4. Λοιποί όροι Ο ΟΤΕ καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια για τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα της Υπηρεσίας χωρίς,
ωστόσο, να παρέχει εγγύηση για την αδιάλειπτη λειτουργία και διαθεσιμότητά της, δεδομένου ότι η διαθεσιμότητα μπορεί να επηρεάζεται π.χ.από τον εξοπλισμό των χρηστών, άλλα δίκτυα επικοινωνιών, το μεγάλο αριθμό προσώπων που προσπαθούν να κάνουν χρήση της Υπηρεσίας ταυτόχρονα ή από άλλες αιτίες . Οι χρήστες αποδέχονται ότι ο ΟΤΕ δικαιούται να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή τμήμα της Υπηρεσίας ή των διαδικτυακών τόπων και εφαρμογών που τη φιλοξενούν, ακόμα και χωρίς προειδοποίηση προς αυτούς, σύμφωνα με την εμπορική πολιτική του ή για λόγους συντήρησης, αναβάθμισης, ασφάλειας κ.ο.κ. Ως εκ τούτου ο ΟΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε είδους ζημία προερχομένη από την αδυναμία πρόσβασης των χρηστών σ αυτό, την παύση του συνόλου ή τμημάτων αυτού, την καθυστέρηση, μη παράδοση, διακοπή ή κακή ποιότητα λήψης των υπηρεσιών του ή απώλειας του περιεχομένου τους, ή την ύπαρξη κάθε είδους λαθών. Για κάθε διευκρίνιση σχετική με την Υπηρεσία ‘Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού’ /σταθερή οι χρήστες/ μπορούν να απευθύνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 13888 για οικιακούς χρήστες και στο 13818 για εταιρικούς χρήστες, καθώς και στα κατά τόπους καταστήματα COSMΟΤΕ ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας του www.cosmote.gr. ΙΙ. ΌΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ/ ΚΙΝΗΤΗ