Jump to content

digitalex

Members
  • Δημοσιεύσεις

    79
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

About digitalex

  • Ημ. Γέννησης 30/08/1979

digitalex's Achievements

  1. Καλησπέρα σε όλους. Έχει κάποιος ενεργοποιήσει στο νέο F2G την αυτόματη μηνιαία ανανέωση με 8€ από αποθηκευμένη τραπεζική κάρτα? (υπάρχει τέτοια επιλογή στο νέο F2G?) Αν ναι, η ανανέωση γίνεται ανά 30 ημέρες ή την ίδια ημέρα του μήνα κάθε φορά (πχ στις 18 κάθε μήνα, οπότε είτε ανά 30 είτε ανά 31 μέρες)? Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι εάν σε ένα "νέο" F2G, μπορώ να ενεργοποιήσω αυτόματη ανανέωση με 8€ κάθε μήνα, να έχω ενεργή την αυτόματη αγορά του πακέτου των 8€ και να μην μένει το κινητό χωρίς υπόλοιπα χρόνου και mb καθόλου. (και να ισχύει ίσως και το rollover?). Να μην ασχολούμαι με ανανεώσεις και ενεροποιήσεις πακέτων καθόλου δηλαδή Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια.
  2. Καλησπέρα σε όλους. Με ενδιαφέρει να ενεργοποιήσω σε ένα f2g την αυτόματη μηναία ανανέωση κάρτας. Αν το έχει κάνει κάποιος, θα ήθελα να μου πει τι ώρα γίνεται αυτή η ανανέωση μέσα στην ημέρα που θα επιλέξω. Ρωτάω γιατί το πακέτο που θα ενεργοποιείται, στους μήνες με 31 ημέρες θα λήγει στις 30 μέρες δηλαδή 1 μέρα πριν. Οπότε αν η ανανέωση γίνεται λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ή έστω πριν το πρωί θα προλαβαίνει να μπει νέο πακέτο, αν όμως γίνεται τυχαία ώρα, για εκείνη την ημέρα δεν θα μπορεί γίνει αγορά πακέτου μέχρι να πραγματοποιηθεί η αυτόματη ανανέωση.
  3. Καλημέρα. Αν μπορείς ενημέρωσε με ποιον τρόπο γύρισες τα f2g σου σε q. Τα τελευταία τουλάχιστον 1-2 χρόνια πάντα στην ερώτηση πως μπορώ να γυρίσω f2g σε q η απάντηση είναι ότι γίνεται αλλά δεν υπάρχουν διαθέσιμες κάρτες sim... Από το site της q μπορεί κάποιος να αιτηθεί μεταφορά αριθμού σε q μόνο αν ο αριθμός είναι vodafone ή cosmote. Χθες μίλησα με κατάστημα και ο υπάλληλος παραδέχτηκε ότι ενώ τυπικά γίνεται, στην πράξη ο μόνος τρόπος να γυρίσω f2g σε q είναι να πάω τον f2g αριθμό σε vodafone ή cosmote και μετά να τον μεταφέρω από εκεί σε q (με τις ανάλογες επισκέψεις στα καταστήματα όπως μου μετέγερε ο υπάλληλος της wind).
  4. Στο paypal χρεώθηκες κάποια προμήθεια ή χρεώθηκες ακριβώς τα 5 ευρώ και μπήκαν τα 4,46 στην κάρτα (δηλαδή την προμήθεια του paypal την χρεώθηκε η wind) ?
  5. Πράγματι είχες πει σε αυτό εδώ το post πως θα γίνονται κανονικά η φορητότοτητες στις 16/1 και στις 27/1. Βασιζόμενος λοιπόν ακριβώς στα λεγόμενά σου, πήγα σε κατάστημα αλλά επικοινώνησα τηλεφωνικά και με άλλο κατάστημα (ώστε να μειώσω τις πιθανότητες μη ενημερωμένων υπαλλήλων) ακριβώς στις 16/1 το απόγευμα. Οι υπαλλήλοι και των δύο καταστημάτων (σε αυτό που πήγα αυτοπροσώπως ρώτησα περισσότερους από έναν, νομίζω μία κοπέλα πρέπει να ήταν και η υπέυθυνη του καταστήματος εκεί) απάντησαν με σιγουριά ότι οι φορητότητες γενικά προς όλα τα καρτοκινητά Vodafone ουδέποτε "άνοιξαν" από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε το πρόβλημα. Μάλιστα προσπάθησαν να με πείσουν να κάνω φορητότητα σε συμβόλαιο ή να πάρω νέο αριθμό σε καρτοκινητό, ώστε να μπορέσουν να με εγγράψουν ως νέο συνδρομητή.
  6. Μήπως η δεύτερη φορητότητα αφορούσε σύνδεση και όχι καρτοκινητό? Γιατί νομίζω ότι σε σύνδεση γίνεται κανονικά.
  7. Θέλοντας να κάνω φορητότητα τον αριθμό μου από συμβόλαιο Wind σε CU, την προηγούμενη Πέμπτη επισκέφτηκα το κατάστημα Vodafone της περιοχής μου (Βασ.Όλγας - Θεσσαλονίκη) και μίλησα τηλεφωνικά και με άλλο κατάστημα στο κέντρο της πόλης (Τσιμισκή) και η απάντηση όλων των υπαλλήλων ήταν απόλυτη: φορητότητα δεν μπορούμε να κάνουμε προς CU εδώ και δύο μήνες, δεν έχει διορθωθεί το πρόβλημα. Μάλιστα έχω αφήσει το τηλέφωνό μου και στα δύο καταστήματα να με καλέσουν μόλις ανοίξουν πάλι οι φορητότητες, αλλά δεν με έχει πάρει κάποιος ακόμα. Θα περιμένω μέχρι την Πέμπτη, αλλιώς θα αναγκαστώ να μετατρέψω απλά τη σύνδεσή μου στη Wind σε F2G. Και μία ερώτηση (απλά για να συγκρίνω): Θα ήθελα όποιος έχει μετατρέψει τον τελευταίο καιρό τη σύνδεσή του (Vodafone) σε καρτοκινητό στη Vodafone (είτε Καρτοκινητό Vodafone είτε CU), να μου πει πόσο καιρό πήρε η διαδικασία της μετατροπής από τη στιγμή της αίτησης έως τη στιγμή της ενεργοποίησης της κάρτας και αντίστοιχα απενεργοποίησης της σύνδεσης. Ευχαριστώ.
  8. Μόλις μίλησα με κατάστημα Vodafone στη Θεσσαλονίκη και με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα με τη φορητότητα συνεχίζει να υπάρχει και σήμερα 16/01. Γνωρίζει κάποιος κάτι περισσοτερο για το θέμα αυτό?
×
×
  • Create New...