Jump to content

john_fox

Members
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About john_fox

  • Ημ. Γέννησης 06/02/1968

john_fox's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Όντως είναι ΠΟΛΥ καλό κινητό, απλά ΔΕΝ θα το αναβαθμίσω ποτέ πια μόνος μου - αυτό μου είπανε και στο τελευταίο service της Nokia. Δεν με ενθουσιάζει η κατάσταση αυτή, αλλά όντως το κινητό είναι ΠΟΛΥ καλό, με υπέροχες φωτογραφίες (το ίδιο καλές με την τετράχρονη πια Nikon 5900!).
  2. Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο πρόβλημα... με το Nokia Software Updater είχα αναβαθμίσει τα προηγούμενα τηλέφωνα Nokia 5200 & 5300 χωρίς πρόβλημα, ενώ στο Nokia 5300 είχα χρησιμοποιήσει το Nemesis Service Suite με επιτυχία... τώρα δεν ξέρω γιατί τα κάνει αυτά... Αλήθεια, αν δοκιμάσω αναβάθμιση FOTA έχω ελπίδες να μην κολλήσει πάλι;;;
  3. Φίλοι γειά χαρά! Αγόρασα προ ημερών το Ν86 από την αλυσίδα Μουλτι... και όταν πήγα να περάσω την αναβάθμιση του λογισμικού απλά ...κόλλησε πλήρως. Σε ένα Nokia service μου αποκάτέστησαν το πρόβλημα, λέγοντάς μου ότι το κινητό είναι παραεισαγωγή. Όταν σε δυσλειτουργία του τηλεφώνου προσπάθησα να "ξαναφορτώσω" το λειτουργικό, πάλι κόλλησε πλήρως και πάλι πλήρωσα το Nokia service. Σημειωτέον ότι με το Nemesis Srevice Suite το κινητό παρουσιάζεται να έχει το σωστό (πλέον;;;)) product code για την Ελλάδα. Επειδή δεν μπορώ να πληρώνω σε κάθε προσπάθεια αναβάθμισης 15-20 ευρώ, έχει κάποιος κάποια ιδέα για το πώς θα εξασφαλίσω αναβαθμίσεις χωρίς τα φρικτά πλήρη κολλήματα του κινητού που δυο φορές τώρα ούτε μιλούσε ούτε λαλούσε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  4. Από το μεσημέρι 22 Μαΐου 2008 η σύνδεση Conn-x είναι νεκρή και το 1242 - help desk λέει ότι όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες, παρακαλώ καλέστε αργότερα... Μένω Αμπελοκήπους Αθήνας - ξέρει κανείς τι μπορεί να γίνεται στην περιοχή;
  5. Απλά την σύνδεση PSTN OTEnet την είχα κάνει σε OTEshop πριν χρόνια με σύνδεση αορίστου χρόνου για να την πληρώνω με τον λογαριασμό του ΟΤΕ οπότε σε αυτόν απευθύνθηκα για την αναβάθμιση της σύνδεσης (προκειμένου να κρατήσω και το ίδιο e-mail). Είχα απευθυνθεί σε κατάστημα της ΟΤΕnet στο Πολυτεχνείο αλλά εξαιτίας των προηγουμένων μου είπαν ...πήγαινε πρώτα στον ΟΤΕ. Όσο για την διαδικασία της αίτησης έγινε αρχικά από το site http://www.conn-x.gr και μετά τηλεφωνικά μέσω ΟΤΕ στο 134 η επιβεβαίωση. ΌΣο για την ΟΤΕnet, εκεί που φτάσαμε θα την δοκιμάσω...
  6. Από τις αρχές Σεπτεμβρίου ζήτησα από τον ΟΤΕ να μου αναβαθμίσει την ήδη υπάρχουσα σύνδεση ΟΤΕnet PSTN σε ADSL. Μου είχαν πει ότι η διαδικασία απαιτεί δέκα (10) εργάσιμες ημέρες. Ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα!... Παραπονέθηκα στο 134, μου έδωσαν το τηλέφωνο του υπεύθυνου τεχνικής υπηρεσίας της περιοχής μου, το οποίο όμως δεν απαντά ποτέ και παίρνοντας το τοπικό υποκατάστημα του ΟΤΕ για να παραπονεθώ και να ζητήσω έστω το e-mail του τεχνικού υπεύθυνου, υπάλληλος του ΟΤΕ με την οποία ζήτησα μου το αρνήθηκε έντονα ("απαγορεύεται να δώσουμε τέτοια στοιχεία (!!!...)" και δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου να εξυπηρετήσει. Κατάλαβα τι γίνεται όταν διάβασα ρεπορτάζ εφημερίδας σύμφωνα με το οποίο ο ΟΤΕ δεν έχει πλέον το απαραίτητο τεχνικό προσωπικό για αυτές τις δουλειές (και η σύνδεση γραμμών ADSL καθυστερεί και δίμηνο... Έχετε καμία ιδέα για το που να στείλω e-mail διαμαρτυρίας ή και οποιαδήποτε άλλη χρήσιμη ιδέα;;; Φιλικά, john_fox
×
×
  • Create New...