Jump to content

m.chaliamanis

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

Συσκευή

  • Συσκευή
    Poco X5 Pro

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    ΚΥΨΕΛΗ

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

m.chaliamanis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • One Month Later Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

-1

Φήμη

  1. Καλησπέρα σας, Ήρθα και εγώ εδώ να πω τον πόνο μου. Είμαι εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα συνδρομητής στην Vodafone (τόσο στην σταθερή μέσω FTTC Nova, όσο και στην κινητή Red Unlimited All + ένα φθηνό συμβόλαιο για μιά άλλη κάρτα 8.77 ευρώ και το vodafone TV). Εμπάς οι περιπτώσει, όλα ήταν καλά μέχρι τις 5 Αυγούστου. Τσουπ τότε, ξαφνικά αρχίζουμε αποσυνδέσεις και ερρορ. Κακός χαμός, το fritzbox κατέγραφε τρελό αριθμό λαθών. Παίρνω την Vodafone, κλασικά βλάβη, μετά από το πολύ μπλα μπλα. Έρχεται ο τεχνικός να δει τι τρέχει, μου έβαλε και ένα ασορτί μπριζάκι Vodafone, και έφυγε. Οι αποσυνδέσεις συνέχισαν. Έρχετε δεύτερος τεχνικός, παίρνει μετρήσεις αυτός από το Εσκαλίτ, και μετά από την κάθετη και αποφασίζει ότι είναι το εξωτερικό δίκτυο. Πρέπει λέει να έρθει η Nova, καθώς είναι FTTC Nova για να ερευνήσει τον χαλκό. Μέσα σε 1-2 εργάσιμες σκάει τηλεφώνημα. Το σηκώνω. Ένας κύριος, από Nova με λέει. Κατέβα να με ανοίξεις. Του ανοίγω, τον πάω στο εσκαλίτ, ούτε που το άνοιξε. Με μια οπτική εικόνα χωρίς να το ακουμπήσε.... αποφασίστηκε..... ότι από δίκτυο καλώς. Παίρνω την VF. Τότε ξεκίνησε και ο tobi.... Τους ενημερώνω, ξαναέρχεται τεχνικός. Βρίσκει μονόπολο. Εξωτερικό δίκτυο λέει. Πρέπει να έρθει πάλι η Nova. Ξαναέρχεται ένα παλικάρι από την Nova. Με λέει δύσκολα τα πράγματα και φεύγει. Από δίκτυο πάλι καλώς. Συνδυαστικό με ΟΤΕ και γίνεται αλλαγή απερχόμενου λόγω χαμηλής "τάσης" και λέει ο τεχνικός του ΟΤΕ "όσο κρατήσει". Είχαμε φτάσει 17 Αυγούστου. Ξαφνικά. ολοκληρώνεται το σετ των βλαβών. Πέρα από τις αποσυνδέσεις καίγεται και το TV. Μες το βράδυ πετάει κάτι σπίθες και καπνό. Συνεχίζουμε. 19 Αυγούστου, επικοινωνία με την Vodafone, γραμμή κάπως οκ, δίνεται για αποστολή άλλου tv. Τι ωραία τι καλά, προετοιμάζομαι και εγώ. Βγαίνει voucher. Το περιμένω... Με παίρνει η μεταφορική, το βάζω παραλαβή στον χώρο εργασίας. Έτυχε το δέμα χτυπημένο. Φτου πάλι από την αρχή. Τους το λέω στην VF, μετά η μεταφορική απλώς δεν τα παρέδιδε καθώς δεν υποστήριζε την περιοχή που μένω στην Αθήνα. Εμπάς οι περιπτώσει, ήταν πολύ μακριά, έκανα μερικά αιτήματα, περιμένουμε "θεωρητικά"ακόμα το TV. Οι αποσυνδέσεις συνέχισαν. Λέω και εγώ θα δουλέψω με data. Βάζω την 4sharing σε ένα ρουτεράκι και ξεκινάω να παίζω από αυτήν ίντερνετ. Ξαφνικά, βγαίνει ένας λογαριασμός σχετικά... υψηλός... Ανοίγω το app, τσουπ βλέπω χρεώσεις για υπηρεσία clubxzone. Σκέφτομαι τι θα μπορούσε να ήταν. Πενταψήφιο δεν ήταν, τι είναι πάλι αυτό. Παίρνω την vodafone, μου λένε ότι ενεργοποιήθηκε από πλοήγηση στο διαδίκτυο και οτιδήποτε διαφήμιση το site. Τέλος, πάντων εκ πρώτησ απόψεως πιστώνει η vf την έξτρα χρέωση κατ εξαίρεση. Προστασία σε αυτό δεν υπήρχε όπως είπε και θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να είμαι προσεκτικός. Εμπάς οι περιπτώσει, σε επόμενο bill, που βγήκε λίγο καιρό πιο μετά, τσουπ πάλι αυτό. Ψάχνω να δω τι συνέβη. Πάλι το clubxzone. Κοιτώντας λίγο περεταίρω παρατηρώ ότι η υπηρεσία παρέχεται από αποκλειστικό συνεργάτη της vodafone. Παίρνω την VF, ουδεμία λέξη περί πίστωσης και τι συνέβαινε. Εμπάς οι περιπτώσει, προέτρεξα, έστειλα μερικά μέιλ στον πάροχο της υπηρεσίας "data sms services". Δεν υπήρξε απάντηση άμεσα. Οπότε προέβη σε άλλες ενέργιες, κλασικά ΕΕΤΤ, Europe ODR, να καταλάβω τι συμβαίνει. Πήγα και βήμα παραπέρα αλλά ας μην φτάσουμε εκεί. Έρχεται mail από την data sms services, η οποία ενημέρωσε ότι ενεργοποιείται μέσω συνδέσμου από το διαδίκτυο και ότι μπλόκαραν τον αριθμό και δεν θα με ξαναχρεώσουν. Τι ωραία λέω και εγώ. Κέρδισα τις πιστώσεις. Μετά από μερικές μέρες 27-28 Αυγούστου, παρατηρήθηκε πρόβλημα με τα δεδομένα. download 17 - 23 mbps και upload 95 - 100 mbps Ξαφνικά κοψήματα, τρελά απότομα latency. Τι συμβαίνει τι συμβαίνει, καταλήγω στο 13840. Θα βρούμε λύση με λέει. 2 κινητά είχα, 2 συσκευές 2 κάρτες Δηλώνεται βλάβη. Μετά από μερικές μέρες με παίρνουν από την VF και με ενημερώνουν ότι είναι λόγω υπερφόρτωσης σταθμού και ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι αυτό. Ζω, μου είπαν, σε πυκνοκατοικημένη περιοχή και ενδέχεται το ζήτημα να οφείλεται και στις τζαμαρίες του χώρου, τόνισε ο υπάλληλος. Εμπάς οι περιπτώσει, τους ρωτάω τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση. Με λένε, δεν φτιάχνει, δεν θα φτιάξει ούτε με αναβάθμιση. Δεν μπορούμε να σας πιστώσουμε πάγιο, δεν δικαιούστε ούτε δωρεάν αποδέσμευση. Άγχος τώρα τι κάνουμε. Κάνω μια ακόμα καταγγελία στον ΕΕΤΤ. Έχουμε φτάσει 2 Σεπτέμβρη. Ακόμα καμία γραπτή απάντηση από την VF. (Εντωμεταξύ ακόμα τρέχει και η βλάβη για τον αποκωδικοποιητή και τις αποσυνδέσεις). Δεν μπορούσε να παραδοθεί από την κούριερ κτλ κτλ κτλ. Παίρνω τηλέφωνο 3/9/2024 και μιλάω με το τμήμα ακυρώσεων της VF. Πρώτα της σταθερής, που με ενημέρωσαν ότι "καταρχάς αν θέλω έκπτωση κάτι καλύτερο δεν γίνεται", κατά δεύτερον η κοπέλα δέχτηκε να με εξυπηρετήσει με το 3ο στην σειρά Δέμα, το οποίο πάλι απεστάλλει με την ίδια μεταφορική. Στο ενδιάμεσο έκανα και μια καταγγελία στο ODR (κάτι για επίλυση προβλημάτων που πρότεινε η ΕΕΤΤ για την τηλεόραση). Αν δεν λυθεί, δίνεται στον συνήγορο του καταναλωτή. Εν συνεχεία ξαναμιλάω 5/9/2024 με vf. Τμήμα ακύρωσης κινητής. Βλέπουμε το πρόβλημα, δεν έχει εγκριθεί ατελής αποδέσμευση. Ευγενικότατη η κοπέλα με συνδέει εκ νέου με το τεχνικό με συνάδελφο της από το τμήμα ραδιοκάλυψης. Επί τέλους διαπιστώθηκε με έναν τεχνικό, εκ νέου το πρόβλημα και δόθηκε ατελής αποδέσμευση, ωστόσο, μετά από άλλη μια κλήση με την vodafone αρνήθηκαν να κάνουν εκ νέου πίστωση για την clubxzone. Δεν το πίστευα. Από την τύχη / ατυχία μου έμεινα κάγκελο. Ύστερα σκέφτηκα να δω τι έγινε με το Vodafone TV Box, το οποίο και πρακτικά πληρώνω. Βάζω το tracking. Τι να δω. "Το δέμα επεστράφη". Παίρνω τηλέφωνο να μάθω, μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να το παραδόσουν και το έστειλαν πίσω. Παίρνω καπάκι την VF και με ξαναπαίρνει και η κοπέλα από το τμήμα ακυρώσεων σταθερής. Εξηγώ κτλ κτλ πάλι με το δέμα. Θα το ξαναστείλουμε με την ίδια μεταφορική. Να δείτε τώρα θα παραδοθεί. Ακόμα δεν βγήκε tracking. Στο ενδιάμεσο, κάνω άιτηση να τραβήξω το 1 κινητό μου σέ άλλο δίκτυο ( το είχα σύμβαση 8,77 ευρώ). Με παίρνει το τμήμα αντιπροσφορών. Θα σας κάνουμε προσφορά, κτλ κτλ κτλ. Τέλεια λέω εγώ. Τι θα είναι. Το ίδιο πρόγραμμα στα 10,54 ευρώ. Τονίζω το είχα στα 8,77 ευρώ.... Η αντιπροσφορά λέω αν είναι θα έπρεπε να ήταν για πιο κάτω. Δεν είχε κάτι άλλο, κλείσαμε με την πωλήτρια. Μέχρι και τώρα τα προβλήματα συνεχίζουν. Πέρα από την κινητή, μιλώντας για την σταθερή, μίλησα με το τμήμα ακυρώσεων vodafone TV, γιατί ήθελα να αποχωρήσω από όλο το πρόγραμμα. Μου λέει, ναι όντως έχετε βλάβη αλλά δυστυχώς θα πρέπει να σας χρεώσουμε και άρχισε να μου αναλύει τον τιμοκατάλογο. Εμπάς οι περιπτώσει, φτάσαμε και στο σταθερό. Αθροίζοντας ακυρωτικά τέλη: 90 ευρώ η διακοπή της σταθερής γραμμής (καθώς παλεύουν την βλάβη ακόμα) 70 ευρώ το TV ------- Σούμα 160 ευρώ. Εννοείται δεν τα δέχτηκα. Τσουπ τα προσθέτω στην καταγγελία στην ΕΕΤΤ και κάνω αιτήσεις για αλλαγή παρόχων, και ο θεός βοηθός.....
  2. Καλησπέρα σας, Εδώ και αρκετές μέρες αντιμετωπίζω ένα μη σύνηθες φαινόμενο στην γραμμή μου. Έχω FTTH 300 (Nova Full Fiber) από Καμπίνα NOVA στην πλατεία Κυψέλης. Μετά την μετατόπιση της καμπίνας, έχω παρατηρήσει αποσυνδέσεις τύπου (NO WAN IP) σε ίντερνετ ενώ η τηλεφωνία λειτουργεί κανονικά. Επικοινωνώντας με το 13700, με ενημέρωσαν ότι για όλα φταίει το WIFI, το οποίο το έχω κλειστό.... Προφανώς και δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα η δήλωση του εκπροσώπου και είναι τελείως παράλογη, σε σημείο που ακόμα και υπάλληλος από το τηλεφωνικό κέντρο της ΕΕΤΤ, όταν του το ανέφερα, έσκασε στα γέλια. Any comments?
  3. Ο σταθμός είναι και της NOVA. @Forthnet_Rep_1μήπως ξέρεις τίποτα; (αναφορικά με αυτό)
×
×
  • Create New...