Jump to content

Zouk Ju

Members
  • Δημοσιεύσεις

    90
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

Zouk Ju's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • One Year In Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • One Month Later Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

1

Φήμη

  1. Καλησπέρα! Ευτυχώς έχω ανοιχτές τις ειδοποιήσεις και είδα τα σχόλια σου. Μέχρι να πουλήσω το Xperia 5 III που είχα, μετά το τελευταίο update που είχε βγάλει η sony, το κινητό μου είχε γίνει άχρηστο (και πολλών άλλων,όπως θα δεις στο λινκ). Ευτυχώς βρέθηκε λύση και μπορούσα να το χρησιμοποιήσω,μέχρι που θα έβγαινε το επόμενο fix. (Διάβασε το σχόλιο του ZoukJu, εγώ είμαι, και ελπίζω να λύσει τα προβλήματα σου) Link
  2. Το ερώτημα είναι , θα δεχόσουν την συσκευή για δεύτερη επισκευή μετά από όλο αυτο;
  3. Ημουν στο δρόμο, πέρασα, το παρέλαβα, και οσο να φτασω σπιτι και να κανω set up η πλάτη ήταν ανοιχτή. Αν μου το έστελναν με κουριερ δηλαδη, τι θα αλλαζε; παλι θα το παραλάμβανα σε αυτη την κατάσταση. Κατα τα αλλα περνανε τεστ αδιαβροχοποιησης και καλης λειτουργίας πριν τα παραδώσουν.
  4. Προς κάθε ενδιαφερόμενο : Παρέλαβα το κινητό στην κατάσταση που βλέπετε ΕΔΩ, με επισκευασμένο τον αισθητήρα δαχτυλικού αποτυπώματος, πλήκτρου κάμερας και πλακέτα κάμερας. Γύρισα σπίτι να κάνω το setup. Απλά δείτε την πλάτη του κινητού και πείτε μου αν εσείς θα το εμπιστευόσασταν σε νερό. Η κάμερα είχε δαχτυλιές εσωτερικά , κάθε φορά που τραβάς βίντεο, ακούγεται ο ήχος που θα δείτε σε αυτό το βίντεο , και σε αυτό. Το πλήκτρο της κάμερας δεν έχει πλέον την ανάδραση που είχε πρωτού μου το ''επισκευάσουν''. Δεν κάνει το κλικ για Shutter και μετά για Capture. Όσοι χρησιμοποιείτε κινητό Xperia θα καταλάβετε ακριβώς τι λέω. Το επέστρεψα σήμερα για να το διαπιστώσουν και οι ίδιοι τι κινητό παρέδωσαν , και τους έχω ξεκαθαρίσει πως δεν θα παραλάβω πίσω ένα κινητό σε αυτή την άθλια κατάσταση. Αυτά, για όσους με θεωρούσαν υπερβολικό. Ίσως η χειρότερη εμπειρία που έχω αντιμετωπίσει ποτέ μου με σέρβις.
  5. Πάλι δεν βοηθάς πουθενά,δεν απαντάς σε τίποτα από ότι έχω γράψει πάνω, και είσαι και λάθος. Όλα ξεκινάνε απο το σημείωμα που αγνόησαν και το απαράδεκτο σέρβις. Αν όντως στεγανοποιειται το κινητό και με είχαν πάρει ένα τηλέφωνο να μου εξηγήσουν τι ή πως γίνεται, και μου έλεγαν πως αν παθει κάτι στο μέλλον είμαι καλυμμένος (γραπτά) , εγώ ευχαρίστως να το δοκίμαζα, και γιατί όχι, να αποδειχθεί ότι είμαι και καχύποπτος εν τέλει. ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ, έβαλαν χέρι στο κινητό και μου το έδωσαν με ανοιχτή πλάτη. Οχι ευχαριστώ, δε θα τους εμπιστευτώ. Ούτε κι εσύ θα τους εμπιστευοσουν με τον τρόπο που τα πράγματα εξελίχθηκαν.
  6. Ρε συ. Δεν ειπα οτι ΔΕΝ θα είναι αδιάβροχο μετά την επισκευη. Είπα ότι ΔΕΝ ήθελα ΠΟΤΕ να γίνει επισκευή και άνοιγμα του κινητού μου, για εναν κωλοαισθητηρα αποτυπώματος. Και αυτό, γιατί το κινητό μου ήταν 10/10 μέχρι τη στιγμή που το άφησα στο σέρβις.Πόσο πιο ξεκάθαρο να γίνει; Εάν στο παρελθόν έχεις ανοίξει συσκευή σου, αντιμετωπισες πρόβλημα μετά βουτωντας το σε νερό; Βοηθησε μας με παραδείγματα/με την εμπειρία σου, και μην λες απλά ότι τα ισοπεδωνουμε. Έξω ξεκίνησα όλη αυτή την κουβέντα για να βοηθήσω να μην αντιμετωπισει άλλος κόσμος τόσο απαράδεκτη συμπεριφορά. Όχι για να αποδείξω ότι είμαι ο αλάνθαστος. Edit : τα γράφω με όλη την καλή και φιλική διάθεση!
  7. Δηλαδή; τι εννοείς για το τζαμακι της κάμερας; επίσης, το έχεις βουτήξει στο νερο;
  8. Και εδώ ακριβώς είναι που έχεις λάθος. Ακόμα και το αμάξι να πάω σε μηχανικό και του πω σε παρακαλώ μην ανοίξεις το καπό πρωτού με πάρεις τηλέφωνο (με σημείωμα κολλημένο επάνω) πάλι θα πρέπει να με ενημερώσει. Για να στο πω ακόμη καλύτερα, αν μου έλεγε 'φίλε πρέπει να ανοίξουμε το καπό για να δούμε το τάδε, θα του έλεγα σε ευχαριστώ πολύ αλλα δε χρειάζεται, προχωράμε όπως είμαστε, καλή σου μέρα' Δεν ζήτησα ΠΟΤΕ να γίνει επισκευή. Είχε πρόβλημα ο αισθητήρας δαχτυλικου αποτυπώματος. Αυτό που ζήτησα ήταν πάρα πολύ απλό : ΜΗΝ το ανοίξετε σε καμία περίπτωση, και αν κάνετε αντικατάσταση του κινητού εξαιτίας της βλάβης στον αισθητήρα, καλώς, αν οχι, τοτε θα το πάρω πίσω όπως ακριβώς το άφησα και θα συνεχίσω τη ζωή μου. Αντί αυτού, παραλαμβάνω ένα κινητό με ξεκολλημενη την πλάτη. Εσύ θα ήσουν οκ;
  9. Διάβασε όλα όσα έγραψα, αν θέλεις να σου στείλω και τ email, και θα σας γράψω και μόλις το πάρω τι έγινε. Και πάρε απόφαση μόνος σου.
  10. Ρε συ, όταν πήγα το είδα ΑΝΟΙΧΤΟ. Θα το παραλαμβανα πίσω ανοιχτό αν δε τους έλεγα 'το ανοίξατε'. Και το πήγαν πίσω, το πάτησαν με μια πρέσα για να μου πουν οτι είμαι χαζός (έμμεσα) και μου το έδωσαν. Πως εγώ να εμπιστευτώ ότι σε 10 μέρες δε θα ξανα είναι ανοιχτό; και ποιος θα μου δώσει τα χρήματα μου πίσω σε ενα μήνα πχ. αν σταματήσει να λειτουργεί; θα μου λένε ότι το νερό ήταν αλμυρό, εσύ φταις που άνοιξε κτλ κτλ... Μακάρι να πέσω τόσο έξω και το κινητό να είναι ακόμη πιο στιβαρό, τι να πω...
  11. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Αυτό που συνειδητοποιησα με τους συγκεκριμένους (όχι τον συνήγορο) είναι οτι η ευγένεια δεν λειτουργεί.
  12. Δεν ήθελα να προχωρήσει η διαδικασία, αλλα ήταν η μόνη επιλογή μου τελικά. Και όταν κανένας δεν αναλαμβάνει η ευθύνη, πως αλλιώς να το τρέξω; Το μόνο που έχω σκεφτεί να κάνω, είναι όταν παραλάβω την συσκευή και το σημείωμα, να στείλω την αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή, ώστε να τους δείξω και ακριβώς τι έγραφα, και τι έγινε τελικά. Ακόμη και αν παραλάβω τη συσκευή, με θεωρώ ζημειωμενο, μετά απο όλη αυτή τη διαδικασία.
  13. Έχω στείλει email πολλά, και αυτό που έκανε η Sony είναι να δώσει εντολή να ανοίξουν το κινητό μου, και εκείνοι ΧΩΡΙΣ την θέληση μου. Έγραφα δηλαδή 'δε θέλω να ανοιχτεί' και η απάντηση ήταν 'θα επισκευασουμε το κινητό σας και θα έχετε ενημέρωση από το σέρβις'. Με πήρε ενας υπεύθυνος και μου λέει 'υπάρχει μια διαδικασία που ακολουθούμε όταν ενα κινητό έρχεται για επισκευή, αν κάτι βρεθεί ελαττωματικό, το αλλάζουμε εντός εγγύησης ώστε ο πελάτης να μην έχει πρόβλημα στο μέλλον και μας ρωτήσει γιατί δεν αλλάχτηκε' Και απαντάω 'μα το κινητό μου δεν ήρθε ΠΟΤΕ για επισκευή. Ήρθε για έλεγχο του δαχτυλικου, και ρώτησα αν προβλέπεται αντικατάσταση συσκευής. σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να μην ανοίξετε το κινητό μου '. Δεν ξέρω πόσο πιο ξεκάθαρο θα μπορούσα να το κάνω, πραγματικά. Υ. Γ. Εννοείται πως για ο,τι λέω υπάρχουν email που το αποδεικνύουν, προς κάθε ενδιαφερόμενο.
  14. Αυτό θα κάνω γιατί είναι αλήτες. Δεν υπάρχει τηλέφωνο να μιλήσεις με έναν που αναλαμβάνει την ευθύνη σε περίπτωση στραβής. Οπότε με άφησαν με την επιλογή να το φτιάξουν και να πάω να το πάρω επισκευασμενο ή να πάω να το πάρω όπως το βρήκα την προηγούμενη (απλά με ανοιγμένη πλάτη χωρίς λόγο και αιτία). Θα τους πω να κάνουν μπροστά μου το τεστ στεγανοποιησης και εύχομαι να χαλάσει επιτόπου.
  15. Τους είπα να προχωρήσουν σε επισκευή, κουράστηκα πάρα πολύ. Δεν ξέρω αν ακόμη μπορώ.
×
×
  • Create New...