engdpapa
Members-
Δημοσιεύσεις
9 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About engdpapa
- Ημ. Γέννησης Δεκέμβριος 15
engdpapa's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Εχεις δίκιο Βασίλη ο αριθμός μου έγινε καρτοκινητο Μερικές εβδομάδες απο το αίτημα μου.. Σημερα πήγα και πληρωσα το υπόλοιπο που μου ζητήθηκε απο την εταιρία για να απόφυγω το εξοδικο της βονταφον με τις έξτρα χρεώσεις (δικηγόρου και οτι άλλο) και πρεπει να κινησω δική μου εξοδικη αναφορα για να λάβω οτι αντίγραφα τους έχω ζητήσει και να διεκδικησω τις παράλογες (οπως πιστευω) χρεώσεις..
-
Βασίλη αναφέρομαι στο ίδιο θεμα που ξεκίνησε πριν τόσους μηνες! Εξηγω Οτι ακόμα δεν έχω λαβει τα αντίγραφα που τυς έχω ζητήσει..
-
Βασίλη αναφέρομαι στο ίδιο θεμα που ξεκίνησε πριν τόσους μηνες! Εξηγω Οτι ακόμα δεν έχω λαβει τα αντίγραφα που τυς έχω ζητήσει..
-
Μετα απο επικοινωνία με το αρμοδιο Τμήμα το μονο που έλαβα ηταν τέσσερις κλήσεις απο το τμήμα λογαριασμών της εταιρίας οπου τους εξηγούσα την κατασταση ξανά και ξανά.. Αποτελεσμα.. Συμβολαιο δεν έλαβα.. Αντιγραφο της Αναναιωση εννοείται ΟΧΙ εκτός απο μία προειδοποίηση οτι η εταιρία θα προβεί σε κάθε νόμιμο μέσο για την είσπραξη της οφειλής των 95 ευρώ!! Μίλησα με τον δικηγόρο μου και υπαρχουν δυο δρόμοι Πληρώνω και.. 1εξοδικη διαδικασία απο εμένα για να μου δώσουν αντίγραφα των συμβολαίων και ανανέωσε ων.. 2 και κάνω την πάπια.. Corporocracy!! Και ερωτώ υπάρχει κάποια αρχή να μας προστατεύει ή έστω να μας υπερασπίζεται σε όλες αυτές τις χρονοβόρες και κοστοβορες διαδικασίες;; το σίγουρο είναι οτι πρεπει κινούμαστε πριν απο αυτούς νομικά! Ή απλα να πληρώνουμε..
-
σήμερα το πρωι ειχα κλήση απο ενα νούμερο αθηνας.. απαντάω και παίζει μήνυμα "Σας καλούμε απο το τμήμα λογαριασμών της VODAFONE" και πριν καλα καλά ολοκληρώσει το ηχητικό μήνυμα... μαντέψτε.. "επεσε" η συνδεση!!!??? και ακουστηκε το χαρακτηριστικο μπιπ. ..μονη διαφορα εχω εγκαταστησει εφαρμογη καταγραφης συνομιλίας στο κινητο μου και κάλεσα πίσω την εξυπηρέτηση και αφου τους ενημερωσα οτι καταγραφεται η κληση καναμε μια συζητηση σε αλλο επιπεδο και περιμενω νεοτερα..
-
Επρεπε! αν και θα μου έκανε εντύπωση μια τέτοια κίνηση από μέρους τους.. από την άλλη είπαμε δεν καταλαβαίνω γιατί είμαστε εμεις υποχρεωμένοι να πληρώνουμε τις αδυναμίες τους! αλλά και να έχουμε φτάσει σε σημείο να υπογράφουμε άγραφα χαρτιά μέσω τηλεφώνου και να χωρίς να μας ενημερώνουν για τις αλλαγές των όρων!
-
στο παρελθον ειχα κανει και αιτημα μεταφορας των αριθμων μου σε αλλη εταιρεια αλλα εκει ειχαν μια χαρα χρονο να με μεταπεισουν.. αλλα οπς και να εχει αυτοι εχουν συμφερον να με μεταπεισουν γιατι να πληρωσω εγω τα σπασμενα? εγω λεω οτι ειναι μια καλη κομπινα που την πληρωνει παντα ο καταναλλωτης! σε αλλη περιπτωση η εταιρια του ιδιου ομιλου (hol) οταν ζητησα την διακοπη του αριθμου μου με εβαλε να πληρωσω 2! μηνιατικα χωρις να μενω στο σπιτι και στο λογαριασμο προσθεσαν και αλλα 70 ευρω χωρις λογο.. βεβαια οταν διαμαρτηρηθικα και ακολουθησα τις γραφιοκρατικες διαδικασιες τους (σαν να μην ειχα τιποτε αλλο να κανω) τοτε μου εστειλαν νεο λογαριασμο διορθωμενο.. αλλα τα 2 παγια εκει! πρεπει δλδ να μπαινουμε στην διαδικασια δικηγορων για να βρουμε το δικιο μας; συμπεριφορα καρτελ και μονο!
-
Οπως και να εχει βασιλη δεν βρισκω τον λογο γιατι θα πρεπει να πληρωνει ο πελατης τα σπασμενα.. αυτο ειναι δικο τους θεμα αλλα και παλι δεν με ενημερωσαν οτι αν εφευγα αμεσα θα ολοκληρωναν την διαδικασια σε τρις ημερες..
-
Καλησπέρα, Πράγματι η συμπεριφορά της Vodafone έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Εγώ ήμουν συνδρομητής της, με επαγγελματικό πρόγραμμα απο το 2010 και η τελευταία ανανέωση συμβολαίου έγινε τηλεφωνικά (και Μόνο!), πριν απο ενα χρόνο και κατι. Καποια στιγμη μου ήρθε ένας λογαριασμος με μεγαλυτερη χρέωση του προγράμματος απο αυτη την τιμή που είχαμε συμφωνήσει. όταν πήγα να πληρώσω τον λογαριασμο και ζήτησα διευκρίνηση απο καποιο υποκατάστημα με παρέπεμψαν στο γνωστό τηλέφωνο της μαμας εταιρείας, ενώ απο τύχη ρώτησα και έμαθα ότι είχε λήξη ο ένας αριθμός απο τα δύο νουμερα που είχα. Κάλεσα την εξυπηρέτηση και μου είπαν οτι επειδή πέρασε ένας χρόνος απο την συμφωνία μας, σταμάτησα να έχω την έκπτωση που είχαμε συμφωνήσει τηλεφωνικώς και πως ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ μέχρι νεότερης συμφωνίας (όπως συνέβαινε παλιότερα). Τότε τους ζήτησα να γίνει διακοπή των συνδέσεων και να μετατρέψουν τους αριθμους σε καρτοκινητα. Η εταιρία μου είπε οτι θα έπρεπε να πάω να προπληρώσω 8 ευρώ για το ένα νούμερο που δν είχε κλείσει ακόμα χρόνο (ήθελε ακόμα μερικες εβδομάδες) και να υπογράψω μια άιτηση (κατι που έκανα άμεσα) αλλά το τρελό είναι οτι ειμαι υποχρεωμένος να πληρώσω και ένα μηνα ακομα τα παγια γιατι τόσο χρειάζεται η εταιρια για να ολοκληρώσει την διαδικασία!!! Και ερωτώ γιατί είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω τα πάγια ενός μήνα επειδη αυτοί δεν μπορούν να το κάνουν γρηγορότερα. πως θα μπορούσα εγω να ξέρω ότι η χρέωση αλλάζει στον χρόνο όταν κατι τέτοιο δνε συνέβαινε στο παρελθόν αλλά και δεν με ενημέρωσε κανεις στο τηλέφωνο αφου δεν υπέγραψα κάποιο συμβόλαιο. αποτέλεσμα: - η vodafone μου έκανε πρόταση να ανανεωσω τα συμβολαια μου με 50% έκπτωση (εννοειται και δεν δεχτηκα να συνεργαστω μαζι τους παλι), - και σαν αντίγραφο συμβόλαιου μου έστειλαν το πρώτο συμβόλαιο που είχα υπογραψει με την εταιρία το 2010!! (ούτε καν καποιο επομενο) :blink: μετά απο μια καταγγελία στον ΕΕΤΤ ποιες οι ενέργειες? Απλά τους πληρώνουμε και νομίζουμε οτι κάτι έγινε; Ευχαριστώ και συγγνωμη για το μεγαλο ποστ