Jump to content

bletsass

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

bletsass's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Όντως κυκλοφορούν χιλιάδες τέτοιες συσκευές που έχουν ως αρχή λειτουργίας τον μαγνητισμό ή τον ηλεκτρομαγνητισμό και επιδιώκουν τα ίδια αποτελέσματα α) μείωση κατανάλωσης καυσίμου β) αύξηση ιπποδύναμης γ) μείωση ρίπων. Σίγουρα υπάρχει συσκευή για κάθε γούστο !!! Πολλέςς απο αυτές βρίσκονται και διατίθενται στο http://www.alibaba.com (fuel savers), όπως και η Fuel Booster συσκευή. Άλλες απο αυτές έχουν κατοχυρωθεί ως πατέντες στο εξωτερικό κι άλλες όχι. Η έξαρση κυκλοφορίας τους παρατηρήθηκε από το 2000 λόγω της τότε διαφαινόμενης αλλά και νυν υπάρχουσας ενεργειακής κρίσης, και επομένως τίποτε δεν είναι τυχαίο. Ως ιδέα βέβαια πρυπήρχε από την εποχή ανακάλυψης του ηλεκτρισμού και ως εφαρμογή από την δεκαετία του '30. Εκείνο που προκαλεί εντύπωση είναι το γεγονός ότι ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΦΟΡΕΑ Ή ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Το κόστος κατασκευής μίας τέτοιας συσκευής ποικίλει ανάλογα με τα υλικά που χρησιμοποιούνται , αλλά από ό,τι έχω συμπεράνει δε μπορεί σε καμία περίπτωση αυτό να ξεπεράσει τα 50 ευρώ. Χαρακτηριστικό επίσης είναι ότι κανένας από τους δήθεν εφευρέτες δεν δέχεται να "δώσει" την συσκευή του σε πανεπιστήμια για δοκιμές (αυτή ήταν και σχετική μου ερώτηση στον ίδιο τον Benz στο δικαστήριο που ήρθε ως μάρτυρας). Καμία από αυτές ωστόσο δεν αποδείχθηκε ότι επιτελεί τον σκοπό που υποσχεται όταν υποβλήθηκαν στα Dyno Tests. Αντιθέτως απέτυχαν και δημιούργησαν προβλήματα σε κινητήρες και σε ορισμένες περιπτώσεις αύξηση θερμοκρασίας του καυσίμου. Εάν κάποιος λοιπόν έχει χρήματα για πέταμα και την διάθεση να έρθει σε αντιπαράθεση με αυτούς τους εφευρέτες καλό είναι να την αγοράσει σαν συσκευή, να την δικιμάσει και να αποπειραθεί να την επιστρέψει , αφού οι ίδιοι υπόσχονται επιστροφή χρημάτων έαν δεν λειτουργήσει. Κάντε το και θα με θυμηθείτε. Δεν θα την πάρουν πίσω .... Έχετε επιπλέον υπόψιν σας ότι τα μηχανήματα που δήθεν αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της συσκευής αυτής είναι διαγνωστικά βλαβών και δεν ενδείκνυνται για μετρήσεις. Τέλος παρατηρήστε στο site του benz (http://www.bens.gr) όπου υπάρχει παραπλανητική διαφήμιση σε σχέση με την αποτελεσματικότητα: Εκτός του ότι τα μηχανήματα που μετρήσαν το αυτοκίνητο του συμβολαιογράφου - πελάτη δεν ενδείκνυνται για τον σκοπό αυτό όπως προείπα , εκτός του ότι δε μπορεί να αποτελέσει απόδειξη αξιοπιστίας συσκευής η γνώμη πελάτη (βλ. αμερικάνικο μάρκετιγκ για παντετοποιημένα όργανα γυμναστικής, κάτι παρόμοιο είναι!!!) είναι αξιοπρόσεκτο ότι η ημερομηνία πριν την τοποθέτηση συσκευής, όπως αυτή παριστάνεται στο μηχάνημα μέτρησης είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας μετά την τοποθέτηση της συσκευής στο αυτοκίνητο (πριν την τοποθέτηση 15/2/2005, μετά την τοποθέτηση 7/2/2005). Αυτό δεν είναι "τυπογραφικό" λάθος γιατί η ημερομηνία δοκιμής παριστάνεται στο διαγνωστικό του μηχανήματος, κι όχι από τον μηχανικό...!!!Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμεράσματα....Αυτά για την σχέση αξιοπιστίας προιόντος και προώθησης στο καταναλωτικό κοινό!!!
  2. Ακριβώς επειδή κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του πελάτη μου και προφανώς θα ακολουθήσει και αγωγή του (παρά του ότι νικήθηκε και ξεκαθαρίζουν πολλά με την προκείμενη απόφαση), γιατί τα χρήματα που διακυβεύονται είναι πολλά, γι' αυτό θα με συγχωρέσετε που δεν θα μπω σε πολλές λεπτομέρειες. Πάντως σας παραθέτω το στοιχείο ότι και ο πελάτης μου είχε κατασκευάσει συσκευή αυτού του είδους κι ο αντίδικος "BENZ" κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα για δουλική απομίμηση, προφανώς γιατί του πελάτη μου διετίθετο πολύ πιο φθηνά. Σημειώνω ότι ο πελάτης μου θεωρεί και την δική του συσκευή "ματόχαντρο", γιατί δε μπορεί να διαπιστωθεί εάν έχει αποτελεσματικότητα ή όχι (είπα στο ποστ πιο πάνω ότι οι παράγοντες που επιδρούν και συνδέόνται με την οδήγηση και το αυτοκίνητο είναι τόσοι πολλοί που δε μπορούν να σταθμιστούν και να έχουμε ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα). Μία πολύ καλή μελέτη για όλες αυτές τις συσκευές τις λεγόμενες "aftermarket fuel savers" είναι αυτή που παραθέτω παρακάτω. :( :( :( Δε μπορώ να επισυνάψω .... τώρα το είδα!!!Είμαι νέος ακόμη:p Πρέπει επίσης να πω ότι δεν είχα σκοπό σαν δικηγόρος να το φτάσω στα άκρα αλλά η τόσο συχνή παρουσία τους και μάλιστα προκλητική στα ΜΜΕ με εξαναγκάζει να καταθέσω αίτηση ακύρωσης του Διπλώματος Ευρεσιτεχνίας του στον ΟΒΙ (στην Ελλάδα ασφαλώς γιατί δεν έχει παγκόσμια πατέντα όπως βγήκε στα κανάλια κι έλεγε) λόγω του ότι δεν αποτελει ούτε εφεύρεση ούτε νέα, ακόμα κι εάν εκληφθεί ως τέτοια, ούτε δε είναι και βιομηχανικώς εφαρμοσιμη, προυποθέσεις που θέτει ο νόμος. Άλλωστε ο ίδιος ο ΟΒΙ αναφέρει 8 ολόιδιες συσκευές πριν απο την ημερομηνία κατάθεσης της δικής του (η κατοχύρωση έχετε υπόψιν σας ότι είναι τυπική κι όχι ουσιαστική).
  3. Εδώ και πόσο καιρό αναζητώ ένα προγραμμα αξιόπιστο και συμβατό 100% με το Ν70 που να εμφανίζει πλήρη εικόνα του καλούντος. Βρήκα λοιπόν τα εξής έχοντας και εμπειρία από το προηγούμενο μου κινητό ΝΟΚΙΑ 6670: 1. Fscaller v.3.02, 3.03, 3.04 Κανένα δεν λειτούργησε 2. SkyeCaller (version 1.05) Δεν λειτούργησε 3. SmartCom pro v.2.00 Στη αρχή ενθουσιάστηκα αλλά αργότερα δεν μπορούσα να επισυνάψω στην επαφή φώτο με τη μορφή jpg καθότι δεν τις αναγνώριζε η εφαρμογή (!!!) 4. Μία ακόμα εφαρμογή που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή καλά (νομίζω EzCall v.1.1) η οποία ναι μεν είχε την φώτο του καλούντος σε πλήρη οθόνη αλλά δεν μπορούσες να κάνεις τίποτε άλλο πχ να πατήσεις την επιλογή αθόρυβο. Επίσης δεν έιχε πολλές δυνατότητες. Επειδή λοιπόν απελπίστηκα και κουράστηκα να ψάχνω ... ζητώ την βοήθειά σας να μου υποδείξετε μία "καλή" και λειτουργική εφαρμογή Full Screen Caller. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
×
×
  • Create New...