Για να δώσω κάποια περαιτέρω στοιχεία. Η παραγγελία έγινε από το amazon.de. Η αποστολή έγινε από Ιταλία.
Στο εντωμεταξύ, δε ξέρω τον λόγο αλλά έκλεισαν τον λογαριασμό μου!! Δε μπορώ καν να δω την παραγγελία, δε μπορώ καν να πάρω το τιμολόγιο αγοράς μιας και είναι business account!!! Άρα πλεον δε μπορώ να χρησιμοποιήσω πλέον ούτε το τσατ. Σε μια email επικοινωνία που έχω, επιμένουν πως το κινητό στάλθηκε και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα βάσει των ισχυρισμών της UPS. Μάλιστα, αναφέρουν πως αν προχωρήσω σε μήνυση, η νομική τους ομάδα θα υπεραστπιστεί την θέση τους.
Το μόνο σίγουρο είναι πως ό,τι και να γίνει (που όπως πάνε τα πράγματα βλέπω να χάνω τα 1000 ευρώ) δεν πρόκειται να ξαναγοράσω τίποτα απο amazon.
Αυτό που σκεφτόμουν είναι αν είμαστε περισσότεροι, να συνεννοηθούμε μεταξύ μας και να απευθυνθούμε στον συνήγορο του πολίτη για τέτοια θέματα. Δε βλέπω άλλο τρόπο. Θα επικοινωνήσω μαζί τους σήμερα. Οπότε όποιος έχει παρόμοιο πρόβλημα, ας επικοινωνήσει παρακαλώ μαζί μου ή να παραθέσει εδώ το username του, μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι μαζικό.