Jump to content

dimitris6997

Members
  • Δημοσιεύσεις

    28
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

dimitris6997's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλημέρα. Θα ήθελα τα φώτα σας. Είμαι κάτοχος του Redmi note 3 pro αγορασμένο από Ευρωπαϊκή αποθήκη μέσω κινέζικου καταστήματος πριν από 8 μήνες. Έκανα δώρο στον αδερφό μου το ίδιο κινητό αγορασμένο από Κωστοβολο πριν μια εβδομάδα. Το θέμα μου είναι ότι το κινητο από Κωστοβολο είναι λίγο μεγαλύτερο σε διάσταση. Η θήκη που έχω στο δικό μου δεν εφαρμόζει. Παίζει να είναι μαϊμού?
  2. Χρόνια Πολλά και απο εμένα σε όλους. Έχω στείλει εδώ και μια εβδομάδα στο PayPal ώστε προχωρήσει σε dispute και δεν έχω καμία απάντηση από μεριά τους. Έτσι προχωρά η διαδικασία η' να ξαναστείλω?
  3. Ευχαριστώ για την ενημέρωση. 5 μήνες ε, θέμα αυτό. Σε e-mail που έχω στείλει στο paypal μου έχουν απαντήσει με τα γνωστά, κάνε αυτό κτλ. Δεν έιχα άμεση επικοινωνία μαζί τους.
  4. Μάλλον δεν έγινα κατανοητός. Η λύση δεν έχει βρεθεί και απλά προσπαθώ να βγάλω μια άκρη.Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και sorry αν έγινα κουραστικός.
  5. Μάλλον δεν έγινα κατανοητός. Η λύση δεν έχει βρεθεί και απλά προσπαθώ να βγάλω μια άκρη.Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και sorry αν έγινα κουραστικός.
  6. Μίλησα με τράπεζα και στέλνω και άλλο mail στο paypal γιατί με γράψανε λίγο. Στην τράπεζα μου είπαν να φτιάξω έγγραφο για ακύρωση της συναλλαγης σε κάποιο κατάστημα.Ιδωμεν...
  7. Εγινε κανονικά με πιστωτική, όλα κομπλέ με αριθμό και όλα.Σαν μία απλή συναλλαγή.Εγώ πως είμαι καλυμμένος?
  8. Έχω επικοινωνήσει με την τράπεζα και μου λένε οτι είναι θέμα paypal και εμου! Η αγορά φαίνεται κανονικά, το θέμα είναι πως προχωράω το dispute απο την στιγμή που δεν βλέπω την συναλλάγη.
  9. Σου ζητάει e-mail και μετά την παραγγελία έχεις και ID της συναλλαγής απο το paypal.Το θέμα είναι οτι όταν βάζω τα στοιχεία στην σελίδα τους δεν βρίσκει τίποτα. Η τράπεζα το παίζει κινέζα και προχωράω....:mad:
  10. Για βιαστικούς σαν εμένα, σου δίνει την δυνατότητα για express checkout, χωρίς να έχεις λογαριασμό. Χρέωση απο paypal έχω στην πιστωτική, αλλά δεν μπορώ να βρώ την συναλλαγή..
  11. Θέλω και εγώ να κάνω dispute αλλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα.Όταν είχα κάνει την αγορά απο Vickmall προχώρησα μέσω paypal express checkout. Η χρέωση έγινε κανονικά στην πιστωτική.Δημιουργώ λογαριασμό στο paypal ώστε να προχωρήσω στο dispute αλλά δεν βρίσκει την συναλλαγή.Έχω στείλει mail στο paypal αλλά δεν έχω νέα ακόμα. Το πακέτο είναι at destination post απο 29-3. Μιλησα με την τράπεζα και μου λένε οτι είναι θέμα paypal.Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?:worry:
  12. Μόλις μίλησα για άλλη μία φορά με Selina απο Vickmall και με συμβούλεψε να κάνω dispute ώστε να μην περιμένω άλλο. Προς ενημέρωση. Περιμένω απο 29-3..
  13. Είμαι καινούριος πελάτης απο το συγκεκριμένο site και είμαι και εγώ ένας απο τους παραπονεμένους ''Μήτσηδες''. Παραγγελία 21-3 και ''άφιξη'' 29-3.Σε επικοινωνία που είχα με Vickmall η απαντησή τους στο πρόβλημα μου, και στην γενικότερη καθυστέρηση των πακέτων ήταν, I'm sorry Μιτς παρακαλώ υπομονή:wacko:! Χιούμορ, κρύο, αλλά όταν δεν υπάρχει ενημέρωση απο τους υπεύθυνους , είτε είναι το site είτε είναι courier, μεταφορική κτλ. λυπάμαι δεν θεωρώ οτι είμαι ο ανυπόμονος πελάτης. Στην τελική εδώ και 2 εβδομάδες έχουν παραδεχτεί οι ίδιοι οτι κάτι παίζει με τα συγκεκριμένα πακέτα, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να τους κράζω.Κάποιος δεν έκανε καλά την δουλειά του και ταλαιπωρούμαστε όλοι εμείς.Προσωπικά, φιλοι που ήθελαν να παραγγείλουν απο το συγκεκριμένο site, ήμουν αποτρεπτικός και τους συμβούλευσα να το σκεφτούν καλά. Πιστεύω οτι καταλαβαίνετε οτι είμαι νευριασμένος και απογοητευμένος απο την όλη διαδικασία, πρώτη και τελευταία αγορά απο Κίνα για μένα.:( Ευχαριστώ, και καλή Ανάσταση.......
×
×
  • Create New...