Jump to content

vhal

Members
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

vhal's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Τα καρτοσυμβόλαια τα ακύρωσα γιατί δεν δέχομαι την εγγηύση. Τα κανονικά συμβόλαια θα μεταφέρω... Και βέβαια αυτό με τη μείωση χρήσης "ξαναπέστο" !!!
  2. Εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς. Εγώ νομίζω πως αν υπάρξει γενικευμένη αντίδραση και αρνήσεις από τους πελάτες θα σταματήσουν αυτήν την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ τακτική (και τις παρόμοιες τακτικές). Μην ξεχνάμε πως εμείς οι πελάτες έχουμε τη δύναμη και όχι οι εταιρείες ... Βάζω στοίχημα, πως μόλις κάνω αίτηση φορητότητας θα με παίρνουν τηλέφωνο και θα αρχίσουν τις προσφορές για να μη φύγω - και φυσικά θα τις απορρίψω !! Τώρα που σταματάνε και τις επιδοτήσεις ξέρετε τι πρέπει να κάνουμε σαν υπεύθυνοι καταναλωτές? Κάθε φορά που κάποιος κάνει φθηνή προσφορά "βουρ" με φορητότητα όλοι! Η καλύτερη προσφορά με κεδίζει σαν πελάτη...
  3. Σαφώς και έχει δικαίωμα να ζητάει ότι θέλει. (Οπως κι εγώ θεωρητικά μπορώ να ζητήσω εγγύηση για την ποιότητα του σήματος - λέω τώρα ...) Το θέμα είναι ότι (ι) η εγγύηση θα πρέπει να αναφέρεται από την αρχή (και όχι αφού μεταφερθούν οι μισές γραμμές από άλλο πάροχο) και (ιι) το ποσό θα πρέπει να είναι αναλογικό του παγίου. Δεν μπορεί να ζηταει 150 ευρώ που ισοδυναμεί με πάγια 10 μηνών ... Αν ζήταγε ας πούμε 30 ευρώ θα ήταν λογικότερο... Εχεις εμπλακεί ποτέ σε ενοικίαση κατοικίας? Αν ναι, έχεις δει ποτέ να ζητούν εγγύηση το ποσό 10 μισθωμάτων?? Επιμένω πως είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ πρακτική και προσωπικά δεν θα την αποδεχτώ.
  4. Αυτό που δεν μου εξηγεί κανείς είναι το γιατί ζητάνε την εγγύηση και το σε ποια περίπτωση η εγγύηση "εκπίπτει". Τι ακριβώς με καλούν να εγγυηθώ με τα 150 ευρώ ανά συμβόλαιο? Τη στιγμή μάλιστα που η εξόφληση γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας... Και είναι και Καρτοσυμβόλαια, που σημαίνει πως δεν μπορώ να τους "φεσώσω" !! Νομίζω πως θα απευθυνθώ και στην ΕΕΤΤ καθώς και στο Ινστιτούτο Καταναλωτών. Γιατί εδώ υπάρχει και η περίπτωση εξαπάτησης: Κανείς δεν μου είπε αρχικά κάτι για εγγύση, τα δύο πρώτα "Απεριόριστα" συμβόλαια υπογράφηκαν κανονικά (και με "εγκλώβησαν" στο δίκτυό τους) ενώ στη συνέχεια μου ζητήσανε την εγγύηση για τα δύο επόμενα... Απαράδεκτη στάση προς έναν νέο πελάτη τους. Σκεφτείτε τί θα γίνει όταν παλιώσουμε... Η ξαφνική επιτυχία τους έκανε να σηκώσουν ψηλά τον αμανέ...
  5. Ε! αυτό εννοείται... Σιγά μη τους έπιανε ο πόνος κι αυτούς ...
  6. Εκανα κι εγώ την ίδια ακριβώς σκέψη για τα τέσσερα νούμερα της οικογένειάς μου από Vodafone προς Cosmote (δυστυχώς ...). Αλλά δείτε πώς πήγε η ιστορία: Αποφασίζω να κάνω αίτηση φορητότητας για 4 νούμερα, προς Cosmote και για τα προγράμματα "Απεριόριστα 35", "Απεριόριστα 25", και 2 x "Καρτοσυμβόλαια 15" (ώστε να μιλάμε μεταξύ μας χωρίς χρέωση). Αρχικά μου στέλνουν τα συμβόλαια για τα "Απεριόριστα" προγράμματα, τα υπογράφω, τα ενεργοποιώ, και περιμένω τα δύο καρτοσυμβόλαια. Μετά από μια βδομάδα με καλούν από την Cosmote και μου αρχίζουν την ιστορία για την εγγύηση στα 2 καρτοσυμβόλαια. Και πόση εγγύση? 150 ευρώ ανά καρτοσυμβόλαιο!!! :wacko: 300 ευρώ εν μέσω κρίσης ?? Πάνε καλά οι άνθρωποι? Να σημειωθεί ότι ούτε στη Vodafone ήμουν κακοπληρωτής (εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας) ούτε είχα στο παρελθόν σχέση με την Cosmote. Αφού μίλησα με την πωλήτρια αλλά και με το τμήμα ενεργοποιήσεων και δεν έβγαλα άκρη (στερεότυπη απάντηση: "πολιτική της εταιρείας"), βουρ ξανά για επιστροφή στη Vodafone... Διεκδικώ το ρεκόρ για το πιο γρήγορο πέρασμα από την Cosmote - 2 εβδομάδες... Βλέπετε άλλη λύση οι πιο παλιοί? ΥΓ: το μόνο που λυπάμαι, είναι που απέρριψα τις αντιπροσφορές της Vodafone για εκπτώσεις μέχρι και 40% (!!) στα πάγια για να μη φύγω ...
  7. Αναβοσβήνει όταν έχεις μήνυμα, αναπάντητη, ραντεβού και γενικά κάθε ειδοποίηση που δεν έχεις δει. Επίσης γίνεται κόκκινο όταν η μπαταρία είναι σχεδόν άδεια.
  8. Εχω το P990i Vodafone με την τελευταία αναβάθμιση του FW. Ενώ αρχικά συγχρόνιζε με το OUTLOOK μια χαρά, ξαφνικά αρχισε να σταματάει στο 10-15% χωρίς να συνεχίζει (και με USB και με ΒΤ). Άρχισα ξεχωριστά τον συγχρονισμό μόνο Contacts και το κάνει κανονικά. Notes επίσης κανονικά. Μόλις κάνω synch στο calendar κολλάει στο 10-15%. Εχει τύχει σε κανέναν αυτό και πώς το αντιμετώπισε? Β.
×
×
  • Create New...