Jump to content

toubos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    9
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

toubos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Θα ήθελα να γράψω και εγώ τις εντυπώσεις από το E52. Το αγόρασα στα τέλη Σεπτέμβρη του 09 (μέσω Cosmote). Από την πρώτη εβδομάδα είχα κάποια προβλήματα. Δηλαδή έκανε επανεκκινήσεις χωρίς κάποιον εμφανή λόγο. Αλλά λέω είναι αρχή ακόμα θα βγουν αναβαθμίσεις. Η μπαταρία του (που ήταν και ο κύριος λόγος που το αγόρασα) κράτησε με την πρώτη φόρτιση γύρω στη μία εβδομάδα με αρκετή χρήση. Μετά όμως από την τρίτη φόρτιση και ενώ η μπαταρία ήταν ακόμα φορτισμένη, το κινητό έσβησε. Το ξαναφόρτισα αλλά όταν το άνοιξα μου έβγαλε ένα μήνυμα, να πάω το κινητό στο εξουσιοδοτημένο service. Έκανα το λάθος και το πήγα σε Nokia Store. Το παρέδωσα στις 12/10 και το παρέλαβα με αλλαγμένη πλακέτα στις 8/1 :wacko:. Από την ημέρα που το παρέλαβα κάνει καθημερινά μία με δύο επανεκκινήσεις και επίσης κολλάει (θέλει βγάλσιμο η μπαταρία) όταν αργήσω (πάνω από 6-7 sec) να βάλω τον κωδικό για την επαλήθευση των πιστοποιητικών που χρησιμοποιώ στο wifi (wpa2 enterprise eap/tls). Φυσικά δεν τολμάω να το ξαναπάω στο service. Συμπέρασμα, το E52 είναι το πιο buggy κινητό που είχα ever και σε συνδυασμό με την εξυπηρέτηση της αντιπροσωπίας, NOKIA ΤΕΛΟΣ !!!! :down::down: υ.γ. Συγνώμη για το σεντόνι και να φανταστείτε δεν έγραψα ούτε τα μισά από αυτά που πέρασα όλο αυτό το διάστημα.
  2. Αν είναι δυνατό, ας γράψει κάποιος ποια είναι η πραγματική συνολική διάρκεια της μπαταρίας. Έστω και για τα πρώτα φορτίσματα.
  3. Υπάρχει κάποιος που να έχει χρησιμοποιήσει την υπηρεσία αυτή; Ποιες ενέργειες έκανε και πόσο ευχαριστημένος είναι ;
  4. Διαβάστε την ανακοίνωση της Cosmote !! Ξέρει κάποιος περισσότερα ??
×
×
  • Create New...