pxeno
Members-
Δημοσιεύσεις
11 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About pxeno
- Ημ. Γέννησης 30/04/1966
pxeno's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Μαλλον εχεις δικιο :(
-
Νέα έκδοση αναμένεται μέσα στον Νοέμβριο Λετε να την εχουμε σημερα! :)
-
Αν δεν κανω λαθος το ΜΙΟ 168 δεν ειναι ΒΤ αν θες ψαξε στην Expansys http://www.expansys.com.gr/product.asp?code=114183 και http://www.expansys.com.gr/product.asp?code=106408 νομιζω κατι τετοιο ψαχνεις.
-
Δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω οτι υπολογιζει την ωρα με βαση το οριο ταχυτητας.
-
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω αλλά ούτε και το αντίθετο. Αυτό που είχα πει είναι ότι στην Αθήνα είμαστε καλυμμένοι σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό και ότι δεν πρέπει να γκρινιάζουμε για μια λάθος μονοδρομηση, γιατί απ ότι έχω δει μέχρι τώρα η αρίθμηση δουλεύει σωστά οπότε πανεύκολο να φτάσουμε στον προορισμό μας αυτοσχεδιάζοντας λίγο. Στην Αντίθετη περίπτωση που θέλουμε να ξεφύγουμε ένα τριήμερο ή διήμερο από την Αθήνα τότε σε πολλές περιπτώσεις χρειαζόμαστε έχτρα χάρτη για να πάμε σε κάποιο μέρος που δεν γνωρίζουμε ή να κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα παραπάνω επειδή Παρασκευή βράδυ μετά τις 10 στην επαρχία δεν κυκλοφορεί σχεδόν κανένας στο δρόμο για να ρωτήσεις αν πας καλά ή όχι. Πινακίδες υπάρχουν μόνο για τις μεγάλες πόλεις, στα χωριουδάκια υπάρχει πινακίδα μόλις φτάσεις σε απόσταση 1χιλ. Παρόλα αυτά χαίρομαι που μέχρι τα μέσα του 2005 θα δούμε μεγάλη βελτίωση στο επαρχιακό δίκτυο. Σκοπός μου ήταν να δείξω ότι στην Αθήνα, ακόμα και με τα λαθάκια που έχει είναι σε πολύ καλό δρόμο κι ότι ίσως θα έπρεπε να ρίξετε περισσότερο βάρος στο επαρχιακό δίκτυο το οποίο είναι άγνωστο στο μεγαλύτερο μέρος από εμάς. Το πακέτο κατά την γνώμη μου θα θεωρείται πιο ολοκληρωμένο όταν έχει ένα ολοκληρωμένο επαρχιακό δίκτυο με όλους του δρόμους ακόμα και τους πιο μικρούς και την Αθήνα όπως είναι μέχρι τώρα, παρά να έχει την Αθήνα σωστή 100% και το επαρχιακό δίκτυο ως έχει. Ευχαριστώ πολύ και συνεχίστε αυτή την αξιόλογη προσπάθεια.
-
Για τον @zepelin. Πρέπει να σας πω ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Αυτό δεν απευθύνεται μόνο στον @zepelin αλλά και σε όλους τους χρηστές. Κι εγώ στην Αθήνα μένω και βλέπω κάποιες μικρές ατέλειες του προγράμματος στην δρομολόγηση. Ατέλειες που δεν της θεωρώ και τόσο σπουδαίες γιατί απλά κάποιες φορές που κάνει ένα λαθάκι βγαίνω εκτός της προτεινόμενης διαδρομής και αναγκάζω το πρόγραμμα να κάνει επαναδρομολογηση. Δεν θα στρίψω αριστερά σε μονόδρομο που απαγορεύεται αλλά θα συνεχίσω ευθεία και θα στρίψω παρακάτω που επιτρέπεται. Έχω την εντύπωση ότι για την Αθήνα είμαστε καλυμμένοι σε ένα μεγάλο ποσοστό, εκεί που πραγματικά υστερεί αρκετά το πρόγραμμα είναι στο επαρχιακό δίκτυο. Είχα ξαναγράψει πριν από μερικές μέρες αλλά κανείς δεν ασχολήθηκε με το παράδειγμα Αθήνας - Φοινικουντας και μπορώ να σας αναφέρω και αρκετά άλλα. Κραυγαλέο παράδειγμα είναι ότι για να πας από την Μεσσήνη σε ένα χωριουδάκι στο Νομό Λακωνίας το Καστορειο σε πάει μέσω Σπάρτης 90+ km γιατί αγνοεί δρόμο ασφαλτοστρωμένο από το Δυρράχιο στο Γεωργιτσι. Δρόμο που υπάρχει στο Microsoft autoroute 99, 2002 και 2005 και μειώνει την απόσταση από 90+ km σε 58! Νομίζω ότι είναι σημαντικότερο να καλυφθεί το επαρχιακό δίκτυο που είναι άγνωστο για τους περισσότερους από εμάς και να μην μας αναγκάζει να κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα παραπάνω λόγω άγνοιας. Φαντασθείτε κάποιον να βρίσκεται στο Δυρράχιο που δεν είναι ούτε 30 χιλιόμετρα μακριά από το Γεωργιτσι να χρειαστεί να πάει εκεί (Γεωργιτσι) και να του βγάλει το πρόγραμμα μια διαδρομή 110+ χιλιομέτρων!!! Σε αυτά τα παραδείγματα δεν έχουμε να κάνουμε με μια λανθασμένη μονοδρομηση και απλά θα αγνοήσουμε τη δρομολόγηση του προγράμματος που με τη βοήθεια του χάρτη είναι πανεύκολο να πάμε στον προορισμό μας αυτοσχεδιάζοντας λίγο, αλλά με ανύπαρκτους δρόμους αρκετών χιλιομέτρων. Έχω την εντύπωση ότι αυτό είναι πιο σημαντικό από την μονοδρομηση της Πλάκας γιατί εκεί τουλάχιστον βλέπεις τους δρόμους σε οικοδομικό τετράγωνο, στην άλλη περίπτωση βρίσκεσαι στο κενό. Ελπίζω να μην σας κούρασα
-
Ελπιζω τουλαχιστον στο μεγαλυτερο μερος των πολεων να υπαρχει και ενας δρομος να σε πηγαινει. πχ απο ........,ΑΘηνα -> Φοινικους (Φοινικουντα,Μεσσηνια) δεν υπαρχει δρομος για να πας στο χαρτη, ενω μπορεις να πας και απο την Πυλο και απο Κορωνη.
-
Φυσικα και μπορουμε να επισημανουμε λαθη στους χαρτες αλλα οχι και να περιμενουμε να μπουν οι σημερινες επισημανσεις μας στους νεους χαρτες, αλλα στις επομενες, φανταζομαι οτι θα εχουμε συνεχως νεες εκδοσεις και δεν θα αφεθει το προιον στη μοιρα του. :) Αν περιμενουμε να μπουν ολες οι επισημανσεις μας στην νεα εκδοση τοτε μπορει να περιμενουμε πολυ καιρο ακομη. :)
-
Σε ενα περιορισμο που εχει δημιουργηθει απο εσενα η σε ενα νεο, δημιουργησε του ενα στοιχειο Αθηνα,Αδριανου. Σημειωσε προς αποφυγη το στοιχείο αυτο και βεβεαιωσου οτι ο περιορισμος που το περιεχει ειναι σε χρηση. Αν συμβαινουν αυτα τοτε δεν νομιζω να συμπεριλαμβανεται στη χαραξη της διαδρομης ο παραπανω δρομος. Ελπιζω να σε βοηθησα.
-
Παρακαλω. Εισαι τυχερος γιατι εχεις τους παλιους χαρτες! Εγω ο πονηρος τους περασα απο πανω και δεν φροντησα να κρατησω backup τους παλιους. Μην ειμαστε ομως και τοσο τραγικοι, δεν εχει κανει ζημια στους χαρτες απλα, κατι τρεχει με τους προεγκατεστημενους περιορισμους στους δρόμους προς αποφυγή. Ειμαι σιγουρος οτι θα διορθωθει αμεσα απο την NGI. Δεν ξερω δεν εχω δοκιμασει αλλο αντιστοιχο προγραμμα αλλα αυτο που εχω δει μεχρι στιγμης, ασχετα με τα μικρα λαθακια του το βρισκω πολυ αξιολογο
-
εχετε δικιο το προβλημα με την αττικη οδο πρεπει να οφειλεται σε καποια ασυμβατότητα των ετοιμων περιορισμων στους δρομους προς αποφυγη με το προγραμμα. Αν πατε στο αποφυγη δρομων->διοδια->αττικη οδος και κανετε κλικ στα εργαλεια->οψη δεν εμφανιζεται ο χαρτης του κοματιου που θα αποκλυστει απο την δρομολόγηση. Αν δημιουργησετε μια νεα κατηγορια στους περιορισμους πχ Αττικη Οδος και στα στοιχεια αυτης προσθεσετε Πολη:Μεταμορφωση , Οδος:Αττικη οδος. Αν μαρκαρετε τωρα την αποφυγη αυτου του νεου στοιχειου και την χρηση του περιορισμου Αττικη Οδος , τοτε στο φιλο μας που προσπαθει να παει απο Μεταμορφωση στο Χαλανδρι η διαδρομη που θα του βγαλει το destinator θα αποκλυει την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ