Υποθέτω ότι το service δεν θέλει να ασχοληθεί με μια συσκευή αρκετά περίπλοκη, με καμπυλωτη οθόνη κλπ. Και παλιότερα προσπάθησαν να μου δημιουργήσουν πρόβλημα με άλλη συσκευή Motorola. Από την άλλη θεωρώ ότι είναι ένας έμμεσος τρόπος να παρακαμφθεί η εγγυηση. Ενδεχομένως, όλα αυτά γίνονται με στόχο να στρέψουν τον καταναλωτή στις επίσημες αντιπροσωπείες και να αποτρέψουν διαδικτυακές αγορές από μικρότερα καταστήματα.
Στην ουσία τώρα, εκτιμώ ότι η διαδικασία να στείλω το κινητό στο κατάστημα, να το στείλουν στον προμηθευτή τους στο εξωτερικό, να το στείλει στο service εκεί, να επισκευαστεί και να επιστρέψει θα πάρει το λιγότερο μήνα!