Jump to content

lalo25

Members
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About lalo25

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 15

lalo25's Achievements

  1. Το Θεμα με τις κλησεις λυθηκε στο 100% για εμενα. Ειχα σχεδον παντα call drops μεχρι και τον Μαρτιο. Πλεον ουτε ενα call drop
  2. Καλησπερα σε όλους. Μιας και το προβλημα των drop calls πλεον επιδιορθωθηκε θα ήθελα να ρωτησω σχετικά με την μπαταρια. Τι SOT εχετε?Με wifi ή data συνεχως ανοιχτά μου δίνει 4,5 ωρες SOT και μου φαινεται υπερβολικά λίγο.Διαβάζω σε διάφορα φορουμ κάτι εξωπραγματικα SOT και θα ήθελα να ρωτήσω και εσάς την εμπειρία σας.Νομιζω στη δική μου περίπτωση τουλαχιστον υπάρχει μεγάλο drain όταν ειναι σε idle με κλειστα data και wifi, πχ την νύχτα, με πάνω απο 6-7% πτώση της μπαταρίας
  3. Καλησπέρα σε όλους. Επανέρχομαι στο θέμα των call drops. Εχοντας δοκιμάσει ότι κυκλοφορεί σε φόρουμ σχετικά με το θέμα των call drops, το μοναδικό πράγμα που και στην περίπτωση μου φαίνεται να έλυσε το θέμα, είναι αυτο που ανέφερε ο φίλος nik_nik. Είμαι χρήστης Cosmote. Απενεργοποίησα την Αυτόματη επιλογή δικτύου και επέλεξα χειροκίνητα την Cosmote. Επίσης στο "Ονόματα σημείων πρόσβασης" Δημιούργησα χειροκίνητα νεα APN με τις εξής ρυθμίσεις και εδω και 4 μέρες δεν έχω κανένα call drop!! Όποιος έχει ακόμα θέμα με call drops ας το δοκιμάσει
  4. Σε ευχαριστώ για την βοήθεια. Στο menu ειναι ήδη επιλεγμένο το NR/LTE/GSm/WCDMA οπότε ειναι κομπλε αυτό μάλλον. Απο το link που εστειλεις, εννοεις να ρυθμισω χειροκινητα το APN? Σε τι συχνότητα είχες το θέμα με call drops?
  5. Cosmote. Δοκίμασα και esim Vodafone παλι το ιδιο, ισως και χειροτερα Επίσης σταθερα η χρήση μπαταρίας από το "Δίκτυο Κινητής Τηλεφωνίας" ειναι στο 35%-40%
  6. Δυστυχώς στην περιπτωση την δικια μου με συνεχή call drops, οχι δεν διορθώθηκε ουτε με την 12L. Νομίζω όσες συσκευές μπορούσαν να διορθώσουν το θέμα μέσω update, αυτό έχει γίνει ήδη στα προηγούμενα update. Θεωρώ πλέον οτι το πρόβλημα στην δικιά μου συσκευή όπως και σε πολλές άλλες είναι θέμα hardware. Και από αρκετές άλλες περιπτώσεις σε ξένα φορουμ, μόνο με RMA κάποιοι έλυσαν το πρόβλημα. Ελπίζω να μην χρειαστεί βέβαια 2 και 3 φορες RMA όπως έτυχε σε πολλούς. Γνωρίζει κανείς την διαδικασία για RMA? Το κινητό είναι αγορασμένο απο amazon.de απο το κατάστημα της Google. Έχει κανένας εμπειρία με το RMA της google? Πόσο διάστημα κάνει να έρθει κλπ?
  7. Σε όσους δεν έχουν θεμα με call drops, τι Προτιμώμενος τύπος δικτύου σας εχει προεπιλεγμένο στις Πληροφορίες Τηλεφώνου οταν κανετε dial *#*#4636#*#* και μπαίνετε στο αντίστοιχο μενού; Μπορεί να τσεκάρει κάποιος; Σε εμένα είναι GSM/WCDMA/LTE (PRL)
  8. Ναι. Αυτο ακριβως συμβαινει στην δικια μου περιπτωση. Οπως επισης και οτι αρκετες φορες οτνα καλω καποιον, την στιγμη που το σηκωνει κοβεται η συνδεση και δεν ακουω τιποτα και αναγκαζομαι να το κλεισω και να ξαναπαρω. Επισης αρκετες φορες κατα την διαρκεια μιας κλησης νεκρωνει παλι και αναγκαζομαι να το κλεισω, ενω δεν δειχνει οτι εχει πεσει το σημα. Περιμενω το επισημο update της 12.1 τις επομενες μερες, και ευχομαι να στρωσει αυτο το θεμα γιατι μετα απο τοσους μηνες κυκλοφοριας ειναι απαραδεκτο να υπαρχει ακομα τετοιο προβλημα.
  9. Android 12 Εκδοση SQ1D.220205.004
  10. Καλησπερα σε όλους. Είμαι κάτοχος Pixel 6 Pro εδω και περίπου 2 εβδομάδες και παρόλα τα τελυταία update της συσκευής εξακολουθώ να έχω σχεδόν συνέχιεα call dropping. Υποτίθεται το ζήτημα το είχαν φτιάξει σε προηγούμενα update. Επίσης η κατανάλωση της μπαταρίας από την Κατάσταση αναμονής δικτύου κινητής τηλεφωνίας ανέρχεται στο 40% κάθε φορα. Υπάρχει κάποιος που συνεχίζει να αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα παρά τα update που έχουν γίνει; Να αναφέρω επίσης οτι χρησιμοποιώ μια φυσικη sim cosmote και μια esim vodafone, και οτι έχω δοκιμάσει να απενεργοποιήσω το adaptive connectivity χωρις ιδιαίτερη διαφορά.
×
×
  • Create New...