Jump to content

Alexis_0_0

Members
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Alexis_0_0's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Ok παιδιά, ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Μπορώ να πω ότι με ξε-μπερδέψατε.
  2. Καλησπέρα, σκέφτομαι να αγοράσω κινητό και ενδιαφέρομαι για το Ν73 αλλά ψάχνοντας το θέμα μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες... 1) Στο αρχικό μήνυμα ο χρήστης john74 λέει ότι αγόρασε το Ν73 495 ευρώ. Τώρα, μετά από ένα χρόνο, το Ν73 κάνει 445 και το Ν73ME κοστίζει 490 ευρώ! Γιατί δεν έχει πέσει η τιμή του; 2) Το Ν73 μπορεί να αναβαθμιστεί σε Ν73ΜΕ μόνο με software; Και τότε θα είναι ακριβώς ίδια; Τότε, γιατί να δώσω 50 παραπάνω; 3) Το Ν73ΜΕ έχει φλας για τις φωτογραφίες; (δεν αναφέρεται στα χαρακτηριστικά του)
  3. Είναι η Βερόνικα Βαρέκοβα (Σοβαρά, έτσι είναι το επίθετο)
  4. - Στο δημοτικό ήμουν ο καλύτερος μαζί με καναδυό ακόμα (στο δημοτικό δύσκολα ξεχωρίζεις άλλωστε!) - Στην Α' γυμνασίου ήμουν ο καλύτερος στην τάξη γιατί η τάξη ήταν για κλάματα - Β' γυμνασίου ήμουν από τους καλύτερους - Γ γυμνασίου ήμουν καλούτσικος γενικά και ο καλύτερος σε αρκετά μαθήματα - Α' λυκείου στο κ***σχολείο ήμουν ο μαθητής που "έχει δυνατότητες αλλά είναι πολύ άτακτος". Δε διάβασα σχεδόν καθόλου - Β' λυκείου επιστρέφοντας στο παλιό σχολείο ήμουν ευτυχισμένος και μου άρεσε να διαβάζω. ήμουν αρκετά καλός αλλά όχι ο καλύτερος - Γ' λυκείου από τους καλύτερους σε όλη τη γ' λυκείου (70 παιδιά) Παρακολουθήστε εξέλιξη στους βαθμούς! Δημοτικό 10 Α' Γυμνασίου 18,5 Β' Γυμνασίου 17,9 Γ' Γυμνασίου 17,8 Α' Λυκείου 16,6 (Έβαζαν πολύ εύκολα βαθμούς, δεν άξιζα τόσο) Β' Λυκείου 17,9 (Πανελλαδικές 17,28, 8ος καλύτερος σε όλη τη β' λυκείου) Γ' Λυκείου 18,9 (Πανελλαδικές 19,03, 3ος καλύτερος σε όλη τη γ' λυκείου) Ποτέ δεν είχα βγάλει 19 και το κατάφερα στις πανελλαδικές... Αυτό θα πει μαγκιά, ε; Έτσι που ανεβαίνω τα τελευταία χρόνια με βλέπω από τους πρώτους στο πανεπιστήμιο... :rolleyes:
  5. Εδώ είναι τα επίσημα στατιστικά Junior: http://www.forthnet.gr/templates/newsPosting.aspx?p=130598
  6. Να και τα δικά μου: Μαθηματικά Κ: 20 Φυσική Κ: 19 (94-96) Χημεία Κ: 17,7 (88-89) Βιολογία Κ: 19,2 (97-95) Μαθηματικά ΓΠ: 19,6 (97-99) Φυσική ΓΠ: 19,8 (98-100) Βιολογία ΓΠ: 20 Ιστορία: 19 (95-95) Έκθεση: 14,9 (69-80) 19175 μόρια στο 4ο πεδίο... Γάμη-σέτα! Περνάω ηλεκτρολόγος μηχανικός στο ΑΠΘ
  7. Το παρακάτω το σημείωσα στο τέλος του βιβλίου της ιστορίας(β' τεύχος) της γ' λυκείου όταν τελείωσα τις πανελλαδικές. Πιστεύω πως αν μετά από χρόνια το δω θα θυμηθώ τις προσπάθειες που έκανα τη χρονιά αυτή για να πετύχω στην υπόλοιπη ζωή μου. "Κάποια στιγμή, στη μέση της χρονιάς, ευχηθήκαμε να ξυπνήσουμε και να είχαν περάσει οι εξετάσεις. Δεν περίμενα να πιάσει η ευχή μας..." 12/06/2005
  8. Μα η ίδια η δύναμη F προσφέρει και κινητική μεταφορικής. Λόγω της ανεξαρτησίας των κινήσεων μπορούμε να αγνοήσουμε τη στροφική κίνηση, ενώ για τη μεταφορική ισχύει F=ma. Ίδιο F, άρα και ίδιo a. Δεν καταλαβαίνω που είναι η ασάφεια. Παρεπιπτόντως κάποιοι φυσικοί προσομοίωσαν το θέμα σε πρόγραμμα φυσικής στον υπολογιστή και φάνηκε ότι ta=tb. Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι αυτό, αλλά μπορείς να το φανταστείς και στην πράξη: Σκέψου ότι βρίσκεσαι μακριά από τη γη όπου δεν υπάρχει βαρύτητα. Ένας τροχός αιωρείται και γύρω από αυτόν είναι τυλιγμένο σχοινί. Τραβάς το σχοινί. Δε θα έρθει ο τροχός προς εσένα; Και δεν υπάρχει τριβή! Εγώ πήρα μέρος στο διαγωνισμό φυσικής φέτος αλλά δε διακρίθηκα... έχασα το τρίτο θέμα ολόκληρο!
  9. Παιδιά, το υπουργείο παιδείας λέει ότι η αναταραχή για τη φυσική είναι αδικαιολόγητη γιατί καμία διευκρίνηση δε ζητήθηκε από τους μαθητές. Εν τω μεταξύ, εγώ είπα στους επιτηρητές ότι θέλω να ζητήσω διευκρίνηση για το θέμα 1.5ε με την αρχή διατήρηση της ενέργειας και τις κρούσεις. Μετά από λίγο έρχεται ο λυκειάρχης μου μαζί με το λυκειάρχη του σχολείου που συστεγαζόμαστε ο οποίος είναι φυσικός. Αυτός ο μ****** μου λέει "η ερώτηση είναι ξεκάθαρη στο συγκεκριμένο ερώτημα και εσύ πρέπει να απαντήσεις αν είναι σωστό ή λάθος". Εγώ λέω στο διευθυντή του δικού μου σχολείου ότι επιμένω για τη διευκρίνηση από την επιτροπή των εξετάσεων και του διατυπώνω την ερώτησή μου. Αυτός ήξερε ότι είμαι καλός μαθητής και με πήρε στα σοβαρά, αλλά προφανώς ο άλλος ο "μην το βρίσω" δεν τον άφησε να κάνει την ερώτηση, επειδή δήθεν ξέρει σα φυσικός (και καλά τώρα!). Μετά τις εξετάσεις κάποιοι φυσικοί είπαν ότι υπήρχε ασάφεια στη συγκεκριμένη ερώτηση (βέβαια όχι τόσο πολύ όσο σε άλλα ερωτήματα). Τώρα το υπουργείο παιδείας επικαλείται το ότι δε ζητήθηκαν διευκρινήσεις!! Του σπας τα μούτρα ή δε του τα σπας; Τη δευτέρα που θα πάω σχολείο θα κάνω φασαρία. Θα τον κάνω ξεφτίλα τον @$%@&*@. Διαβάζω τώρα στις εφημερίδες αυτά που λέει το υπουργείο και νευριάζω. Προτίνετε να μιλήσω σε κανέναν; Αποσπάσματα από εφημερίδα: "«περιλαμβάνονταν και στη διδαχθείσα, αλλά και στην εξεταστέα ύλη, ενώ, όπως άλλωστε προβλέπεται και από τη σχετική διαδικασία, παρέχεται το δικαίωμα στους εξεταζομένους, σε περίπτωση κατά την οποία κρίνουν ή θεωρούν αναγκαίο, να υποβάλουν διευκρινιστικές ερωτήσεις» Kαι το υπουργείο τονίζει: «Σύμφωνα με την ενημέρωση που η Kεντρική Eπιτροπή Eξετάσεων παρείχε προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, στο συγκεκριμένο μάθημα ουδεμία διευκρινιστική ερώτηση υποβλήθηκε εκ μέρους των εξεταζομένων»." "Για το συγκεκριμένο θέμα η Eνωση τονίζει ότι δεν διευκρινίζεται ένα σημείο της άσκησης με αποτέλεσμα «οι μαθητές να μπερδευτούν». Mια τοποθέτηση, όμως, που γεννά ερωτήματα. Kαι αυτό διότι οι εξεταζόμενοι δεν ζήτησαν διευκρινίσεις την ώρα της εξέτασης, όπως τονίζει και η Kεντρική Eπιτροπή Eξετάσεων." Η δήλωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών αφορούσε το 4ο θέμα, αλλά σκεφτείτε ότι μπορεί και άλλοι μαθητές να ζήτησαν διευκρινήσεις (για το 4ο)και κάποιοι εξυπνάκηδες καθηγητές να αρνήθηκαν να υποβάλουν ερωτήσεις στην επιτροπή των εξετάσεων.
  10. Χωρίς να θέλω να παίξω με τα νεύρα σας, εμένα μου άρεσε που τόσο λίγοι γράψαν καλά. Δεν ξεχώρισαν οι καλοί από τους μέτριους, αλλά ξεχώρισαν οι πολύ καλοί από τους καλούς. Όποιος έγραψε πάνω από 17 πήρε προβάδισμα. Τους κατηγορώ μόνο για το ότι είχαν ασάφειες. Όσο για τα παγωτά στη γιαννάκου... slashed μπορείς να ρίξεις και ένα 2κιλο από μένα; Άντε παιδιά αύριο το μεσημέρι τελειώνουμε οι μισοί. Εγώ δίνω χημεία και δεν είχα καθόλου όρεξη να διαβάσω σήμερα. Άντε να δούμε...
  11. Αυτά που έχασα σίγουρα ήταν 4 μονάδες στα 100. Τα άλλα τα έκανα σωστά, τώρα δεν ξέρω αν θα μου κόψουν τίποτα για καμιά παράλειψη κλπ αλλά καλό είναι να είμαι αισιόδοξος... blackbird μην είσαι σίγουρος ότι δεν περνάς ηλεκτρολόγος μηχανικός θεσσαλονίκης έτσι που θα πέσουν οι βάσεις... κι εγώ εκεί θέλω Δέστε αυτό: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_69434_05/06/2005__145929 Οι εκτιμήσεις που κάνει είναι χωρίς τη φυσική κατεύθυνσης! Μου έκανε εντύπωση ότι στα μαθηματικά κατεύθυνσης πέρσι πάνω από 15 είχαν από τη θετική κατεύθυνση 37% ενώ φέτος μόνο 10%. Το αντίστοιχο ποσοστό της τεχνολογικής ήταν πέρσι 10% και φέτος πάλι 10%!! Λέτε να έχει κανένα λάθος;
  12. Αλέκα εγώ πήγαινα για να γράψω χαλαρά 20 στη φυσική. Όχι μόνο δυσκολεύτηκα σε αρκετά θέματα, αλλά και σε ορισμένα την πάτησα. Στο σχολείο μου που αυτή τη χρονιά έχει πολύ καλό επίπεδο έγραψαν επίσης χάλια. Είμαστε 5-6 μαθητές που τα πάμε πάρα πολύ καλά στη φυσική και στα μαθηματικά (πέρσι και φέτος φυσικές και μαθηματικά σχεδόν 20 εκτός από σήμερα) και από αυτούς ξέρω για τους 3 ότι έγραψαν ο ένας 18, η άλλη 16 και η άλλη 10... Σε ένα άλλο σχολείο με 120 στη γ λυκείου άκουσα το μεγαλύτερο περίπου 14. Ρώτησα αρκετούς και κάποιοι που πήγαιναν για 18+ έγραψαν 11-12 ή και κάτω από τη βάση. Για τους μέτριους δε συζητάω... Μην κρίνεις από τα 2 δεκαεννιάρια που είδες Εγώ έλεγα δε θα είμαι ευχαριστημένος με 99/100 (βάση της δουλειάς που έκανα) και τώρα λέω είμαι πολύ καλά με 96. dimant κοίτα αφού οι επιδόσεις έπεσαν γενικά θα κατέβουν και οι βάσεις. Οι βάσεις των μεσαίων σχολών γενικά θα έπεφταν και τώρα με τη φυσική που έγινε χαμός θα υπάρχει μεγάλη πτώση Ακόμα και στις πολυτεχνικές/ιατρικές που μειώνονται σημαντικά οι θέσεις οι βάσεις μπορεί τελικά αντί να ανέβουν να πέσουν. 15 (αντί για 20) στη φυσική σημαίνει αυτόματα 700+ μόρια λιγότερα στην τελική βαθμολογία για το 2ο και 4ο πεδίο. Το πρόβλημα είναι ότι οι μαθητές βλέπουν τις βάσεις πιο δυσκίνητες από ότι είναι και χρειάζονται πολύ αισιοδοξία για να πιστεύουν σε σημαντική πτώση. Σήμερα όλους προσπαθούσα να τους παρηγορήσω λέγοντας ότι όλοι οι άλλοι έγραψαν χάλια... ο καθένας στεναχωριόταν για τον εαυτό του... Μάλλον όλο το καλοκαίρι θα με πρήζουν ότι δεν περνάν εκεί που θέλουν, μέχρι να βγουν οι βάσεις...
  13. Γεια και από εμένα. Παντού κλάματα βλέπω, πραγματικά πολύ δύσκολα θέματα. Εγώ έγραψα καλά 19,2 πιστεύω. Έχασα το τελευταίο Σ-Λ και στο στιγμιότυπο του κύματος τις ταχύτητες των Β, Δ, Ζ. Καθαρά έπεσα στις παγίδες...
×
×
  • Create New...