Jump to content

ifestus77

Members
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

ifestus77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Χθες προχωρησα σε καταγγελια και αναφορα και σε ΕΕΤΤ και σε συνηγορο του καταναλωτη μετα την συμβουλη του φιλου minast. Επισης συμπληρωσα και την φορμα επικοινωνιας της εταιρειας αναφεροντας τα παντα. Σημερα λοιπον ειχαμε νεο επεισοδιο. Με καλεσαν απο το καταστημα που ειχα κανει την αρχικη αιτηση φορητοτητας την 1η Αυγουστου να με ενημερωσουν πως ακυρωσαν την αιτηση μου οπως τους ειπαν απο τα κεντρικα ως την μονη λυση για να ξεκολλησει η παραγγελια που μεχρι σημερα ειχε υποτιθεται "συστημικο προβλημα". Και αφου πηγαν να βαλουν την νεα παραγγελια τους ενημερωσαν απο το τεχνικο τμημα πως δεν υπαρχει διαθεσιμη πορτα (!!!) για 200mpbs. Τους εξηγησα ξανα πως 1) και τωρα που ειμαι σε NOVA 100αρα μεσα απο ΟΤΕ περναω και μαλιστα ημουν με την ιδια γραμμη σε ΟΤΕ (100αρα) πριν 2 χρονια πριν παω στην NOVA και 2) πως ο γειτονας που μενει ακριβως απο κατω μου εχει COSMOTE 200mbps. Και μαλιστα τους εδωσα και το τηλεφωνο του και το τσεκαραν οτι οντως εχει 200αρα. Και αναρωτιεμαι γινεται στην ιδια πολυκατοικια στον απο κατω οροφο να υπαρχει διαθεσιμοτητα 200mbps και να μην υπαρχει για εμενα ? Τι δε καταλαβαινω ? Και απο τη στιγμη που περναω ηδη απο κουτι του ΟΤΕ και τωρα γιατι πρεπει να μου αλλαξουν πορτα ? Το δευτερο ισως ειναι πολυ τεχνικο για εμενα και προφανως κατι δε καταλαβαινω και ισως πρεπει να αλλαξουν πορτα για να παω απο τα 100 στα 200 ? Υ.Γ: Ειχαν το δικαιωμα να ακυρωσουν την αρχικη μου αιτηση χωρις να ειδοποιηθω, για την οποια μαλιστα εχω και υπογεγραμμενο συμβολαιο απο το ΟΤΕshop την 1/8 με ολες τις τιμες κτλ για 200αρα γραμμη ? Στο συστημα αυτη τη στιγμη ειναι ακυρωμενη και πρεπει να περιμενω να βρουν πορτα ? Μηπως να παω να χτυπησω απο κατω στο γειτονα την κανονικη του πορτα να μου δανισει την ιντερνετικη του ?? θα τρελαθουμε ...
  2. Ευχαριστώ πολύ έχω στείλει ήδη από την φόρμα. Έψαχνα μήπως υπάρχει κάποιο email. Έκανα και καταγγελία ΕΕΤΤ και συνήγορο του καταναλωτή Ειδωμεν !
  3. Σε ευχαριστώ αλλά διαβάζοντας την αίτηση καταγγελίας σε ΕΕΤΤ έχει ένα σημείο που λέει αριθμός αναφοράς στον πάροχο. Έχεις καμία ιδέα πως κάνουμε αναφορά στην cosmote ? Έχω μιλήσει 15 φορες μαζί τους αλλά δεν έχω κάνει επίσημη αναφορά. Μήπως γνωρίζεις πως γίνεται ? Ευχαριστώ
  4. Έχω κάνει αίτηση σε ΟΤΕshop στο Μαρούσι από 1η Αυγούστου για φορητότητα από Nova (100mbs) σε OTE (200mbps) και ακόμα περιμένω. Μου λένε ότι έχει κολλήσει η παραγγελία και το θέμα είναι "συστημικό". Το εντυπωσιακό είναι ότι έκανα πακέτο και για τα κινητά την ίδια μέρα τα οποία ενεργοποιήθηκαν κανονικά αλλά θα είχα έκπτωση από το σταθερό την οποία χάνω τώρα. Έχει κάποιος καμία ιδέα τι να κάνω ? Πάμε στο τρίτο μήνα και η αίτηση του σταθερού είναι ακόμα κολλημένη. Δεν είναι fiber κανονική γραμμή είναι και τώρα που είμαι στη Nova από κουτί ΟΤΕ περνάω. Μου λένε να περιμένω αλλά αν ήξερα ότι θα καθυστερήσει τόσο δε θα το έκανα γιατί χωρίς την έκπτωση του σταθερού τα κινητά βγαίνουν ακριβότερα, αυτός ήταν κι ο λόγος που έκανα συνδρομή πακέτο σε όλα. Το πρόβλημα είναι ότι τώρα μετά από τόσο καιρό ακόμα.και να ακυρωνα την αίτηση του σταθερού δεν μπορώ να ακυρώσω την κινητή και θα μείνω σε συμβόλαιο χωρίς την έκπτωση.
×
×
  • Create New...