Από τις αρχές Σεπτεμβρίου ζήτησα από τον ΟΤΕ να μου αναβαθμίσει την ήδη υπάρχουσα σύνδεση ΟΤΕnet PSTN σε ADSL. Μου είχαν πει ότι η διαδικασία απαιτεί δέκα (10) εργάσιμες ημέρες. Ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα!... Παραπονέθηκα στο 134, μου έδωσαν το τηλέφωνο του υπεύθυνου τεχνικής υπηρεσίας της περιοχής μου, το οποίο όμως δεν απαντά ποτέ και παίρνοντας το τοπικό υποκατάστημα του ΟΤΕ για να παραπονεθώ και να ζητήσω έστω το e-mail του τεχνικού υπεύθυνου, υπάλληλος του ΟΤΕ με την οποία ζήτησα μου το αρνήθηκε έντονα ("απαγορεύεται να δώσουμε τέτοια στοιχεία (!!!...)" και δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου να εξυπηρετήσει. Κατάλαβα τι γίνεται όταν διάβασα ρεπορτάζ εφημερίδας σύμφωνα με το οποίο ο ΟΤΕ δεν έχει πλέον το απαραίτητο τεχνικό προσωπικό για αυτές τις δουλειές (και η σύνδεση γραμμών ADSL καθυστερεί και δίμηνο...
Έχετε καμία ιδέα για το που να στείλω e-mail διαμαρτυρίας ή και οποιαδήποτε άλλη χρήσιμη ιδέα;;;
Φιλικά,
john_fox