Καλημέρα
Καλείται το τμήμα εξυπηρέτησης .. αν βέβαια σε απαντήσουν ( κακία ) και αιτήσαι νέο router
Περιμένεις ... μετα απο ( n μέρες) η ACS σου χτυπά την πόρτα για αντικατάσταση . Δίνεις το παλίο και παίρνεις το νέο .
Το βάζεις στη θέση του παλιού περιμένεις ( n ώρες ... μπορεί και 2 μέρες ) για να σου έρθει το ιντερνετ και το τηλέφωνο .
Ποτέ δεν έρχονται μαζί τα ατoιμα
----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
Ολες οι εταιρείες προσπαθούν να μας τα παρουν . Η κάΘε μία με δικό της τρόπο.
Η τελευταία επιστολή που έστειλα στην CYTA
Αξιότιμε κύριε Βούλγαρη,
Η εταιρεία σας κατάφερε σε διάστημα 4 μηνών να δημιουργήσει έναν ακόμη δυσαρεστημένο πελάτη .
Σε αυτό το σημείο θεωρώ σκόπιμο να αναφέρω που οφείλετε η δυσαρέσκειά μου .
Στις 16/09/2014 επικοινώνησα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας σας για την αλλαγή πακέτου
από τα 25 ευρώ με φπα στα 19 ευρώ με φπα αν θυμάμαι καλά , τώρα διαπιστώνω άτι το πάγιο έπεσε ως δια μαγείας στα 16 ευρώ με φπα , για το ίδιο πρόγραμμα .
Για την ανανέωση της σύμβασης ισχύουν ότι λέει το ΕΕΤΤ που είναι το παρακάτω
( Συμβόλαιο: Ο πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή τουλάχιστον ένα μήνα πριν την εφαρμογή τους, μέσω του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών. )
Για το συστημικό λάθος στο σύστημα τιμολόγησης της Εταιρείας σας δεν ευθύνομαι εγώ , και διαφωνώ με την άποψή σας ότι είναι κάτι μεμονωμένο . ( πληρώνω 4 μήνες παραπάνω χρήματα. Γιατί ? )
Έπρεπε να περάσουν 4 μήνες για να εκφράσετε εγγράφως τη λύπη σας και να ασχοληθεί σοβαρά κάποιος με το πρόβλημά μου ?
Με την αλλαγή της σύμβασης ο πελάτης απολαμβάνει τις υπηρεσίες, δεν ασχολείται άλλο με αυτή για όσο διάστημα διαρκεί το συμβόλαιο . ( Κάτι που δέν έγινε από μέρους σας . Έχασα πολύτιμο χρόνο και χρήματα , τα οποία και θα διεκδικήσω )
Η Εταιρεία σας έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε ο λογαριασμός με ημ. έκδοσης 01/01/2015 να εκδοθεί με σωστή απεικόνιση . ( Πληροφοριακά να αναφέρω ότι ως και 10/01/2015 δεν έχει βγει ο λογαριασμός στο ηλεκτρονικό μέσο που διαθέτεται. Γιατί ? )
Η δυνατότητα υπαναχώρησης εντός των πρώτων 14 ημερών από την αποδοχή της προσφοράς. ( Το πρόβλημα εμφανίστηκε στον πρώτο λογαριασμό )
Αιτηθήκα υπαναχώρηση στις 24/11/2014 γιατί εκπρόσωπός σας μου διαβεβαίωσε ότι έχει αναφέρει το πρόβλημα και θα λυθεί με τον επόμενο λογαριασμό . Κάτι που δεν έγινε ως και σήμερα .
Στις 04/12/2014 εκπρόσωπος της Εταιρείας σας επικοινώνησε μαζί μου για να μου πει ότι αν φύγω από το πρόγραμμα θα πληρώσω 72 ευρώ . ( Τρομοκρατία με λίγα λόγια. Αιτήθηκα η αναφορά να γίνει γραπτώς, κάτι που δεν έγινε )
Οι 10 μέρες που δίνει η εταιρεία σας δεν είναι αρκετές . Κάθε λογικός νους καταλαβαίνει ότι υπάρχει δόλος και σε αυτή τη μεγαλοδωρία σας . Να αναφέρω ότι μια αίτηση για να διεκπεραιωθεί χρειάζονται τουλάχιστον 22 μέρες.
Όσο για το έτοιμα φορητότητας κατατέθηκε ηλεκτρονικά 09/01/2015
Η παραγγελία της νέας σύνδεσης έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, με κωδικό 50115
Επικοινώνησα στις 24/11/2014, 26/11/2014,2/12/2014, 19/12/2014 μέσο email με την εταιρεία σας καμία ανταπόκριση
Επικοινώνησα και τηλεφωνικά καμία ανταπόκριση
Έγινε καταγγελία στον συνήγορο το καταναλωτή με αριθμό πρωτοκόλλου 26616
Έγινε καταγγελία στο ΕΕΤΤ με αριθμό πρωτοκόλλου 49918
Πραγματικά λυπάμαι για όλα αυτά.
Κάποιος δεν κάνει σωστά την δουλειά του
Με εκτίμηση
Παναγιώτης Αβραμίδης
----- προσθήκη μηνύματος 19 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
Σου ζητω συγνωμη ...... και ψαξου πολύ πριν καταλήξεις ;)