Jump to content

chrisvzn

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

chrisvzn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Δήλωσα χθες 19/1 βλάβη της γραμμής και σήμερα μου στέλνουν μύνημα ότι ο τεχνικός θα έρθει στις 25/1. Τους τόνισα ότι εργάζομαι από το σπίτι αλλά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός απέναντι στο πελάτη . Για ποιον λόγο υπάρχει τόση μεγάλη καθυστέρηση ; Θα με αποζημιώσουν αυτοί για τα χρήματα που θα χάσω ; Λυπάμαι πραγματικά , οι σοβαρές εταιρείες φαίνονται στην εξυπηρέτηση πελατών και η nova έχει αποτύχει παταγωδώς. Καλύτερα να πληρώνω παραπάνω κάποια άλλη εταιρεία και να ξέρω ότι όταν προκύψει κάποιο θέμα θα εξυπηρετηθω άμεσα ...απλά απαράδεκτοι !
×
×
  • Create New...