Jump to content

Zepos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Zepos

  • Ημ. Γέννησης 08/04/1982

Zepos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Καλημέρα Πήγα στην τράπεζα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να επέμβουν. Θα μπορούσαν μόνο σε περιπτώσεις υποκλοπών ή χάκερ και μου πρότειναν να κάνω εξώδικο στην DHL. Εσείς τι λέτε;
  2. Δεν το είχα δει. Θα πάω και θα σας ξαναπώ.
  3. ακούστε και την δική μου ιστορία και παρακαλώ θέλω την βοήθεια σας. παρήγγειλα ένα κινητό αξίας 350€ στις 29/11/20 από AliExpress μέσω Πολωνίας για να έρθει γρήγορα αλλά καθυστερούσε λόγω των πολλών παραγγελιών. τελικά στις 24/12/20 μου ήρθε ενημέρωση ότι παραδόθηκε επιτυχές από την speedex ενώ δεν το είχα παραλάβει. μετά από πολλά τηλεφωνήματα και αφού δεν το σήκωναν, πήγα και τους βρήκα και μου λένε ότι παραδόθηκε στην Κοζάνη και σε άλλο όνομα ενώ εγώ είμαι στη Σέρρες. όταν ζήτησα εξηγήσεις μου είπαν ότι κάποιο λάθος θα έγινε και θα το ερευνήσουν. στέλνω μετά εγώ αίτημα επιστροφής χρημάτων στο AliExpress και μου λένε ότι χρειάζονται αποδείξεις με official paper γιατί στο σύστημα φαίνεται ότι παραδόθηκε επιτυχές και ότι θα πληρωθεί ο πωλητής κανονικά. μετά από 3 βδομάδες η speedex ενημερώνει ότι το δέμα χάθηκε και ότι πρέπει να μιλήσω με την DHL Ελλάδος. αφού μιλάμε με την DHL ξεκινά πάλι έρευνες και στις 05/02/21 μου στέλνει επίσημο έγγραφο (official paper) ότι το δέμα χάθηκε και πρέπει να μιλήσω με τον πωλητή για να με αποζημιώσει και ότι αυτός θα αποζημιωθεί από το Deutsche post. αφού μιλάω με τον πωλητή και τού δείχνω το επίσημο έγγραφο μου λέει ότι δεν το δέχεται γιατί φαίνεται ότι παραδόθηκε επιτυχές στο σύστημα της DHL και αν θέλω να μιλήσω στην αστυνομία ενώ η DHL μου λέει ότι δεν μπορεί να αλλάξει το πώς φαίνεται στο σύστημα και να συνεχίσω να πιέζω τον πωλητή. πείτε μου σάς παρακαλώ πως πρέπει να αντιδράσω γιατί πέρασαν 4 μήνες και δεν έβγαλα άκρη.
  4. ακούστε και την δική μου ιστορία και παρακαλώ θέλω την βοήθεια σας. παρήγγειλα ένα κινητό αξίας 350€ στις 29/11/20 από AliExpress μέσω Πολωνίας για να έρθει γρήγορα αλλά καθυστερούσε λόγω των πολλών παραγγελιών. τελικά στις 24/12/20 μου ήρθε ενημέρωση ότι παραδόθηκε επιτυχές από την speedex ενώ δεν το είχα παραλάβει. μετά από πολλά τηλεφωνήματα και αφού δεν το σήκωναν, πήγα και τους βρήκα και μου λένε ότι παραδόθηκε στην Κοζάνη και σε άλλο όνομα ενώ εγώ είμαι στη Σέρρες. όταν ζήτησα εξηγήσεις μου είπαν ότι κάποιο λάθος θα έγινε και θα το ερευνήσουν. στέλνω μετά εγώ αίτημα επιστροφής χρημάτων στο AliExpress και μου λένε ότι χρειάζονται αποδείξεις με official paper γιατί στο σύστημα φαίνεται ότι παραδόθηκε επιτυχές και ότι θα πληρωθεί ο πωλητής κανονικά. μετά από 3 βδομάδες η speedex ενημερώνει ότι το δέμα χάθηκε και ότι πρέπει να μιλήσω με την DHL Ελλάδος. αφού μιλάμε με την DHL ξεκινά πάλι έρευνες και στις 05/02/21 μου στέλνει επίσημο έγγραφο (official paper) ότι το δέμα χάθηκε και πρέπει να μιλήσω με τον πωλητή για να με αποζημιώσει και ότι αυτός θα αποζημιωθεί από το Deutsche post. αφού μιλάω με τον πωλητή και τού δείχνω το επίσημο έγγραφο μου λέει ότι δεν το δέχεται γιατί φαίνεται ότι παραδόθηκε επιτυχές στο σύστημα της DHL και αν θέλω να μιλήσω στην αστυνομία ενώ η DHL μου λέει ότι δεν μπορεί να αλλάξει το πώς φαίνεται στο σύστημα και να συνεχίσω να πιέζω τον πωλητή. πείτε μου σάς παρακαλώ πως πρέπει να αντιδράσω γιατί πέρασαν 4 μήνες και δεν έβγαλα άκρη.
×
×
  • Create New...