Καλησπέρα, από τις 14/12/2023, μέρα στην οποία έχει δηλωθεί η βλάβη, υπάρχει πρόβλημα με το internet και το τηλέφωνο, μη έχοντας καθόλου τις παραπάνω υπηρεσίες. Μέχρι και σήμερα 21/12/2023, παρά τα καθημερινά τηλέφωνα που κάνω στο 13700, το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί. Στην καθημερινή επικοινωνία που έχω λέγοντας στους συναδέλφους σας κάθε φορά τα ίδια πράγματα, τους "παρακαλούσα" να μην φτάσει το θέμα μέχρι το τέλος της βδομάδας γιατί ακολουθούν μέρες που είναι αργία και θα τραβήξει και άλλες μέρες το θέμα. Είναι το λιγότερο απογοητευτικό μία βλάβη να κρατάει τόσες μέρες και να μην μπορεί να επιλυθεί. Επίσης είναι αδικαιολόγητο να μην έχω τουλάχιστον τηλέφωνο τις ημέρες των Χριστουγέννων. Δυστυχώς η όλη αντιμετώπιση του θέματος μοιάζει λες και δεν ενδιαφέρονται για τους χρόνια πελάτες τους, πελάτες που εκτός από την σταθερή σύνδεση internet έχουν και 3 συμβόλαια κινητής στην εταιρεία. Μάλλον θα πρέπει να σκεφτώ σοβαρά για αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο αφού δεν με σέβονται σαν πελάτη.