beetle
Members-
Δημοσιεύσεις
17 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
beetle's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Χθες μου ήρθαν 10 mail "Mailbox full, email(s) rejected" ενώ από σήμερα άρχισαν να έρχονται με μπερδεμένη εννοείται σειρά τα mail που είχαν κολλήσει στο server τους εδώ και τόσες μέρες. Συγκρίνοντας τον αριθμό των mail που μου ήρθαν από τα yahoogroups με τον αριθμό των mail που έπρεπε να μου είχαν έρθει, το οποίο μπορώ να το τσεκάρω από την ιστοσελίδα των yahoogroups, συμπεραίνω ότι έχει έρθει περίπου το 70% των mail ως τώρα. Εγώ ήδη έκανα πάντως λογαριασμό στο yahoo.com με 100ΜΒ όλα δικά μου :D
-
Το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό σε κάποιους λογαριασμούς. Τα mail που είχα στείλει στους συγκεκριμένους λογαριασμούς έφτασαν τελικά στον παραλήπτη 2-3 μήνες μετά :!: . Νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα παρατηρήσεις κι εσύ εν τέλει.
-
Το είχα ξαναναφέρει κάποια στιγμή ότι το mycosmos για κάποιο λόγο δε στέλνει attachments της μορφής .eml :( . Με άλλο τύπο αρχείων δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα.
-
Εμένα δε μου βγάζει σφάλμα συστήματος, όμως τα πράγματα είναι τραγικά: τα mail έρχονται με λάθος χρονολογική σειρά, τα περισσότερα έρχονται διπλά, ενώ εξακολουθούν πολλά να μη φτάνουν ποτέ. Επίσης έρχονται πολλά spam και υιοί. :mad:
-
Μη νιώθεις προνομιούχος, υπερκωλόφαρδος να νιώθεις :p Πιθανότατα δε χρησιμοποείς συχνά το mycosmos mail σου γιατί δεν είναι δυνατόν να έπεσε ο server τους και αυτό εσένα να μη σε επηρέασε καθόλου.
-
Μα το mycosmos email δεν είναι κατάρα μόνο για αυτούς που το χρησιμοποιούν, αλλά και για αυτούς που επείγονται να στείλουν σε κάποιον που έχει διεύθυνση στο mycosmos...! Πρόβλημα προκύπτει και από το εξής απλοϊκό παράδειγμα: Είμαι γραμμένος σε ένα yahoogroup και κάθε φορά που φτάνει ένα mail στο group, αυτόματα το mail προωθείται στη διεύθυνση mycosmos που έχω. Όταν το mycosmos χαλάει (δηλαδή συχνά), ο λογαριασμός που έχω στο group κάνει bounce, δηλαδή τα mail που προωθούνται στον mycosmos λογαριασμό μου γυρνάνε πίσω στους server της yahoo, πράγμα που ενοχλεί τη yahoo και γι'αυτό βάζει σε καραντίνα αμέσως το λογαριασμό που κάνει bounce. ;) :!: Και μια ακόμα διευκρίνιση για το θέμα του δωρεάν: η υπηρεσία mycosmos email διαφέρει από τις άλλες δωρεάν υπηρεσίες παροχής email για το λόγο ότι αποτελεί "προνόμιο" για τους συνδρομητές της κοσμοτέ, οι οποίοι πληρώνουν λογαριασμούς. :!: Η κοσμοτέ είναι υποχρεωμένη να παρέχει αξιοπρεπείς υπηρεσίες, άσχετα από το αν είναι δωρεάν ή όχι.
-
Μπαίνω στο mycosmos πριν 5 λεπτά και κάνω forward ένα mail, ξαναγυρνάω στα εισερχόμενα και έχουν ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ και τα 2 mail που είχα εκεί :wacko: Οίκτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
-
Και δίκιο θα έχεις..Εμένα η απορία μου είναι η εξής: το ποιος φταίει για την κατάσταση αυτή. Είτε είναι άχρηστος ο υπεύθυνος, είτε για τα μπάζα ο εξοπλισμός. Η δικαιολογία ότι είναι δωρεάν υπηρεσία απλώς δε στέκει: δηλαδή την κοσμοτέ δεν την πειράζει που κάθε 3 και λίγο μας σπάνε τα νεύρα? Ας μας το ξεκαθαρίζανε εξ αρχής, ας μας έλεγαν "ξέρετε, βολική υπηρεσία θα είναι, αλλά επειδή θα είναι και λίγο για τον *** να το έχετε ως δεύτερο mail και όχι ως βασικό". Δηλαδή αν αυτές τις μέρες που κρέμασε, κάποιος περίμενε απάντηση για το αν θα τον προσλάβουν σε μια δουλεία ή για το αν θα τον δεχτούν σε ένα πανεπιστήμιο ή ένα σημαντικό mail για τη δουλεία του ή mail από κάποιο καθηγητή του ή ακόμα και από την κοπέλα που γουστάρει, τι θα κάνει τώρα?? Στο κάτω κάτω υπηρεσία email είναι, όχι πυρηνικός αντιδραστήρας. :cry:
-
Ακριβώς αυτό μου κάνει κι εμένα :blink: Και μάλιστα μόλις πατήσω διαγραφή, ανανεώνεται η σελίδα, χωρίς να διαγραφούν εννοείται τα mail που επέλεξα, με τη διαφορά ότι στη νέα σελίδα ένα mail είναι στην κυριολεξία διαγραμμένο με μία γραμμή :wacko: Ότι να'ναι :!: Και φυσικά δε μου έχει έρθει κανένα mail από αυτά που μου έστειλαν τις 2 τελευταίες μέρες, μη λέμε τα προφανή!
-
Η κατάσταση έχει ξεφύγει πλέον... :( Χθες βράδυ μέσω POP3 πήρα τα mail από το outlook και πήγα μετά να στείλω ένα σημαντικό mail. Φαντάστηκα ότι αφού μπορούσα να λάβω mail θα μπορούσα και να στείλω, αλλά ονειρευόμουν...Σήμερα, που δε μου δουλεύει καθόλου το POP3, συνειδητοποίησα ότι το mail που έστειλα δεν πήγε :blink:. Αυτό το όνομα της microsoft κάτω δεξιά πρέπει μάλλον να παίρνει πόδι και κάποιοι να σοβαρεύονται.
-
Συχνά το delivery failure δεν έρχεται καθόλου...Το είχα επισημάνει κι εγώ ότι πολλά mail δε φτάνουν, αλλά δε νομίζω ότι αυτό συμβαίνει σε συγκεκριμένους παραλήπτες. Μου έχει τύχει να μην πάει mail σε διεύθυνση hotmail...
-
Πρόβλημα έχει αρκετά περισσότερες φορές από μία κάθε εξάμηνο αλλά ας μην κολλήσουμε εκεί. Υπηρεσία για email είναι, δεν είναι κάτι ψαγμένο στο κάτω κάτω, ώστε να δικαιολογούνται οι χοντράδες. Δεν είναι λοιπόν και τρομερό το αίτημα μας να δουλεύει σωστά κάτι τόσο στοιχειώδες...
-
Δηλαδή η κοσμοτέ είναι ο καλός Σαμαρείτης που προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες ή μήπως τελικά πληρώνουμε έμμεσα την υπηρεσία αυτή μέσω των λογαριασμών? Και ακόμα δεν είναι φυσικό να αναμένουμε υψηλή ποιότητα σε όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το δίκτυο στο οποίο είμαστε συνδρομητές? Το να μη σε πειράζει που το σημαντικό mail που ενδεχομένως να περίμενες χθες χάθηκε κάπου στους server της κοσμοτέ δεν είναι λογικό.
-
Για να δούμε τώρα σε αυτήν, την υπ' αριθμόν 25928756257 φορά που κάτι παθαίνει το mycosmos email, αν θα χαθούνε τα mail κάποιων και αν θα λάβουμε τα mail που μας έστειλαν αυτές τις μέρες.... Ερασιτεχνισμός ολε :cry: Βαρεθήκαμε να γκρινιάζουμε.
-
Παρατήρησα το εξής μειονέκτημα της υπηρεσίας: Όταν μου γίνει κλείσει από 4ψήφιο εταιρικό αριθμό ενώ το έχω κλειστό, το μήνυμα της ειδοποίησης δεν ''αναγνωρίζει'' τον αριθμό, αλλά τον βγάζει ως *******.