Χθες προχωρησα σε καταγγελια και αναφορα και σε ΕΕΤΤ και σε συνηγορο του καταναλωτη μετα την συμβουλη του φιλου minast. Επισης συμπληρωσα και την φορμα επικοινωνιας της εταιρειας αναφεροντας τα παντα. Σημερα λοιπον ειχαμε νεο επεισοδιο. Με καλεσαν απο το καταστημα που ειχα κανει την αρχικη αιτηση φορητοτητας την 1η Αυγουστου να με ενημερωσουν πως ακυρωσαν την αιτηση μου οπως τους ειπαν απο τα κεντρικα ως την μονη λυση για να ξεκολλησει η παραγγελια που μεχρι σημερα ειχε υποτιθεται "συστημικο προβλημα". Και αφου πηγαν να βαλουν την νεα παραγγελια τους ενημερωσαν απο το τεχνικο τμημα πως δεν υπαρχει διαθεσιμη πορτα (!!!) για 200mpbs. Τους εξηγησα ξανα πως 1) και τωρα που ειμαι σε NOVA 100αρα μεσα απο ΟΤΕ περναω και μαλιστα ημουν με την ιδια γραμμη σε ΟΤΕ (100αρα) πριν 2 χρονια πριν παω στην NOVA και 2) πως ο γειτονας που μενει ακριβως απο κατω μου εχει COSMOTE 200mbps. Και μαλιστα τους εδωσα και το τηλεφωνο του και το τσεκαραν οτι οντως εχει 200αρα.
Και αναρωτιεμαι γινεται στην ιδια πολυκατοικια στον απο κατω οροφο να υπαρχει διαθεσιμοτητα 200mbps και να μην υπαρχει για εμενα ? Τι δε καταλαβαινω ? Και απο τη στιγμη που περναω ηδη απο κουτι του ΟΤΕ και τωρα γιατι πρεπει να μου αλλαξουν πορτα ? Το δευτερο ισως ειναι πολυ τεχνικο για εμενα και προφανως κατι δε καταλαβαινω και ισως πρεπει να αλλαξουν πορτα για να παω απο τα 100 στα 200 ?
Υ.Γ: Ειχαν το δικαιωμα να ακυρωσουν την αρχικη μου αιτηση χωρις να ειδοποιηθω, για την οποια μαλιστα εχω και υπογεγραμμενο συμβολαιο απο το ΟΤΕshop την 1/8 με ολες τις τιμες κτλ για 200αρα γραμμη ? Στο συστημα αυτη τη στιγμη ειναι ακυρωμενη και πρεπει να περιμενω να βρουν πορτα ? Μηπως να παω να χτυπησω απο κατω στο γειτονα την κανονικη του πορτα να μου δανισει την ιντερνετικη του ?? θα τρελαθουμε ...