Καλησπέρα,
Έχω παραγγείλει πράγματα αξίας 35 ευρώ από Bangood (2 σειρήνες και 4 τηλεχειριστήρια συναγερμού) και πλήρωσα περίπου 5 ευρώ μεταφορικά με Priority Direct Mail. Το status αυτην τη στιγμή είναι στο tracking του POST NL το εξής :
08-01-2021 14:48 The item is on transport to the country of destination
06-01-2021 18:51 The item is processed at the PostNL sorting center
06-01-2021 18:50 The item is at the PostNL sorting center
06-01-2021 18:50 The item is received by PostNL
04-01-2021 12:18 Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
24-12-2020 05:04 The item is pre-advised to PostNL
19-12-2020 09:04 The Item is at the shippers warehouse
Των ΕΛΤΑ είναι αυτό:
6/1/2021, 18:50 NETHERLANDS DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
6/1/2021, 18:50 NETHERLANDS ARRIVAL AT OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
Μίλησα με την εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ και αφού το έλεγξαν στο σύστημα τους μου είπαν ότι το δέμα δεν εχει αφιχθεί ακόμα στο αεροδρόμιο στην Ελλάδα. Τι μπορεί να συμβαίνει;