Απ ότι έχω δει , κάνουν αίτηση κ αυτός ο κωδικός έρχεται από τα κεντρικά, απλά κολυσιεργουν εσκεμμένα προφανώς για την είσπραξη παγίων χωρίς εκπτώσεις κλπ κλπ . Θα πάω αν κ προτιμώ να μιλάω μαζί τους εγγράφως γιατί δεν τους εμπιστεύομαι. Ξέρω τουλάχιστον τρεις περιπτώσεις που είχαν τέτοια θέματα.
----- προσθήκη μηνύματος 93 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
Καλύτερα μερικές μέρες καπελωμα παρά πάγια εκτός συμβολαίου
----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
Ο κανόνας επιβεβαιώθηκε πήρα στο Γερμανό της γειτονιάς κ μ πε ότι πλέον δεν γίνεται άμεσα από κατάστημα αλλά μέσω της εξυπηρέτησης πελατών. Πανέμορφα , κλαίμε όλα οδεύουν στην υπερχρέωση μου τσάμπα. Άλλη ιδέα??