Jump to content

Gordons

Members
  • Δημοσιεύσεις

    52
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Gordons's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Τις καλημέρες μου. Πήρα τελικά touchpad μέσω e-bay με ολόκληρα 16€ (μαζί με τα μεταφορικά), αλλάχτηκε και είναι μια χαρά. Αντί λοιπόν για τα 171€ που μου ζητούσαν, 11,7 κόστιζε το touchpad! Όποιος χρειαστεί ποτέ βοήθεια για να το αλλάξει ας μου πει. Υ.Γ. Μιλάμε για το γνήσιο...
  2. Τελικά δεν έβγαλα άκρη... Παρόλα αυτά, βρήκα μέσω internet touchpad και θα το πάρω σε κανα δυο εβδομάδες (τότε θα σας πω και τι πήρα). Κατάφερα πέρασα το Pocket Controller και το σετάρισα από την αρχή (αφού το είχα κάνει hard reset). Όλα πήγαν περίφημα, μόνο που πλέον δεν μου βγάζει επιλογή στο πληκτρολόγιο για ελληνικά. Πριν την είχα. Με το language selector άλλαξα την γλώσσα σε αγγλικά αλλά από τότε δεν έχω ελληνικό πληκτρολόγιο. Καμία ιδέα; Μου διαφεύγει κάτι;
  3. Έστειλα mail μέσω της http://www.htc.com/gr/CS_Mail.aspx Το πήρα σήμερα πίσω και έβγαλα και 2 φωτογραφίες. Τώρα, δεν διακρίνεται και πολύ καθαρά, αλλά αυτό μπορούσε να κάνει η φωτογραφική. Ολόκληρες οι φώτο εδώ: http:\\gordons.gotdns.org\temp\100_0321.JPG και http:\\gordons.gotdns.org\temp\100_0322.JPG
  4. Καλησπέρες. Ναι έχει σημάδι χτυπήματος η συσκευή, όχι πάνω στην οθόνη, αλλά πλαϊνό. Και αυτός είναι ο λόγος που το βγάζουν εκτός εγγύησης. Ξαφνικά σταμάτησε να αποκρίνεται το touch. Του έκανα reset κι από τότε δεν μπορούσα να βάλω το pin μου. Η κατ' ιδίαν συνομιλία με τον τεχνικό, μου είπε ότι γενικότερα υφίσταται το πρόβλημα αλλά είναι "πολιτική της εταιρίας" πως όταν έχει σημάδι δεν γίνεται αντικατάσταση. Πέραν αυτού, τα 171€ τα θεωρώ υπερβολικά. Σας δίνω και την απάντηση από mail στην htc μέσω της σελίδας τους: (το αφήνω αυτούσιο, απλά σβήνω το όνομά μου) New Response Αγαπειτε μας πελατη σας ευχαριστουμε που επικοινωνισατε με το κεντρο υποστηριξης πελατων. ειμαστε αφιερωμενη για να παρεχουμε τι καλυτερη ποιοτητα υπηρεσιων και να απαντισουμε ολες τις ερωτησεις και οτι αλλο σας ανησυχι. Προσφατα μας γραψατε για ενα θεμα . Κ. , οπως σας ενημερωσανε αυτη ειναι η πολιτικη της εταιριας για τη διασφαλιση της ποιοτητας, Σε περιπτωση που δεν αποδεχεστε το τιμολογιο θα λαβετε πισω τη συσκευη σας αδιορθωτη. Σας ευχαριστουμε μια αλλη φωρα για τιν συνεχις υποστηριξη Καλες εφχες Γιαννης HTC Αυτό λέγεται σοβαρή εταιρία; Edit: Αύριο θα το πάρω πίσω και θα σας το βγάλω φωτογραφία...
  5. Και πάνω που νόμιζα ότι είχαμε να κάνουμε με μια σοβαρή εταιρία... Πολύ κρίμα, πολύ κρίμα. Χάλασε το touch, δεν αναγνωρίζουν εγγύηση και ζητάν χρέωση για αντικατάσταση 171€. Ένα μόνο έχω να πω: Ντροπή τους!
  6. Μήπως είναι σε άλλο format εκτός από FAT?
  7. Ο τοίχος είναι ΟΚ?
  8. Καλημέρα marios. Όταν κάνεις συμβόλαιο σε εκτός κατάστημα (vodafone-tim-cosmote) στο πλαίσιο που είπες παράδειγμα, είσαι πελάτης του πλαισίου για όσο είναι το συμβόλαιο σου. Μετά την πάροδο δηλαδή του χρόνου ανοίγουν οι κωδικοί και γίνεσαι πελάτης της Voda για παράδειγμα. Τώρα, ναι επιδότηση κλπ μπορείς να πάρεις από το πλαίσιο αρκεί να είναι πολιτική τους να δίνουν επιδοτήσεις. Για παράδειγμα στον "Γερμανό" η επιδότηση δίνεται στους 9 μήνες και στους 12 παύεις να είσαι δέσμιος του!
  9. Γιατί απλά είμαι στην Vodafone συνδρομητής και η vodafone δεν δίνει το Ζ.. Αν μπορούσα θα έπαιρνα το Ζ800 αλλά δυστυχώς δεν γίνεται.
  10. OK, διάβασα όλες τις σελίδες και καταλήγω σε μερικές μέρες να το πάρω. Για λίγο καιρό, για 15-20 μέρες ακόμα μπορώ να ανοίξω μια σελίδα και να βάλουμε όλα τα προγράμματα και παιχνίδια που λέτε μέσα, σε δικό μου server, διότι μεριά briefcases δυστυχώς δεν δουλεύουν. Για όσους έχουν όρεξη ας μου στείλουν ένα πμ να το κανονίσουμε.. Από εκεί και πέρα, τραγικό η Voda να αλλάζει τα κινητά της. Απορίες προς το παρόν δεν έχω, έχω κρατήσεις σημειώσεις, το παίρνω στα χέρια και επανέρχομαι.
  11. Θα ζητήσω συγνώμη αν έχει ειπωθεί κάπου, προσπάθησα με την αναζήτηση αλλά δεν έβγαλα άκρη και είναι πολλές σελίδες.. Είχε ο αδερφός μου ένα 7610 το οποίο έχασε δυστυχώς και το μόνο που του έμεινε ήταν ένα back up στον υπολογιστή του. Το αρχείο είναι σε .nfb μορφή. Δεν μπορώ να βρω τρόπο, κάποιο πρόγραμμα, που να μπορέσει να διαβάσει αυτού του είδους το αρχείο. Αυτό που με ενδιαφέρει και μόνο είναι ο τηλεφωνικός κατάλογος. Εν συνεχεία αγόρασε ένα 6770 αν δεν κάνω λάθος που του τονίσανε ότι είναι συμβατό με το 7610 και επιπλέον είναι πιο καινούριο. Ωραία λέει αυτός το συνδέει αλλά το nokia manageρ αρνούνταν να περάσει το αρχείο. Το πακετάρισε και το πήγε πίσω στην alpha copy να του το κάνουν αυτοί, γράφοντας και το αρχείο σε ένα cd. Εκεί έγινε ο χαμός. Αφού αρχικά δεν δεχόντουσαν να κάνουν τέτοια δουλειά η ίδιοι και έπειτα αφού διαπίστωσαν ότι ήταν ασύμβατο.. Τουλάχιστον έτσι διαπίστωσαν αυτοί. Η διαδικασία κράτησε 2 μέρες και τελικά κρατήσαν το back up αρχείο ώστε αν βρουν κάποιο 7610 να το περάσουν και να ξανακρατήσουν back up στο καινούριο Nokia manager μπας και "κάτσει" στο 6770.. Τι θέλω να πω με όλα αυτά. Θεωρώ απαράδεκτο από μέρους της Alpha Copy να έχει άσχετους(?), ημιμαθείς υπαλλήλους που θέλουν απεγνωσμένα να πουλήσουν. Το να δίνεις κοντά στα 500 ευρώ βασισμένος στη κρίση του υπαλλήλου και τελικά να αποδεικνύεται ότι έχει κάνει κάποιο λάθος, για μένα προσωπικά είναι τουλάχιστον κατακριταίο! Μιλάμε για μια μεγαλοδύναμη εταιρία που αλοίμονο αν οι τεχνικοί ή οι πωλητές της δεν έχουν ιδέα.. Περί αυτού όμως του θέματος μάλλον θα απευθυνθώ στη μητρική εταιρία. Να προσθέσω και κάτι ακόμα για την alpha copy. Η δηλωση απώλειας, σφραγισμένη από αστυνομικό τμήμα αναγράφοντας το IMEI της συσκευής, δεν μπορούσε να σταλεί υπηρεσιακά αλλά έπρεπε να πάει αυτοπροσώπως σε όλα τα καταστήματα! Αν στο εξωτερικό προσπαθούν να εντοπίζουν μέσω δορυφόρων κλεμμένα κινητά δείτε ποια είναι η κατάσταση στην Ελλάδα, μάλλον ενθαρύνουν τον κλέφτη! Ελπίζω κάποιος να βρει μια λύση στο πρόβλημα μου, ευχαριστώ. Gordon`s
×
×
  • Create New...