Jump to content

greekd

Members
  • Δημοσιεύσεις

    6
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

greekd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλημέρα σε όλους τους alfisti... για να μην καυχώνται οι γερμανοί και φιλογερμανοί ότι έχουν τα πλέον ποιοτικά αυτοκίνητα, για να μην διαμαρτήρονται κάποιοι φίλοι του φορουμ ότι μονο η Alfa έχει aftersales για κλάματα, και για να μπαίνουν βρε αδελφέ και κάποια πράγματα στην θέση τους, διαβάστε αυτό... http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5627 και παρουσίαση της ΚΟΥΚΛΑΣ (βλ. 159) από το Autotriti... http://www.autotriti.gr/AUTOTRITI/_magazine/viewthema_AUTOTRITI.asp?id_thema=30818
  2. Και για νη μην λένε μερικοί - μερικοί ότι μόνο τα ξένα ΜΜΕ γράφουν καλά λόγια για την Alfa... πάρτε και το παρακάτω άρθρο από το e-go Νέα Alfa Romeo 159: Ένα αστέρι γεννήθηκε 21/6/2005 11:09:27 μμ Αποτέλεσε το αδιαμφισβήτητο αστέρι της πρόσφατης έκθεσης της Γενεύης, πριν λίγους μήνες. Τώρα, ήρθε η ώρα η Alfa 159 να κάνει το ντεμπούτο της στην αγορά. Το νέο μέλος της οικογένειας της Alfa Romeo θα αντικαταστήσει την 156 (από το 1997 μέχρι σήμερα έχει πουλήσει περισσότερες από 680.000 μονάδες), μένοντας πιστό στον στόχο της κορυφής, της ποιότητας, της οδηγικής απόλαυσης και της υπεροχής που κατέκτησε η 156. Η νέα Alfa 159 είναι ένα σεντάν κύρους, που συνδυάζει το ιταλικό στιλ και την σπορτίφ κομψότητα της Alfa Romeo. Σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro σε συνεργασία με το Alfa Romeo Styling Centre, το νέο μοντέλο έχει κομψή εμφάνιση με λείες γραμμές, γενναιόδωρες διαστάσεις και τη χαρακτηριστική σπορ αίσθηση των Alfa Romeo. Οι διαστάσεις της 159 είναι 4.660 χιλιοστά σε μήκος (225 περισσότερα από την Alfa 156), 1.828 χιλιοστά σε πλάτος (+85) και 1.417 σε ύψος, με μεταξόνιο 2.700 χιλιοστά (105 χιλιοστά πιο μακρύ). Αντίστοιχα, το εσωτερικό της 159 έχει «χτιστεί› γύρω από τον οδηγό της. Το χαρακτηριστικό κόκπιτ, με το κλασικό τιμόνι 3 ακτίνων, τα όργανα στην κονσόλα και τον επιλογέα, ξεχωρίζουν σχεδιαστικά αλλά και λειτουργικά, ενώ όλες οι «πινελιές› των σχεδιαστών στην κονσόλα έχουν στόχο την παρουσίαση ενός σπορτίφ αυτοκινήτου κύρους, με αυξημένη αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας, που θα κερδίσει τα βλέμματα και τις εντυπώσεις όλων των «φαν› της οδήγησης και των όμορφων αυτοκινήτων. Yπάρχουν 14 αποθηκευτικοί χώροι για μικρά ή μεγάλα αντικείμενα. Συνολικά αυτοί οι αποθηκευτικοί χώροι είναι περίπου 13 dm3, δηλαδή κατά 70% αυξημένοι σε σχέση με την Alfa 156, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι περισσότερο εκμεταλλεύσιμος και φτάνει τα 405 λίτρα (27 λίτρα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο). Οδηγική απόλαυση Η Alfa 159 εγγυάται μια θαυμάσια οδική συμπεριφορά και έναν απαράμιλλο έλεγχο του αυτοκινήτου, όπως ακριβώς αναμένεται και όπως προσφέρεται σε όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo. Το πλεονέκτημα αυτό χρεώνεται στη νέα ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) και το εξαιρετικά ακριβές σύστημα διεύθυνσης (το πιο άμεσο και «γρήγορο› της κατηγορίας). Επίσης, για την παροχή κορυφαίας ασφάλειας, υπάρχουν όλα τα σύγχρονα και εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς, με ένα κορυφαίο Vehicle Dynamic Control system (VDC), το Anti Slip Regulation (ASR), το Hydraulic Brake Assistance (HBA), ABS με EBD, και το Hill Holder, που διευκολύνει τις εκκινήσεις σε απότομες ανηφόρες. Οι προσθιοκίνητες εκδόσεις της Alfa 159 συνοδεύονται και από μια τετρακίνητη έκδοση, με την ονομασία Q4 και μόνιμη τετρακίνηση, ένα σύστημα που εγγυάται κορυφαία πρόσφυση και οδηγική ευχαρίστηση. Το σύστημα τετρακίνησης της Alfa 159 είναι μόνιμο με τρία διαφορικά και μεταφέρει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός διαφορικού Torsen C στο κέντρο, που κατανέμει τη ροπή κατά 57% πίσω και 43% μπροστά. Δυνατούς παλμούς Η νέα Alfa Romeo 159 εξοπλίζεται με μια γκάμα δυνατών, εύρωστων και οικονομικών κινητήρων. Πρώτα από όλα, οι τρεις νέοι κινητήρες JTS: ο V6 των 3.2 λίτρων (260 ίπποι), ο 2.2 (185 ίπποι) και ο 1.9 (160 ίπποι). Φυσικά όλοι οι κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 4. Η ροπή και των τριών μονάδων έχει πραγματικά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, αφού το 88% της μέγιστης τιμής της είναι ήδη διαθέσιμο από τις 2.000 στροφές. Συγκεκριμένα, η ροπή που κάθε κινητήρας παράγει είναι: 32,8 kgm στις 4.500 στροφές για τον 3.2 V6 JTS, 23,4 kgm στις 4.500 στροφές για τον 2.2 JTS, και 19,4 kgm στις 4.500 στροφές για τον 1.9 JTS. Όμως η Alfa Romeo κατείχε πάντα τα σκήπτρα της τεχνολογίας και στους πετρελαιοκινητήρες, που τώρα εκπροσωπούνται στη γκάμα της 159 με τον 5κύλινδρο JTDM των 2,4 λίτρων (200 ίπποι στις 4.000 στροφές και ροπή 40,8 kgm στις 2.000 στροφές), και τους δυο των 1,9 λίτρων: ο πρώτος είναι 16βάλβιδος και αποδίδει 150 ίππους στις 4.000 στροφές με ροπή 32,6 kgm στις 2.000 στροφές, ενώ ο δεύτερος είναι 8βάλβιδος και αποδίδει 120 ίππους στις 4.000 στροφές και ροπή 28,6 kgm στις 2.000 στροφές).
  3. Απο το ελληνικό Auto Moto und Sport "....Είναι γεγονός, ότι τώρα στα γραφεία του Μιραφιόρι και του Μιλάνο ακούγονται περισσότερο γερμανικά, παρά ιταλικά! Μέσα σε λίγους μήνες, ο επικεφαλής της Fiat Auto, Χέρμπερτ Ντέμελ, την... παροικία, που απαριθμεί πολλούς ακόμη μάνατζερ. Πρώτα απ' όλα τον -αυριανό- διευθύνοντα σύμβουλο της Alfa Romeo, Καρλ Χάιντς Κάλμπφελ (από τη Rolls Royce), τον προϊστάμενο του τμήματος ποιότητας, Στέφαν Κέτερ (από την ΒΜW), τον υπεύθυνο εξέλιξης, Χάραλντ Βέστερ (από τη Magna Steyr), αλλά και τον αρμόδιο για θέματα διανομής κ.λπ., Γιόχαν Βολφάρτερ από τη Volkswagen. Λίγο ακόμη και η ιταλική εταιρεία θα γίνει ακριβώς σαν τις (2) ποδοσφαιρικές ομάδες της πόλης της, θα συμμετέχουν δηλαδή σ' αυτήν περισσότεροι αλλοδαποί, παρά Ιταλοί. Αυτό είναι θέμα... Μπόσμαν, όμως, εμάς μας ενδιαφέρει τί κοινό έχουν τα προαναφερθέντα στελέχη με το καινούριο μεσαίο της φίρμας, την 159. Η απάντηση είναι πολύ απλή: Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι η πρώτη Alfa, της οποίας η παραγωγή την ερχόμενη άνοιξη θα ξεκινήσει κάτω από αυστηρά βορειοευρωπαϊκά κριτήρια! "Νέοι άνθρωποι, γεμάτοι ενέργεια και νέες ιδέες", είναι το σλόγκαν του Κάλμπφελ και όπως και να το κάνουμε αλλιώς είναι να λέει ένας Ιταλός πως θα ξανακάνει την Alfa Romeo φίρμα-κόσμημα και αλλιώς ένας Γερμανός. Καλώς ή κακώς, ο... "tedesco" ακούγεται πολύ πιο πιστευτός... Εξάλλου, η... τευτονική "συμμορία" χαίρει άκρας εμπιστοσύνης και του προέδρου του ομίλου, Σέρτζιο Μαρκιόνε, που όμως δεν παρέλειψε να δώσει και χρονοδιάγραμμα, αλλά και τελεσίγραφο. Υπερβολή ή στρατηγική; Κατά πάσαν πιθανότητα το δεύτερο, αφού είναι γνωστό πως κάποιοι λαοί δουλεύουν καλύτερα υπό πίεση και κάποιοι άλλοι στο πιο... χαλαρό - και κάποιοι ανατολικότερα καθόλου... Μέσα σε δύο χρόνια, λοιπόν, ο Κάλμπφελ και η παρέα του θα πρέπει να έχουν δείξει απτά σημάδια ανάκαμψης, αλλιώς ουσιαστικά θα πάνε και πάλι στα σπίτια τους... Ποιός όμως έχει διάθεση να αφήσει την Ιταλία και το Μιλάνο και να ανηφορίζει πάλι βόρεια; Το επιχείρημα δεν ήταν φυσικά... τουριστικό, οι Γερμανοί όμως δείχνουν ήδη πως ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και μέσα σε μικρό σχετικά χρονικό διάστημα ετοίμασαν ήδη το μεγαλύτερο "πυροτέχνημα" στην ιστορία της Alfa Romeo! Μάλιστα, η πρώτη πολεμική... κροτίδα σκάει κιόλας σε δύο μήνες επί... ουδέτερου εδάφους, στην Ελβετία και τη Γενεύη, όπου και θα αποκαλυφθεί η 159. Σε σχέση με το σημερινό μεσαίο οι αλλαγές είναι και πολλές, αλλά και τεράστιες. Το μεταξόνιο αυξάνεται κατά 10 εκατοστά στα 2,70 μέτρα και φτάνει στο μήκος της 166, η οποία σημειωτέον σε έναν περίπου χρόνο θα αποσυρθεί ολοκληρωτικά. Με τα επιπλέον αυτά εκατοστά, όπως είναι και λογικό, οι χώροι ενισχύονται σημαντικά και ειδικά στο πίσω μέρος οι επιβάτες θα κάθονται πολύ πιο άνετα, χωρίς να χρειάζεται να στρίβουν τα πόδια ή να στριμώχνουν τα γόνατά τους. Επίσης, θα επιβιβάζονται και πιο εύκολα, αφού χάριν ασφαλείας και εργονομίας η πατέντα της 156 με τις κρυμμένες ψηλά στην πίσω κολόνα χειρολαβές θυσιάζεται...." Με δυο λόγια έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο γεμάτο ζωντάνια, πανέμορφο και φτιαγμένο κάτω από τους πιο αυστηρούς ελέγχους. Δήλαδή μιλάμε για συνδυασμό των καλύτερων στοιχείων Ιταλών και Γερμανών. Ποιός λοιπόν θα έρθει αντιμέτωπος μ' αυτό το δημιούργημα;
  4. Φίλοι μου, εάν οι πωλήσεις μας έδιναν ιδέα για το πιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, τότε η εταιρία με τα αυτοκίνητα - διαμάντια θα ήταν η ... Hyundai!! Κατ' εμέ οι πωλήσεις δείχνουν απλά την οικονομική ευχέρεια του αγοραστή, ή ακόμα και το κόλημά του (κατεστημένο) σε κάποιες μάρκες. Μήπως είδατε ποτέ μια Lexus να συναγωνίζεται σε πωλήσεις το γερμανικό κατεστημένο; Γιατί αν με ρωτήσετε ο Ιάπωνας είναι κλάσεις ανώτερος απ' τον Γερμανό...
  5. ΜΟΝΟ; Γιατί gmt.. 23 πόντους "πήρε" το αμάξι με τους 10 στο μεταξώνιο. Οι άλλοι 13 που πήγαν ... τους πήρε όλους η "μουσούδα"; Αλλά τι μουσούδα έτσι;!!!!!!!!!
  6. Καλησπέρα σε όλους τους Alfisti.. To όνομά μου είναι Γιώργος, και βρήκα την παρέα σας τυχαία ψάχνοντας πληροφορίες και photo για την Alfa Romeo 159. Το αυτοκίνητο αυτό πραγματικά έχει μπεί στην καρδιά μου αλλά ... δυστηχώς υπάρχει ένα αλλά !!! Γι' αυτό θα ήθελα την ενημέρωσή σας ... Είμαι 30 χρονών και αυτό που ζητάω από ένα αυτοκίνητο είναι καλό κινητήρα (φυσικά alfa), καλό στήσιμό (μα φυσικά alfa) και να είναι ευχάριστο γενικά στην οδήγηση (μα και φυσικά alfa)!!! Είμαι όμως και παντρεμένος με ένα παιδί και όπως καταλαβαίνετε έχω και αυξημένες ανάγκες μεταφοράς διαφόρων μπαγκαζιών. Ξέρω ότι είναι ίσως ιεροσυλία να ζητάς κάτι τέτοιο από ένα αυτοκίνητο με σπόρ καταβολές όπως η 159 ... αλλά θα ήθελα να με καταλάβετε και να μην με παρεξηγήσετε ... μέσα μου υπάρχει μια σύγκρουση μεταξύ του συναισθήματος (α ρε alfa τι μας κάνεις!!!) και της λογικής. Μήπως έχετε κάποια ένημέρωση σχετικά με τον χώρο αποσκευών της 159, ώστε να μπορέσω να καταλήξω; Πριν ένα χρόνο που είδα την 156 F/L απογοητεύτηκα, γιατί τελικά το αυτοκίνητο με στοίχειωσε (τι το ήθελα το test drive ο έρμος), αλλά τα 375 lt του πορτ μπαγκαζ ήταν άκρως απαγορεύτηκα για τις ανάγκες μου. Ελπίζω με τους 23 πόντους που "ψήλωσε" η νέα 159 να κάνω επιτέλους αυτό που ζητάω ... να αποκτήσω μια alfa... Μήπως γνωρίζετε την συγκεκριμένη πληροφορία; Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
×
×
  • Create New...