Καλησπέρα.
Κάνω συμβόλαιο broadband 5gb (προσφορά, έρχεται με κούριερ κτλ, όλα καλά).
Ενώ το κινητό είναι δικαρτο, με δυνατότητα επιλογής χρήση data, και έχει ήδη δουλέψει απροβληματιστα στις άλλες 2 εταιρίες , βάζω την βονταφον , τιποτα. Μιλάω με ένα φίλο μου, μου λέει να πάω σε κατάστημα να μου ρυθμίσουν τον apn. Όπως και έγινε. Στο πρώτο κατάστημα μου ζητάνε το κινητό για ΜΙΣΗ ώρα,και χρέωση 15€ ,καθ φυσικά δεν το δέχτηκα, και δοκιμαζω το δεύτερο κατάστημα το οποίο το ήθελε για 15 λεπτά, και αυτός 15€.
Και ερωτω:
1. Από την στιγμή που οι άλλες 2 εταιρίες συγχρονίζονται αυτόματα, το κινητό δεν έχει πρόβλημα φυσικά ,το λες και τελευταίας τεχνολογίας, δεν είναι επί της ουσίας ευθύνη - υποχρέωση πες το καλύτερα της παροζου εταιρίας να στο συγχρονίσει; Ή είναι νέο κόλπο για κρυφές χρεώσεις μετά το 10€ της διακοπής συμβολαίου
2. Ιδέα δεν είχα απο τα apn. Λίγο που τα έβαλα το ίντερνετ και συγκρίνα, δεν μου πήρε πάνω από 1 λεπτό να το φτιαξω ο ίδιος. Χωρίς να το έχω προσπαθήσει ποτέ καν. Ή εταιρία γιατί ε κοροϊδεύει ότι ντε και καλά θέλει 15 λεπτά και μισή ώρα ο άλλος για να σου δικαιολογήσει το αέρα 15ευρω ότι κουράστηκε ο τεχνικός και δεν θα το κατάφερα μοναχός μου; Τόση τσίπα πια;