-
Δημοσιεύσεις
182 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
About 6230i
- Ημ. Γέννησης 07/07/1984
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Wind F2G
6230i's Achievements
-
Το ίδιο ακριβώς, με κάλεσαν την ίδια μέρα, μου είπα δωρεάν αντικατάσταση μπαταρίας, θα είναι διαθέσιμη τέλος Μαρτίου, επέκταση εγγύησης 6 μήνες. Την προηγούμενη είχαν καλέσει και ένα φίλο με το ίδιο θέμα, για ενημέρωση.
-
Έστειλα ένα mail στο support της LG Κορέας (ελπίζω ότι το έστειλα σωστά), https://www.lgservice.co.kr/emailQna/emailQnaInsertForm.do Και περιμένουμε... αν απαντήσουν θα ενημερώσω.
-
Θα το ψάξω κι αν βρω κάτι θα ενημερώσω. Επίσης αν πάρουμε πίσω τη συσκευή επισκευασμενη ή μας δώσουν άλλη, τους μηνες που το έχουν κρατήσει στο service θα μας τους προσθέσουν στην εγγύηση;;;
-
Σκέφτομαι ή να το ζητήσω πίσω και να βάλω εγώ άλλη μπαταρία, αλλά βαριέμαι τη διαδικασία, ή να στείλω e-mail στην υποστήριξη της LG στην Κορέα να δω τι θα απαντήσουν, αν απαντήσουν!!. Από την άλλη σκέφτομαι ότι ίσως κάποια στιγμή, μπορεί να μας δώσουν κάποιο καλύτερο μοντέλο....
-
Όλα αυτά τον Δεκέμβρη. Μετά απο 2 μήνες, καμιά ενημέρωση. Κάλεσα σήμερα στην εξυπηρέτηση, έχει καταργηθεί το μοντέλο και δεν υπάρχει ανταλλακτικό. Είχε δοθεί εντολή για αντικατάσταση με G5, και πάλι έχει καταργηθεί και δεν υπάρχει διαθέσιμο, και περιμένουν ενημέρωση από την Κορέα.....! Τι να κάνω σε αυτή την περίπτωση? Που να απευθυνθώ?
-
Thanks! Τελικά κάλεσα στην υποστήριξη, θα το παραλάβουν την Δευτέρα. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη!
-
Σταματάει, αλλά αν ανοίξω κάτι και ζοριστεί ξεκινάει πάλι κι ας είναι πάνω στον φορτιστή. Κι εγώ νομίζω ότι είναι από την μπαταρία. Γιατί εκεί που την δείχνει 85% ξαφνικά την δείχνει 6% και μετά πάλι 90%....:blink: Απ'ότι είδα ΄΄εχει γύρω στα 15€ η μπαταρία αλλά αν την αλλάξω εγώ θα χάσω την εγγύηση και έχει ακόμα ένα 6μηνο, οπότε μάλλον θα τα πληρώσω αν είναι αυτό. Και πάλι πίσω στο παλιό μου Lenovo a706 (δεν υπήρχαν ακόμα στην Ελλάδα, αγορασμένο από eBay) που δουλεύει ακόμα σαν σκυλί!!
-
Καλημέρα! Είναι κάποιος που είχε θέμα με bootloop, το έστειλε procordia και για κάποιον λόγο δεν το επισκεύασαν? Έχω εγγύηση μέχρι το 6/2018 και παρουσιάστηκε το θεματάκι με το bootloop, και επειδή είχαμε κακή εμπειρία με το service σε ένα G3, να ξέρω τι να περιμένω......
-
Καλησπέρα σε όλους! Ο αδερφός μου είναι κάτοχος ενός LG G3, αγορασμέμο στις 1-9-2015 από γνωστή αλυσιδα καταστημάτων ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών, από Ηράκλειο Κρήτης. Πρίν μερικούς μήνες άρχισε να παρουσιάζει κάποια θεματάκια με το Touch (πατιόταν μόνο του συνήθως) και με την κάρτα SIM (κάποιες φορές δεν την έβλεπε καθόλου.) Με τα πολλά αποφασίσαμε να το στείλουμε στο service της LG εφόσον ακόμα ήταν στην εγγύηση. Κι εκεί αρχίζει η παράνοια....:wacko: 2 Αυγούστου 2017 παραδίδεται στην courier. Πρώτη ενημέρωση 25 Αυγούστου: Μήνυμα από Procordia EW.------ H ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ SERVICE EINAI ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΛΟΓΩ (ROOTING) ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ. ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ 324,12 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΕΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΨΗΣ. ΚΑΛΕΣΤΕ ΓΙΑ ΕΝΗ :wacko::shock: Το κινητό πάνω στον χρόνο παρουσίασε το γνωστό θέμα με το bootloop. Το μόνο που έγινε ήταν να περαστεί από το επίσημο site και software της LG η έκδοση android 6, αντί του 5.1 είχε. Τίποτα άλλο! Ούτε root, ούτε σπασμένα προγράμματα, μιας και το κινητό χρησιμοποιείται για δουλειά!! Μας εξηγούν ότι από το service ότι υπάρχει κάποια ένδειξη/αρχείο/υπόλειμμα από λογισμικό που είναι διαφορετικό. Ή ότι έχει περαστεί άλλο λογισμικό από αυτό του κατασκευαστή, ή ότι το μαγαζί που πούλησε το κινητό αλλάζει λογισμικό και το περνάει την ελληνική έκδοση γιατί είναι παραεισαγωγή. Βάση IMEI το κινητό φαίνεται πολωνικό - ευρωπαικό! Μέσα στα πολλά, μας είπαν ότι αν περάσουμε την εργαστασιακή έκδοση και το ξαναστείλουμε θα ισχύει η εγγύηση. Ήταν ήδη Δευτέρα 28 Αυγούστου.... η εγγύηση έληγε 1 Σεπτεμβρίου! -Θα προλάβουμε την εγγύση;; :worry: -Μην ανησυχείτε έχει και κάποιες μέρες παραπάνω! -Πόσες μέρες; :worry: -Δε μπορούμε να σας πούμε ακριβώς! - :blink: Ζητήσαμε λοιπόν να μας το στείλουν πίσω, θα έφευγε την ίδια μέρα! Απευθεινόμαστε λοιπόν στο κατάστημα που το αγοράσαμε, όπου μας διαβεβαίωσαν ότι δεν τειθεται θέμα προμηθευτή και θέμα εγγύησης, και φυσικά εφόσον είναι από Ε.Ε. δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Αφού τους μεταφέραμε ότι ακριβώς μας είπαν από το service της LG, επικοινώνησαν οι ίδιοι την επόμενη ημέρα για να μάθουν ποιο είναι το πρόβλημα της συσκευής και δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Η απάντηση ήταν ότι η συσκευή έχει γίνει ROOT. :blink::shock: Είναι 4 Σπτέμβρη και δεν έχουμε παραλάβει ακόμα το κινητό. Υπήρξε και σήμερα επικοινωνία με την εξυπηρέτηση, για να προσπαθήσουμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες!! Μόνο ψεύτες που δε μας είπαν κατάμουτρα.... Πώς πρέπει να το χειριστούμε αυτό... έχει κανείς ανάλογο θέμα με την εγγύηση LG? Μπορώ να τους ζητήσω κάποιο στοιχείο που να αποδεικνεί ότι το κινητό είναι root?? Έχω ένα LG G Flex2 με εργοστασιακή έκδοση android 5.1.1, αγορασμένο από e-shop από σκρουτζ, με το IMEI να δείχνει και μένα Πολωνικό, η κούτα πάνω να έχει Ολλανδική διεύθυνση, και να έχει αρχικά χώρων από Ε.Ε. και GR φυσικά. Που ξέρω ότι αν πάθει κάτι δε θα μου κάνουν το ίδιο...:worry:
-
Το προχώρησα να δω τι θα μου βγάλει, για να το επιβεβαιώσω, και τελικά εμφάνισε ότι έχω την τελευταία ενημερωμένη έκδοση!:wacko::lol:
-
Εχω το κινητό 7 μήνες, όλα μια χαρά! Μια φορά μόνο έφαγε ένα σκαλωμα η οθόνη το καλοκαίρι μαλλον λογω θερμοκρασιας, άνοιγε-δεν άνοιγε, περιεργα χρώματα αλλα επανήλθε μονη της σε 5 λεπτα. Εχω έκδοση 5.1.1 και απο την πρωτη στιγμη μου πεταξε αναβαθμιση η LG αλλα δεν την εχω κανει ακομα. Ειμαι της αποψης αφου δουλευει σωστα γιατι να την κανω; Μου την εμφανιζει συχνα και την ακυρωνω. Τι αναβαθμιση ειναι; Με πάει στην 6.0.1; Να την κανω ή να μείνω στην 5.1.1 που ολα οκ;
-
Έχει έρθει το κινητό στην Ελληνική αγορά? Αν ναι που μπορώ να το βρω, κι αν όχι, πότε αναμένεται;
-
Το αντικατέστησαν μέσα στην πρώτη εβδομάδα που το πήρα. Αλλά και το δεύτερο μου το έκανε μια φορά αυτό με την στάμπα κατά την φόρτιση. Όπως επίσης και το ίχνος που μένει στην οθόνη στην εναλλαγή χρωμάτων υπάρχει και στο δεύτερο που πήρα. Στα "+" η μπαταρία του, αν συνεχίσει να κρατάει τόσο (5-6 ώρες) είναι πολύ καλό! Στα "-" το βύσμα της τροφοδοσίας που είναι το λεπτό καρφί, δεν ξέρω για πόσο θα αντέξει, θέλει προσοχή στην χρήση!