Δήλωσα χθες 19/1 βλάβη της γραμμής και σήμερα μου στέλνουν μύνημα ότι ο τεχνικός θα έρθει στις 25/1.
Τους τόνισα ότι εργάζομαι από το σπίτι αλλά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός απέναντι στο πελάτη . Για ποιον λόγο υπάρχει τόση μεγάλη καθυστέρηση ; Θα με αποζημιώσουν αυτοί για τα χρήματα που θα χάσω ;
Λυπάμαι πραγματικά , οι σοβαρές εταιρείες φαίνονται στην εξυπηρέτηση πελατών και η nova έχει αποτύχει παταγωδώς.
Καλύτερα να πληρώνω παραπάνω κάποια άλλη εταιρεία και να ξέρω ότι όταν προκύψει κάποιο θέμα θα εξυπηρετηθω άμεσα ...απλά απαράδεκτοι !