Σχετικά με το πρόβλημα των Huawei Mate 20 Pro και P30 Pro να συνδεθούν με συσκευές της Samsung (Smartwatches και fit bands), υπάρχει η παρακάτω λύση, δοκιμασμένη στα προαναφερθέντα μοντέλα της Huawei και απολύτως αποτελεσματική.
Tα βήματα είναι με τη σειρά:
1. Στο κινητό μας κάνουμε απεγκατάσταση την εφαρμογή Galaxy wearables
2. Όταν μας ζητήσει αν θέλουμε να απεγκαταστήσουμε και τις 2 συνοδευτικές εφαρμογές (plugins), επιλέγουμε ΝΑΙ
3. Aπό το μενού της Samsung φορετής συσκευής μας (Smartwatch) επιλέγουμε "Σύνδεση σε νέα συσκευή". Αυτό θα κάνει επαναφορά όλων των ρυθμίσεων στη συσκευή μας και θα πάρει 3-5 λεπτά
4. Όσο κρατάει η επαναφορά, πηγαίνουμε στο μενού του κινητού μας τηλεφώνου και από τις ρυθμίσεις επιλέγουμε την γλώσσα στα Αγγλικά (να γυρίσει δηλαδή όλο το μενού στα Αγγλικά).
5. Κάνουμε επανεκκίνηση στο κινητό μας τηλέφωνο
6. Πηγαίνουμε στο play store και κατεβάζουμε εκ νέου την εφαρμογή Galaxy wearables. Την τρέχουμε, όταν μας ζητήσει να κάνει εγκατάσταση και τις 2 συνοδευτικές εφαρμογές (plugins), επιλέγουμε ΝΑΙ.
6. Εν τω μεταξύ θα έχει τελειώσει η επαναφορά της Samsung φορετής συσκευής μας (Smartwatch). Τρέχουμε την εφαρμογή Galaxy wearables στο κινητό μας τηλέφωνο. Επιλέγουμε μέσα από το μενού της εφαρμογής αυτής τον τύπο της φορετής μας συσκευής. Τα έχει όλα κατά μοντέλο, μέχρι και το τελευταίο watch active. Ακολουθούμε το μενού και τις οδηγίες που μας οδηγούν βήμα - βήμα.
7. Θα δούμε ότι η εφαρμογή δεν κρασσάρει πια αλλά ολοκληρώνει την σύζευξη.
8. Όταν τελειώσει η διαδικασία, μπορούμε να πάμε στις ρυθμίσεις του κινητού μας τηλεφώνου και να αλλάξουμε πάλι τη γλώσσα του μενού στα Ελληνικά.
9. Θα δούμε ότι όλα δούλεψαν οκ
Αν συνεχίσει να υφίσταται θέμα (πράγμα που το θεωρώ αδύνατον) , πετάμε το κινητό μας και το καινούργιο smartwatch στο πλησιέστερο ποτάμι ή θάλασσα.
Στον Πηνειό έχω ρίξει 4 Huawei P30 Pro 256GB :lol::lol::lol::lol::lol:
Aναζητώ δύτη για να τα φέρει στην επιφάνεια