και ενω με διαβεβαίωσαν πρίν από 1 μηνα ότι όλα λύθηκαν, το πρόβλημα εξακολουθεί.
Προτείνω κανένας να μη μιλάει με τηλεφωνήτριες αλλα να ζητάνε όλοι αυτες τις 2 κυρίες γιατι οι τηλεφωνητες δε τις δινουν στο τηλεφωνο επειδη εχουν λερωμένη τη φωλιά τους. Η κ. Χρονοπούλου μου ειπε οτι ειναι θεμα κακων τηλεφωνητων που ενημερωναν τον κοσμο οτι η συνδρομη μπορει να διακοπει 1 μηνα πριν η και χωρις ειδοποιηση ενω το συμβολαιο λεει 2 μηνες.
Εγω δεν πληρωνω φραγκο και προτεινω να κανουμε ομαδικη καταγγελια γιατι μονο ετσι τσουζει...