Jump to content

kanenasanonas

Members
  • Δημοσιεύσεις

    86
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

kanenasanonas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. BSI: BODY SYSTEM INTEGRATION Είναι η "κεντρική" μονάδα που συντονίζει όλες τις υπομονάδες. Υπεύθυνη ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το κεντρικό κλείδωμα και το immobolizer. Το C2 φορά BSI της Siemens ή της Valeo. Καλό θα είναι που θα σου κάνουν software upgrade, μπορεί να βγήκε κανένα "bug" και ξεμπροκάριζαν οι αρχι-κλέφτες τα immobilizers, μια και οι συναγερμοί στηρίζονται (πιά) στα immobilizer και το μόνο που κάνουν είναι να προειδοποιούν για παραβίαση (με εξαιρέσεις) :mad:
  2. Περνάς αυτά που παιρνούσα και εγώ όταν ΘΑ το αποφάσιζα. Ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ περίεργο και στις δύο (μεγάλες) αντιπροσωπίες να μήν έχουν ΙΔΕΑ για τους συνδυασμούς του αυτοκινήτου, σε τί χρώμα δηλαδή έρχεται Η ΘΑ ΕΡΘΕΙ !!!! Μάλιστα, για το κόκκινο (που ήθελα και τελικά δεν είχε), νόμιζαν ότι το ταμπλώ είναι μαύρο (όπως το προτιμώ) και στο δρόμο το είδα ανοιχτόχρωμο. Δηλαδή αν ερχόταν ανοιχτόχρωμο τί θα έκανα στην παραλλαβή ? Η εντύπωση ήταν πάντως ότι ενώ για το C2/C3 πετούσαν, για το C4 σαν να μην ήξεραν τί να πούν. Εσάς τί εντύπωση σας έδωσαν ΟΤΑΝ το αγοράσατε?
  3. Ξέχασα να το δώ αυτό... :wacko: Ως τώρα το μόνο αυτοκίνητο που μου αρέσει σαν φάτσα και με βολεύει είναι το C4, άσε που είμαι citroen-άκιας (από αυτούς που δεν έχουν πάθει υπερβολικές βλάβες 13 χρόνια τώρα - λές να γκαντεμιαστώ?) όμως... Tα 10.000Ε πήγαν στο picanto της γυναίκας, και δεν σκοπεύω να αδειάσω τον τραπεζικό λογαριασμό πρίν τον γεμίσω κάπως. Θέλω μέχρι το τέλος του χρόνου γι' αυτό. Μέχρι τότε... 1. Θα εξαφανιστούν οι παιδικές ασθένειες (αναρτήσεις, παρπρίζ που χάσκει, κλπ) 2. Θα πέσει η τιμή του (σίγουρο, το κάνει πάντα η αγορά όσο παλιώνουν) 3. Θα βάλουν mp3 (σίγουρο και αυτό, το περιμένω φέτος το καλοκαίρι) . Μέχρι τότε ... :cry:
  4. Το C4 όπως όλα μετά το 2001 πρέπει να έχουν OBD (On Board Diagnostics). O connector (9 pin serial dsub) είναι πίσω από το τασάκι. Το πρωτόκολλο είναι OBD II, και σου δίνει όλα τα συμβάντα καθώς και δυνατότητα να τα μηδενίσεις. Αν ψάχνεις για κάρτα σύνδεσης δες π.χ εδώ http://www.pcelectronics.org/shop/item1356.html http://www.mvttuning.com/citroen.htm http://v-techuk.com/communications_interface.htm Αν το είχα πάρει και το αυτοκίνητο, θα ήξερα περισσότερα :confused:
  5. Αναρρωτιέμαι πως ο Χανιαδάκης μπόρεσε να εγγυηθεί την τιμή... :confused: Τέλος πάντων, έτσι κι αλλιώς οι τιμές θα πρέπει να μειωθούν όπως αναμένεται καθώς περνά ο καιρός. Ακόμη και η προσφορά να μην υπάρχει τον Απρίλη, με τον κοντινό ανταγωνισμό να είναι ήδη φθηνότερος (πχ το focus ghia 1.6 115hp που - παρότι δίνουν τις ζάντες - ας το συγκρίνουμε με το SX PACK) φτάνει 17300 όντας αναλογικά φθηνότερο από την "λιανική" του SX PACK. Πάντως εδώ (θεσσαλονίκη), Φέσσας, Status και Γιαννίρης ΚΑΝΕΝΑΣ δεν το συζητούσε κάν για παραγγελία με -2000Ε εγγυημένα. Πως να μην το γενικέυω (δεν υπάρχουν άλλοι αντιπρόσωποι εδώ).
  6. Δηλαδή ΠΟΥ πήγες και σου κλείδωσαν την τιμή? Εγώ θα έπαιρνα το 1.6SXPack LuciferRed + ESP + παράθυρα ασφαλείας (2 μήνες αναμονή) και με τίποτε δεν μου κλείδωναν τα 2000Ε έκπτωση! Δηλαδή αντί για 17.800 μπορεί να μου ζητούσαν μετά 19.800! :blink: Και έτσι έχασαν έναν πελάτη. :mad: Btw, στην ΚΙΑ που παρήγγειλα το picanto, αφού γράψαμε τα σχετικά στο παραγγελιόχαρτο, ΠΙΣΩ στους όρους έλεγε ότι ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ το αυτοκίνητο, αν η τιμή είναι πάνω από +3% από την συμφωνημένη, ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και παίρνει πίσω την προκαταβολή του. :cool: Επειδή στη CITROEN τα -2000Ε είναι ΜΙΑ ΜΑ*****Α ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΟ SITE δεν ανακοινώνουν, ΔΕΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΤΙ EXOYN ΤΑΞΙΜΟΜΗΜΕΝΟ. Να πάρει, το θυμήθηκα και θύμωσα. :mad: :mad:
  7. C4 και αναπαραγωγή MP3 Εδώ http://miarroba.com/foros/ver.php?foroid=565897&temaid=3386763 γράφει (στα ισπανικά) ότι στο C4 άρχισαν να βάζουν 2 τύπους κανονικού radiocd, το 6564F0 και το 6564F2 που παίζει mp3. Μάλιστα σε κάτι μοντέλα 2.0 με ηλιοροφή βάζουν το 6564F2 έτσι κι αλλιώς. Το ίδιο στερεο είναι το Blaupunkt RD4 N2 MP3 για όποιους θέλουν να το βάλουν μόνοι τους, το οποίο και ταιριάζει ακριβώς (συνδέσεις/χειριστήρια στο τιμόνι). Στο παραπάνω site (στο τέλος) έχει φωτογραφίες και συνδεσμολογίες Το Blaupunkt RD4 N2 MP3 ταιριάζει σε C5II,307 και C4. Περισσότερες πληροφορίες οι ισπανομαθείς παρακαλώ...
  8. Δίκιο έχεις :wacko: Τέλος πάντων, ιδού ένας πίνακας να έχετε υπ' όψη: http://x7.putfile.com/2/4000420025.gif
  9. Αφορά όμως μόνο αυτοκίνητα με "δεξιό" τιμόνι. Περίεργο...
  10. Τα VIN της ανάκλησης του γκαζιού είναι VF7******74322571 ως VF7******74360279 Όσοι τυχεροί προσέξτε... (τα vin από το site της VOSA).
  11. Ξέρω ότι έχω ξανακάνει την ερώτηση, αλλά... #KarlBarks #Takis_C4 #rosso εσείς με τα 1400άρια, έχετε παρατηρήσει χαμηλότερη μέση κατανάλωση? α) Αν θέλετε (και δεν αποτελούν προσωπικά δεδομένα) γράψτε πόσα χλμ έχετε κάνει, ένα χαζοποσοστό πόλη-εθνική και πόση είναι η μέση κατανάλωσή σας β) σε σχέση με το γνωστό 9lt/100km που βρίσκεστε ?
  12. Ε λοιπόν, το Δεκέμβρη αναρρωτιώμουν αν αυτό που πήγες να κάνεις γίνεται πραγματικά. Τόσο καιρό που διάβαζα για το CAN-BUS (δες πίσω στο forum), υποπτευόμουν ότι δεν μπορείς να βάλεις "ξένο" ηχοσύστημα - ακόμη και can-bus - εκτός αν το βάλεις στην αντιπροσωπία με επαναπρογραμματισμό. Οι non-critical συσκευές συνδέονται στο VAN-BUS (παρακλάδι του CAN-BUS). Στο τμήμα αυτό, όταν κάνεις reboot το αμάξι, αν κάποια non-critical συσκευή δεν "απαντήσει" στην αρχικοποίηση από το κεντρικό έλεγχο (COM2000 στο C4) το σύστημα απλά την αγνοεί (εννοείται ότι οι critical συσκευές abs, esp δεν αγνοούνται, βγάζουν warnings). Αν πάρεις ξένο ηχοσύστημα - ακόμη και CAN-BUS - πρέπει α) Να το συνσέσεις στο CAN-BUS (VAN) ΕΧΟΝΤΑΣ τον αντάπτορα b) να κάνεις register το νέο υλικό στον κεντρικό έλεγχο (στην αντιπροσωπία με το LEXIA) αλλιώς δεν πρόκειται να αναγνωριστεί από το αυτοκίνητο και θα λειτουργεί σαν "ξένο" σώμα χωρίς χειριστήρια στο τιμόνι. Στο site της blaupunkt έχει ένα ολόκληρο τόμο με οδηγίες. Φοβάμαι ότι έπρεπε εξ' αρχής να έχεις τον CAN-BUS adaptor και ότι δεν θα αποφύγεις τον επαναπρογραμματισμό από την αντιπροσωπία (αν δεν τσινίξουν) :mad: Τώρα, γιατί μπλέχτηκε το COm2000 και "έπαυσε" και τους αισθητήρες (που συνεργάζονται με το παλιό ηχοσύστημα) δεν μπορώ να φανταστώ - εκτός και αν ακούγονται από το ίδιο το ηχοσύστημα όταν κατεβάζει την ένταση!!!! (για επαλληθεύστε... κάτοχοι C4) :confused:
  13. Τί έγινε? Πολή ησυχία έπεσε! :confused:
  14. Νέα Παιδιά, όπως είπα και σε άλλο forum, έκλεισα για την σύζυγο το KIA PICANTO για να ησυχάσει και αυτή (και εγώ). Θα μείνω με το ZX 1.6i και για το 2006, ενώ ξανάρχισα το μάζεμα χρημάτων να το τσιμπήσω το αυτοκίνητο στο τέλος 2006 (με πολλή τσιγκουνιά ίσως και τον Οκτώβρη) Ελπίζω μόνο τόσους μήνες αναμονής η Citroen να κάνει τις απαραίτητες μικροδιορθώσεις στη γραμμή παραγωγής και να "φύγουν" τα κακά που ακούγονται εδώ (αναρτήσεις, ευθυγραμμίσεις, τζάμια, καπώ, μονώσεις). Εγώ πήρα ΖΧ "δεύτερου χρόνου" και πράγματι είχαν φύγει τα κακά της 1ης έκδοσης. :wacko: Δεν θα την κάνω από το forum γιατί είμαι γαλλόφιλος και πρήχτης. θα είμαι εδώ να κοιτάζω τα νέα και να σας πρήζω με παλιά... :shifty:
  15. Παιδιά, τί απέγινε ο φίλος (δεν θυμάμαι ποιός) που θα άλλαζε την κωλώνα τιμονιού και του είχε ανάψει το ESP/ASR faulty?
×
×
  • Create New...