cybervibe
Members-
Δημοσιεύσεις
176 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by cybervibe
-
Η παραγγελία απο Pdaplaza για το P560 έγινε απο χθές ημέρα Δευτέρα και αυτό που με παραξενεύει είναι ότι ενώ έχουν banneraki στο site ότι κλείνουν την Τετάρτη παραμονή Χριστουγέννων δεν μου έχουν στείλει email για confirmation order αλλά ούτε απαντάνε και στο τηλέφωνο.:(
-
Thanks.......;)
-
Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγενα. Για να παραγγείλω απο Pdaplaza και να γλιτώσω το φπα πρέπει να συμπληρώσω τα στοιχεία μου στην φόρμα του invoice και το αφμ μου το οποίο δεν είναι εταιρικό? Επίσης δέχονται paypal γιατί δεν είδα να αναγράφεται πουθενά? Περιμένω απάντηση για να προχωρήσω στην αγορά.
-
Παιδιά και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω.Πως λύνεται αυτό?
-
Μπορεί να μου πεί κάποιος πως αφαιρώ το όνομα του προφίλ που χρησιμοποιώ απο την οθόνη της συσκευής,όταν αυτή βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής?
-
Μπορεί να μου πεί κάποιος επειδή θέλω να περάσω mp3 ως ήχους κλήσης σε ποιό format θα πρέπει να τα μετατρέψω έτσι ώστε να έχω την καλύτερη δυνατή ποιότητα,απο αυτά που υποστηρίζει η συσκευή μου (Nokia 6230i)?
-
Καμία πρόταση,μήπως?
-
Επειδή δεν έχω ενεργοποιήσει το WAP μπορώ να το κάνω μέσω PC και αν ναί,πώς?
-
Μπορεί να μου πεί κάποιος αν μπορώ να αφαιρέσω το λογότυπο της Cosmote απο την οθόνη έτσι ώστε να μην μου κρύβει το Wallpaper?
-
Μπορεί να μου πεί κάποιος αν μπορώ να αφαιρέσω το λογότυπο της Cosmote απο την οθόνη έτσι ώστε να μην μου κρύβει το Wallpaper?
-
Nokia Series 40, Games, Applications, Wallpapers
cybervibe replied to KostasV's topic in Nokia Series 40
Μπορεί να μου πεί κάποιος αν μπορώ να αφαιρέσω το λογότυπο της Cosmote απο την οθόνη έτσι ώστε να μην μου κρύβει το Wallpaper? -
Μπορεί να μου πεί κάποιος αν μπορώ να αφαιρέσω το λογότυπο της Cosmote απο την οθόνη έτσι ώστε να μην μου κρύβει το Wallpaper?
-
Μπορεί να μου πεί κάποιος επειδή θέλω να περάσω mp3 ως ήχους κλήσης σε ποιό format θα πρέπει να τα μετατρέψω έτσι ώστε να έχω την καλύτερη δυνατή ποιότητα,απο αυτά που υποστηρίζει η συσκευή μου (Nokia 6230i)?
-
Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
cybervibe replied to vampyre's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
Μπορεί να μου πεί κάποιος επειδή θέλω να περάσω mp3 ως ήχους κλήσης σε ποιό format θα πρέπει να τα μετατρέψω έτσι ώστε να έχω την καλύτερη δυνατή ποιότητα,απο αυτά που υποστηρίζει η συσκευή μου (Nokia 6230i)? -
Μπορεί να μου πεί κάποιος επειδή θέλω να περάσω mp3 ως ήχους κλήσης σε ποιό format θα πρέπει να τα μετατρέψω έτσι ώστε να έχω την καλύτερη δυνατή ποιότητα,απο αυτά που υποστηρίζει η συσκευή?
-
:( :( :( :(
-
Hello guys!!!Ως κάτοχος ενος 6230ι αντμετωπίζω το εξής πρόβλημα.Ενώ έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία MMS μπορώ να στέλνω videoclip μεσω της υπηρεσίας αλλά δεν μπορώ να δέχομαι μιας και όταν λαμβάνω το μνμ μου λέει πως δεν υπάρχουν δεδομένα για προβολή.Αυτό συμβαίνει μόνο με τα clips και οχι με photos.Πληροφοριακά η συσκευή με την οποία μου στέλνουν τα video είναι K700i.Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει?
-
Παιδιά γεια σας, πρόσφατα αγόρασα το Κ700i.Εχω όμως το εξής πρόβλημα:Στις επαφές μου ,ενώ αποθηκεύω κανονικά φωτογραφίες για να εμφανίζονται στις κλήσεις μαζί με το όνομα αυτές δεν εμφανίζονται.Σας ενημερώνω οτι αυτό το εχω κάνει και μέσω της "διαχείρησης αρχείων" και μέσω του "ευρετηρίου". Να ξέρετε και αυτό:1)Μόνο οταν πρόκειται για κινητό τηλέφωνο δεν μου την εμφανίζει.2) Στην προβολή κάθε επαφής η φωτογραφία φαίνεται κανονικά αποθηκευμένη. Σας παρακαλώ αν κανείς γνωρίζει κάτι ας μου απαντήσει
-
Παιδιά μπορείτε να μου πείτε αν μπορώ να έχω excel στο 6230i ?
-
Δεν θα το έκανα θέμα αν μέχρι τώρα δεν δούλευαν όλοι οι ήχοι εξ'αρχής απο το πιο δυνατό στάδιο χωρίς κλιμάκωση.Πάντως μετά απο ένα restart επανήλθαν όπως ακριβώς αναφέρεις στο στάδιο με τα δύο επίπεδα όχι όμως όπως ήταν στην αρχή.
