-
Δημοσιεύσεις
114 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by antilonely
-
Παιδιά ξέρει κανείς πως να ενεργοποιήσουμε την απόρριψη κλήσης με SMS..? Ανέκαθεν λειτουργούσε και από στην v40,41,42 δεν μου εμφανίζει κάτω όταν κάποιος με καλεί, το γνωστό συρτάρι για reject με SMS reply.. Σε εσας λειτουργει?
-
Παιδιά ξέρει κανείς πως να ενεργοποιήσουμε την απόρριψη κλήσης με SMS..? Ανέκαθεν λειτουργούσε και από στην v40,41,42 δεν μου εμφανίζει κάτω όταν κάποιος με καλεί, το γνωστό συρτάρι για reject με SMS reply..
-
[samsung] [ROM] Omega Series - Android 4.1.2 Jelly Bean - Samsung Based
antilonely replied to ioathe's topic in Samsung Guides
περνας απο πανω τη Rom χωρις WIPE... Με το drain καμια λυση εχουμε?? Να ναι το Media Scanner??:mad: -
Εαν βαλεις τον siyah στο stweaks εχει επιλογη στην καρτελα Screen το FB early suspend delay.. βαλτο στα 100ms και θα εχεις CRT effect εφοσον το εχει η ρομ!!;)
-
Χριστουγενιάτικη κλήρωση: Κερδίστε ένα Optimus Vu προσφορά της LG Hellas
antilonely replied to Mythozz's topic in Απόψεις
Αντε και καλη μας επιτυχία!!!!- 3.122 replies
-
- android
- android 2.3
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Να ενημερωσω τους φιλους και τον dev μας ioathe, πως το mod του Jkay λειτουργει κανονικα 100% με ολες του τις λειτουργιες στην v34... Θυμιζει εποχες SGS/SGS2...:cry: Σε βελτιωμενη εκδοση! Τωρα θα δοκιμασω να περασω απο πανω το θεμα Alexander να δουμε αν θα κατσει σωστα και ενημερωνω.. (*Αν δεν ηταν paid η εφαρμογη του JKay πιστευω ο Γιαννης θα το ειχε ηδη βαλει στο προγραμμα....)
-
Καθημερινά συνδέω το κινητό στο αυτοκίνητο αλλά δεν έχω δει τέτοιο πρόβλημα. Δύο φορές, την μία με την 34 και την άλλη με κάποια παλαιότερη 4.1.1 δεν μπορούσε να συνδεθεί και έκανα restart για να το βρει. Είμαι με 34 και siyah kernel.
-
Αντε και καλή μας τύχη!!!:up:
- 2.664 replies
-
- android
- android 4.0
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Προσωπικα το δουλευω με Siyah σε stock ρυθμισεις στα voltage και με την v34 και ειναι μια χαρα... 1-1,5 μερα βγαζω με normal use. Δεν εχω drain η κατι τετοιο. Δες λιγο τις εφαρμογες σου μηπως σου κανει καμια νερα. Σιγουρα την καλυτερη μπαταρια την ειχα δει με τη ΟΜΕGΑ ν13.1 εποχη ICS.. Χρηση στα full για τα δικα μου στανταρ (3g+gaming+κλησεις+SMS) και εβγαζα 2 μερες σιγουρα... Ποιος γυρναει ομως πισω? (το nandroidbackup το εχω ακομη βεβαια!!) :devil:
-
Πολυ σωστος! Να συμπληρωσω πως o siyah αλλα κ αλλοι customKernels προσθετουν το Car Mode (προσοχη δεν εννοω το Driving Mode) που απουσιαζει απο το Jellybean στις stock εκδοχες των Kernel. Λειτουργια ακρως απαραιτητη αν εχει καποιος Car Dock με AUX-out (π.χ. ibolt), στο αυτοκινητο του.. Επισης να μην ξεχναμε κ την καλυτερη διαχειρηση-ποιοτητα/ αυξηση εντασης ηχου. Δεν θα μιλησω για δεκαδες επιλογες σε Governors-I/O tweeks-OC-UV κτλ.. (απλα γιατι ειναι υπερβολη στο SGSIII) οποτε Custom Kernel με Χιλια!!;)
-
Μια μεθοδο παρουσιαζει.. Αυτο που λες ειναι το τριτο (3) βημα. ειναι απλο πραγματικα, σε 5 λεπτα θα το χεις κανει..;)
-
Παιδια δοκιμαστε κ αυτην την λυση: "forum.xda-developers.com/showthread.php?p=17081413" Ειναι για οποιαδηποτε συσκευη android. Εγω το εχω κανει στο SGS3 κ κλειδωνει σε 3 secs... ολα μια χαρα χωρις να χανεται τιποτα.
-
Παλαιοτέρα που ειχα αντιμετωπισει κατι παρομοιο ειχα απενεργοποιησει τη μειωση θορύβου απο τις ρυθμισεις κλησεων εκανα κ ενα restart κ μετα ολα ηταν OK!!:) Δοκιμασε μηπως κ γλυτωσεις το flashing..
-
Τέλος Καλό όλα καλά! Έκανα Ανάκτηση με το titanium ότι εφαρμογές είχα πριν, έβαλα και τον Semaphore, χωρίς over clocking. Φαίνεται να δουλεύει μια χαρά, με ελάχιστο lag και κλειδώνει ταχύτερα στο wifi! Κλήσεις μηνύματα email όλα κανονικά.:) Συνιστώ ανεπιφύλακτα Cm10!!
-
Ευχαριστω πολυ @Superuser. Τωρα ξεκιναω διαδικασιες flashing... Θα ρεπορταρω αργοτερα για τα αποτελεσματα!:happy:
-
Μια ψιλοχαζη ερωτηση... Να βαλω την stable ή την τελευταια nightly??? θεωρητικα η τελευταια ειναι η stable βελτιωμενη, αρα θα ειναι κ καλυτερη. Σωστα??
-
Για τo bug που χανεται η δονηση απο το προφιλ ηχου μετα απο restart εχουμε κανενα νεο? Κανενα mod για να δουλευει το Car Mode για microUSB-->AUX στο αυτοκίνητο? Στο JB η Σαμμυ το αφαιρεσε.. >Μονο με custom κερνελ δουλευει (Siyah και Perseus)< Και ενα ψιλο-poll... Πως σας φαινεται η διαρκεια της μπαταριας? (Σε σχεση με v13.1-ICS) Εγω βγαζω απλα μια μερα..:eek:
-
φιλε σε νιωθω... μια απο τα ιδια κ μην πω κ χειροτερα εγω.. του δωσα περιθωριο ως σημερα αλλα επειδη ηταν τραγελαφικη η κατασταση, αυτην την στιγμη φλασαρω την 13.1 αν καποια στιγμη φτιαχτει η JB να κραταει παραπανω θα την προτιμησω, αλλωστε δεν ειδα κ τιποτα τραγικα διαφορετικο, μια η αλλη...;)
-
:D Ωραιος!! εμενα να σου πω την αληθεια μου αναγνωριζει κανονικα τα παντα το PlayerPro.. Ειδα κ αποειδα... JB τελικα παιρνει ποδι! Εχω χασει τον υπνο μου με την βλακεια.. Σημερα σε 6 ωρες "υπνου" εχασε 12% (κλειστα τα παντα απο συνδεσεις εκτος του σηματος κινητης) και με το που μπηκα λιγο ιντερνετ (wifi) εφυγε 10% αερας σε 10 λεπτα... Με full wipes, Custom install χωρις πολλα bloatware, χωρις supercharger, Perseus Kernel, Motomoto theme, custom bootanimation και τις εφαρμογες μου restored με titanium μονο τα apk, οτι ειχα κ στο ICS. Να σημειωσω οτι τον κερνελ τον εβαλα μονο και μονο γιατι δεν λειτουργει διαφορετικα το Car Mode στο JB. Θα κανω μια τελευταια προσπαθεια με Siyah και χωρις restore τα apk.. >>Την τρελα μου μεσα....<<
-
Redraw δεν εχω δει καπου.. Δουλευω ομως τον Nova Launcher. Ξαναφλασαρω fullwipe κτλ και θα βαλω με titanium μονο τα setup των εφαρμογων μου χωρις data να δω πως θα παει ετσι. Αναγκαστικα θα πρεπει να φλασαρω και custom κερνελ γιατι, δεν ξερω κατα ποσο το γνωριζετε, στον μαμα κερνελ του JB, η Samsung εχει αφαιρεσει το mod για τα Car docks... (h**p://androidforums.com/samsung-galaxy-s3/635949-ibolt-dock-doesnt-work-since-jellybean.html) Η λυση, προς το παρον, ειναι ο Perseus ή ο Siyah που εχουν ενεργο το mod...
-
Ναι λειτουργει κανονικα το Gmail Εισερχομενα κ μια αποστολη που μολις εκανα
-
Οχι δεν αφηνω ποτε τιποτα απο συνδεσεις ανοιχτο.. μονο οταν τα χρειαστω τα ανοιγω κ ετσι πετυχαινα παντα 2 μερες σιγουρα χωρις φόρτιση...
-
Καλημερα! Απο οτι βλεπω ψιλοστρωνει κ μενα εβγαλε την νυχτα με -8%. Ισως το πλακωσα στα φλασαρισματα χτες με θεματα, κατεβασματα wifi κτλ και εξουθενωθηκε..;) θα το δω λοιπον σημερα που ειναι στημενο με την πραγματικη μου χρηση. (SecLauncher και MusicPlayer εχουν παρει ποδι, οπως παντα> NovaLauncher/ PlayerPro)
-
Τα ιδια ακριβως και απο δω.. δεν εχω ξαναδει τοσο πολυ drain στη συσκευη μου.. Περιεργο! Θα δω πως θα παει και αυριο. Μηπως φταιει καποια εφαρμογη, αν και εχω βαλει με titanium σχεδον οτι ειχα και στο ICS:confused:
-
Σωστα!! Γραψε λαθος λοιπον!!:p ΛΕΤ ΔΕ ΦΛΑΣΙΝΓΚ ΜΠΙΓΚΙΝ!!!!
