Jump to content

panteluke

Members
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

panteluke's Achievements

  1. Θέλω να ελπίζω 🙂 Αλλά, φυσικά, ποτέ δε ξέρεις
  2. Από ένα τοπικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη και παρέλαβα αυτή τη φορά αυτοπροσώπως.
  3. Εγώ που το έχω (μιας και το ξαναγόρασα μιας και δεν έβγαλα άκρη με amazon.de) και έχω vodafone έχω κανονικά 5G volte κτλ. Δεν έκανα τίποτα
  4. Σε αυτό το στάδιο της παράνοιας είμαι κι εγώ
  5. Εγώ που είχα θέμα με το amazon.de δε χρεώθηκα την επιστροφή. Μού έδωσαν ετικέτα για να το στείλω πίσω με DHL. Και τώρα όπως είπα, επειδή δεν έστειλα το κινητό(!!) δε με αποζημιώνουν. Μάλιστα, στο τελευταίο τους email, απείλησαν να με χρεώσουν την επιστροφή. Δε ξέρω αν με την αστυνομία θα βγει άκρη, δυστυχώς. Πήγα ήδη στην αρχή για καταγραφή συμβάντος.
  6. Καλησπέρα, εγώ έχω παρόμοια περίπτωση με το amazon.de. Αντι για κινητό μου ήρθε ένας φορτιστής. Μετά από μια εβδομάδα αλλεπάλληλων emails παράνοιας (πχ στην αρχή μου είπαν να παω αστυνομία και να τους στείλω την αναφορά είτε στα γερμανικά είτε στα αγγλικά και όταν το έστειλα στα αγγλικά μου είπαν πως δε μπορούν να το επεξεργαστούν γιατί δεν είναι στα γερμανικά ή το μόνο που συνέχιζαν να λένε είναι πως η UPS λέει όλα καλά οπότε δε δικαιούμαι τίποτα και μου έκλεισαν και το business account), κατάφερα να πάρω στα χέρια μου μερικά emails που έλεγαν να στείλω πίσω το λάθος αντικείμενο για να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Έστειλα πίσω το πακέτολ 6/11. Εστειλα μερικά emails τι γίνεται κτλ και μου απαντούσαν ότι δεν έφτασε ακόμα. Ώσπου, αυτή την εβδομάδα, μου απάντησαν πως έχω στείλει λάθος αντικείμενο και ως εκ τούτου δεν μπορούν να με αποζημιώσουν!!!!! Θα προσπαθήσω λίγο ακόμα μαζί τους μπας και βγάλω άκρη. Αλλιώς, ως τελευταίο μέσο θα απευθυνθώ σε ένα ευρωπαικό κέντρο προστασίας καταναλωτή.
  7. Καλησπέρα, διαβάζω αναφορές από εξωτερικό για εξογκώματα στην οθόνη. Γνωρίζει κανείς?
  8. Υπέβαλα μια αναφορά εδώ https://www.eccgreece.gr/el/contact Αφού προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους όλη την μέρα, τελικά κατάφερα να μιλήσω με κάποιον και μου είπε πως όλα γίνονται εγγράφως και θα μου απαντήσουν εν καιρώ. Η διαδικασία θα πάρει σίγουρα παραπάνω από ένα μήνα.
  9. Για να δώσω κάποια περαιτέρω στοιχεία. Η παραγγελία έγινε από το amazon.de. Η αποστολή έγινε από Ιταλία. Στο εντωμεταξύ, δε ξέρω τον λόγο αλλά έκλεισαν τον λογαριασμό μου!! Δε μπορώ καν να δω την παραγγελία, δε μπορώ καν να πάρω το τιμολόγιο αγοράς μιας και είναι business account!!! Άρα πλεον δε μπορώ να χρησιμοποιήσω πλέον ούτε το τσατ. Σε μια email επικοινωνία που έχω, επιμένουν πως το κινητό στάλθηκε και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα βάσει των ισχυρισμών της UPS. Μάλιστα, αναφέρουν πως αν προχωρήσω σε μήνυση, η νομική τους ομάδα θα υπεραστπιστεί την θέση τους. Το μόνο σίγουρο είναι πως ό,τι και να γίνει (που όπως πάνε τα πράγματα βλέπω να χάνω τα 1000 ευρώ) δεν πρόκειται να ξαναγοράσω τίποτα απο amazon. Αυτό που σκεφτόμουν είναι αν είμαστε περισσότεροι, να συνεννοηθούμε μεταξύ μας και να απευθυνθούμε στον συνήγορο του πολίτη για τέτοια θέματα. Δε βλέπω άλλο τρόπο. Θα επικοινωνήσω μαζί τους σήμερα. Οπότε όποιος έχει παρόμοιο πρόβλημα, ας επικοινωνήσει παρακαλώ μαζί μου ή να παραθέσει εδώ το username του, μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι μαζικό.
  10. Καλησπέρα σας, είμαι ο παθών με το screenshot από το facebook. Πήγα στην αστυνομία και θα στείλω την αναφορά στο γερμανικό άμαζον (αλλά και εμένα από Ιταλία ήρθε). Μέσα στο πακέτό είχε μόνο ένα κουτί φορτιστή. Δε ξέρω αν αυτό υπάρχει σε όποιον παραλαμβάνει ή είναι το αντίστοιχο με βίδες και μοτεράκια. Εκτός των άλλων, δε ξέρω τον λόγο, ενώ προσπαθώ να λύσω το θέμα, η amazon μου έκλεισε το business account για violation of terms!!! Αν δε βγάλω άκρη, θα προχωρήσω σε κάτι με συνήγορο πολίτη κτλ και εφόσον βλέπω πως δεν είμαι μόνος, ίσως θα ήταν προτιμότερο να συμμετέχουμε περισσότεροι.
×
×
  • Create New...